• Aktive Tema  Bakover Forover Stopp Auto

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidlerNytt forsøk: Den uhøytidelige spåtråden for 2019

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler
Heksepusen er moderator.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Brukeravatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg i tema: 2
Har likt: 964 ganger
Blitt likt: 890 ganger
Zodiac:

#557055 Re: Nytt forsøk: Den uhøytidelige spåtråden for 2019

Legg inn av ludoburgero » 08 jan 2019 00:32

Jeg spår overgrep og maktmisbruk og at alle ansvarlige slipper unna. Jeg spår fattigdom, sult, fordervelse og lidelse, mye sykdom, og at ingen gjør noe men er opptatt av om de passer kjolen og får nok bekreftelse på Instagram Jeg spår utnyttelse og tapt barndom, jeg spår forsømmelse, svik, desperasjon, fortvilelse frustrasjon og fortapelse. Jeg spår hykleri og forakt. Fremmedfrykt og intoleranse forfølgelse og diskriminering. Jeg spår skjevheter, justismord, fordømmelse, utroskap, illojalitet, hån, pining og ydmykelse. Jeg spår lammelse, traumatisering, skuffelse og feighet.
Antall ord: 96

“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Skjul innleggs linker
Vis innleggs linker

Morris
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg i tema: 9
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har likt: 21 ganger
Blitt likt: 15 ganger

#557056 Re: Nytt forsøk: Den uhøytidelige spåtråden for 2019

Legg inn av Morris » 08 jan 2019 12:12

Morris skrev:
05 jan 2019 20:53

Noen som tør spå litt omkring dette? Synse går visst også bra... det blir en liten spådom ut av det også! ;-)
Vel, en organisasjon som NAF kom nå nettopp med en Email rett i boksen... regner med at de mente at jeg skulle legge ut spådommen for dem, så okay, her er den;

Advarer om at elbilsalget kan falle 70 prosent - Full moms på elbiler vil redusere salget med mer enn 70 prosent, mens fjerning av et av de to hovedelementene i den såkalte engangsavgiften for bensin- og dieselbiler vil gi fall i elbilsalget på henholdsvis 50 og 36 prosent. Det er blant funnene til TØI-forsker Lasse Fridstrøm (bildet) i en ny rapport.
(Bilde legges inte ved, det har jeg vel ikke lov til.) :akvarium
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Skjul innleggs linker
Vis innleggs linker

Svar

Gå tilbake til «Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler»

paranormal.no : Ansvarsfraskrivelse