• Aktive Tema  Bakover Forover Stopp Auto

Asbjørns tekniske hjørneHva er din hobby

Her er området for tekniske tips, og spørsmål.
Omtale av programvare man kan være interresert i, med mer.
Alle kan lese, men du må være medlem på paranormal for å kunne skrive / spørre.

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Svar
Brukeravatar
Torfinn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg i tema: 2
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har likt: 7 ganger
Blitt likt: 5 ganger
Kjønn:

#556792 Hva er din hobby

Legg inn av Torfinn » 04 nov 2018 13:42

Har du en eller flere hobbyer, fortell oss mange det er å åsen hobbyer har du.
Antall ord: 15

Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman....Ace Frehley Space-Ace Kiss army Norway Kiss online

Link:
BBcode:
HTML:
Skjul innleggs linker
Vis innleggs linker

Ønsker du din egen nettside ?
Brukeravatar
Torfinn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg i tema: 2
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har likt: 7 ganger
Blitt likt: 5 ganger
Kjønn:

#556793 Re: Hva er din hobby

Legg inn av Torfinn » 04 nov 2018 13:44

flåklypa grand prixHei er 46 år, forteller litt om mine hobbyer Lego er en mine hobbyer har brukt mange tusen på den hobbyen er et sett som nå koster fra 32.000.kr til 50.000.kr nå er LEGO Star Wars Ultimate Collector's Millennium Falcon (10179) grunnen til det koster så mye lego selger det ikke mere, marklin ho å marklin z er min favoritt hobby dyr hobby et tog værden størst damp lok BIG BOY marklin ho der kostet meg ca 8000.kr til 9000.kr men toget er så svært att det sporer av på skinnen så jeg har ikke testet det grunn av må bua skinner BIG BOY kan kjøres på er en dyr hobby. så samler jeg på ting fra flåklypa grand prix særlig il tempo gigante rc versjon av den virkelige il tempo gigante da, så sammler jeg på både collector edition har cod kostet da 2000.kr da, collector edition 2, + har sett etter bilbane som ikke er liten eller små biler den er kostet 6000.kr er scalextric digital 9 meter stor 6 biler, siste lego kjøpet mitt var på 16000.kr oxo er stolt medlem http://www.brikkelauget.no/ der de forguder lego lik meg
Glemte bilder
Marklin ho
Marklin z
spill relatert
spille relatert 2
scalextric digital platinum stor bane ca 9 meter ferdigbygd ut
Lego bilder mange
Antall ord: 233

Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman....Ace Frehley Space-Ace Kiss army Norway Kiss online

Link:
BBcode:
HTML:
Skjul innleggs linker
Vis innleggs linker

Svar

Gå tilbake til «Asbjørns tekniske hjørne»

paranormal.no : Ansvarsfraskrivelse