Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Kanin til ditt magiske livskart kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av Magos »

lullu skrev:
Magos skrev:
lullu skrev:Æ kjøre en ny runde om noen har lyst på et kort
Ja takk, jeg tar gjerne et kort til. :-)
Kortet smertelindring vil fortelle deg noe

Dette er en god periode med dyp lindring av hjerte, kroppen, sjelen og sinnet, for dette kortet viser at legedom vil være fremtredende i livet ditt nå. Hvis du føler deg kallet til å studere ulike former for healing, vil du lykkes med å utvikle din egen naturlige kapasitet for å gjenopprette andres fysiske og psykiske balanse. Men budskapet kan også være at du har behov for å endre din atferd for å kunne lege jorden. kanskje vil du skifte over til en diett som ikke er basert på grusomhet, og spise mindre kjøtt, eller kanskje du føler for å redusere ditt forbruk av vann eller strøm. Du blir bedt om å være bevisst på de fotavtrykkene du setter på denne hellige jorden, og den innvirkningen du har på alt som lever, og forplikte deg til å følge en vei som fører til legedom.
Kortet leg smerten kan også være et tegn på at gamle sår og brukne ben er i fred med å leges. Nå er det muligheter for forsoning. La gjemt være glemt
fin_dag
Tusen takk! :) Det var mye som stemte her. Holder blant annet på å gå over til veganerkost om dagen. :)
Antall ord: 228
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av lullu »

g.r.y skrev:
lullu skrev:Æ kjøre en ny runde om noen har lyst på et kort
Tar gjerne en runde til når/dersom anledningen byr seg jeg oxo :)
Det du trenger å vite er: Gnisten

Det er en gnist av kreativitet i deg, og du har all grunn til å bevege deg fremover med optimisme og håp. Vær åpen for inspirasjon, og la livet vise deg sin skjønnhet og din rolle som medskaper av det. Dette er det perfekte øyeblikket til å sette en ide ut i livet, innlede et nytt forhold, begynne i en ny jobb eller gi seg i kast med et hvilket som helst nytt prosjekt. Tiltrekningen er sterk når du oppretter kontakt med andre som kan være medskaper av gledelige opplevelser og gå sammen med deg om å uttrykke de finere aspektene ved livet. Det er oppløftende å se en gnist utvikle seg til en flamme og bære ved til bålet.
Antall ord: 161
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av g.r.y »

lullu skrev:
g.r.y skrev:
lullu skrev:Æ kjøre en ny runde om noen har lyst på et kort
Tar gjerne en runde til når/dersom anledningen byr seg jeg oxo :)
Det du trenger å vite er: Gnisten

Det er en gnist av kreativitet i deg, og du har all grunn til å bevege deg fremover med optimisme og håp. Vær åpen for inspirasjon, og la livet vise deg sin skjønnhet og din rolle som medskaper av det. Dette er det perfekte øyeblikket til å sette en ide ut i livet, innlede et nytt forhold, begynne i en ny jobb eller gi seg i kast med et hvilket som helst nytt prosjekt. Tiltrekningen er sterk når du oppretter kontakt med andre som kan være medskaper av gledelige opplevelser og gå sammen med deg om å uttrykke de finere aspektene ved livet. Det er oppløftende å se en gnist utvikle seg til en flamme og bære ved til bålet.


Wow.. Det der var rimelig sært, heller!?.. Jeg skal nemmelig på intervju for en journalist-stilling i morgen, -og jeg som ikke har har formulert meg på trykk i form av en innsendt kunngjøring engang!
Jeg bare fikk et infall hvor jeg gikk all inn med en forestilling om at den greia med den gamle sirkushesten som kjenner lukten av sagmugg i manesjen etc inkluderer stil-skriving på videregående, og knotet ned noen sider ihht temaet ungdom á-la 2017 som kompensasjon for nada erfaring. At det skulle bli intervjuv av noe sånt, anså jeg snart som fullstendig latterlig, og stappet det bak i bevisstheten som en småflau impuls. -Inntil det brått skulle vise seg at disse her åpenbart har ansettelsesrutiner som går godt utenfor rammene for hva som er vanlig, for å si det sånn (he, he).

I løpet av uken som har gått siden innkallelsen, har jeg ikke tenkt nevneverdig på det, annet enn at det hadde vært extremt kult å fått den jobben. -Og da spesielt om dette spalte-greine blir bestående i å lufte egne meninger og/eller observasjoner! -Det hadde virkelig vært noe! Her har jeg oxo vist meg å ha en viss appell, om en kan kalle det dét, gjennom en god dose debattinnlegg o.l. -På den annen side, har imidlertid at det meste vært på engelsk, så (he, he)..
Siden det må ansees som et mirakel bare å ha kommet med i intervjuv-runden, har den reelle utfordringen liksom bare kokt ned til å gjøre en god figur. -Men nå har brått vinden snudd, og jeg er drit-nervøs for å fremstå som en idiot i det ene øyeblikket, før jeg plutselig går inn i en selvtillitskrise hvorav det forutsetter at jeg får denne stillingen i det neste; -For hvordan i himmelens navn skal det gå, når jeg ikke vet en dritt om noen av de rammene journalister opererer innenfor.. :beg :dontknow :beg

- Oxo kommer da akkuratt DET kortet akkuratt nå.. Uansett hvordan det blir med selve ansettelsen, er det jo en indikasjon på at jeg på ett eller annet vis vil ha vunnet noe ved å sende den søknaden åkke som


:klemme Takker så mye! :klemme
Antall ord: 538
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av Terra »

Lullu, jeg ønsker meg en av de pinnene dine, og et kort om mulig? :-)
Bare trekk et av hvert og se hva som kommer opp til meg du om du orker ;-)
Antall ord: 31
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av lullu »

Terra skrev:Lullu, jeg ønsker meg en av de pinnene dine, og et kort om mulig? :-)
Bare trekk et av hvert og se hva som kommer opp til meg du om du orker ;-)
Pinnen En Hoppe

Du vil tjene best på å samarbeide med andre, og du må lære deg å ta vare på det du har. Ikke stikk hodet ditt for langt frem, ta et skritt av gangen og du vil lykkes med det du gjør.
Antall ord: 77
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av lullu »

Terra skrev:Lullu, jeg ønsker meg en av de pinnene dine, og et kort om mulig? :-)
Bare trekk et av hvert og se hva som kommer opp til meg du om du orker ;-)
Det du trenger å vite: Vokt dine skatter

Selv om dette er en meget farefull tid, skal du vite at du er i stand til å bevege deg trygt og sikkert fremover på et grunnleggende plan. Det du har lagt til side med tanke på trangere tidere, er også trygt forvart, selv om det er dårlige tider i store deler av verden. Skytsengler og andre hjelpere hvisker til deg og gjør deg oppmerskom på sitt beskyttende nærvær
Lojaliteten din er et viktig tema nå. Ta godt vare på det som betyr noe for deg. Dette er et godt tidspunkt til å styrke vennskapsbånd og sikre deres integritet. Hvis du føler at du blir satt på prøve nå, skal du vite at et sant og lojalt hjerte alltid når sine mål. Søk tilflukt under vingene på en engel. Du er ikke alene, og du har ingenting å frykte. Sett pris på motet ditt.
Antall ord: 191
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av Terra »

lullu skrev:
Terra skrev:Lullu, jeg ønsker meg en av de pinnene dine, og et kort om mulig? :-)
Bare trekk et av hvert og se hva som kommer opp til meg du om du orker ;-)
Pinnen En Hoppe

Du vil tjene best på å samarbeide med andre, og du må lære deg å ta vare på det du har. Ikke stikk hodet ditt for langt frem, ta et skritt av gangen og du vil lykkes med det du gjør.
Tusen takk, det skal jeg ha i tankene ;-)
Antall ord: 87
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av Terra »

lullu skrev:
Terra skrev:Lullu, jeg ønsker meg en av de pinnene dine, og et kort om mulig? :-)
Bare trekk et av hvert og se hva som kommer opp til meg du om du orker ;-)
Det du trenger å vite: Vokt dine skatter

Selv om dette er en meget farefull tid, skal du vite at du er i stand til å bevege deg trygt og sikkert fremover på et grunnleggende plan. Det du har lagt til side med tanke på trangere tidere, er også trygt forvart, selv om det er dårlige tider i store deler av verden. Skytsengler og andre hjelpere hvisker til deg og gjør deg oppmerskom på sitt beskyttende nærvær
Lojaliteten din er et viktig tema nå. Ta godt vare på det som betyr noe for deg. Dette er et godt tidspunkt til å styrke vennskapsbånd og sikre deres integritet. Hvis du føler at du blir satt på prøve nå, skal du vite at et sant og lojalt hjerte alltid når sine mål. Søk tilflukt under vingene på en engel. Du er ikke alene, og du har ingenting å frykte. Sett pris på motet ditt.
Fine kortet, tusen takk! :-)
Fulltreffer, som vanlig ;-)
Antall ord: 200
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av lullu »

Noen som har lyst på et kort?
Antall ord: 7
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av Magos »

lullu skrev:Noen som har lyst på et kort?
Ja takk! Gjerne det. :mozilla_smile:
Antall ord: 15
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av Asbjørn »

Jatakk !
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av Terra »

Det takker jeg veldig gjerne ja til! ;-)
Antall ord: 7
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av lullu »

Magos skrev:
lullu skrev:Noen som har lyst på et kort?
Ja takk! Gjerne det. :mozilla_smile:
Magisk bønn ble kortet til deg

(Beskrivelse kommer når dataen min vil fungere igjen!)
Antall ord: 33
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av lullu »

Asbjørn skrev:Jatakk !
Det du trenger å vite: måneskinn

Måneskinnet lokker deg. Kom, og stol på at intuisjonen vil lede deg til steder som ikke alltid virker logiske. Dine innskytelser vil være helt riktige. Motstå fristelsen til å overprøve dine egne beslutninger, for ditt indre blikk er ekstra skarpt akkurat no. Du kan se under overflaten på omgivelsene og virkelig lese mellom linjene. Dette er et godt tidspunkt til å bruke orakelkort eller andre profetiske systemer til å samle info.
Husk at intuisjonens språk er symbolsk. Det snakker til deg på en nesten umerkelig måte - gjennom en innskytelse, en "prikking", en tydelig lyd eller et dyr eller en gjenstadbsom krysser din vei. Ånden sender deg budskap for å hjelp deg nå. Suksessen er din dersom du følger tegnene
Antall ord: 131
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Kanin til ditt magiske livskart kort

Innlegg av lullu »

Terra skrev:Det takker jeg veldig gjerne ja til! ;-)
Det du trenger å vite: oppvåkningen.

Ta et overblikk over livet ditt - ser du hvordan du har vokst og utviklet deg over tid?
Kanskje har du felt "hammer" og indentiteter og skapt nye for deg selv, eller i det minste modnet i din oppfatning av deg selv og den verden du lever i. Du vet at ting tar tid og den tidstabellen ånden følger, er sjelden i takt med din egen.
Dette kortet antyder at en drøm du lenge har båret på, begynner å vise tegn til liv. Du må prøve å la være lokke den videre eller forme den i henhold til dine egne ønsker. Ånden vet hvordan denne drømmen best kan manifestere seg, og livet ditt kan bli enda bedre enn du i det hele tatt var i stand til å forestille deg. Nå er tiden inne til ærbødighet og ærefrykt. La konturene av din vei videre bli formet av det guddommeliges hender. Det eneste du behøver å gjøre, er å møte opp
Antall ord: 179
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links