Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Er det noen som kan legge kort på meg?

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bamsi
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 23 Sep 2018 19:43
5
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Er det noen som kan legge kort på meg?

Innlegg av Bamsi »

Hei.
Jeg har drevet en del med tarot kort for en del år tilbake. Men pga ymse omstendigheter og forandringer i livet har jeg lagt det bort..
Nå er det jeg som trenge litt råd kan noen legge kort på meg??
Hvis andre ser noe rundt meg så gi gjerne beskjed.
Tusen takk
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links