Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømmer... Har jeg et dobbeltliv?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Tuttelutta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 21 Mar 2005 19:23
19

Drømmer... Har jeg et dobbeltliv?

Innlegg av Tuttelutta »

Overskriften høres kanskje merkelig ut, men jeg drømmer ekstremt mye og husker ofte flere drømmer hver natt. Det spesielle er at jeg føler at jeg har et annet liv i disse drømmene (ikke alle), at jeg har et dobbeltliv. Det føler jeg fordi drømmene ofte henger sammen og handler om mye av det samme, som om det er et eget liv jeg har i drømmeverdenen også... Og de er SÅ virkelige at det er helt sprøtt. Jeg merker også smerter i drømme, det hender jeg dør og jeg drømmer ofte om mine døde besteforeldre.

Noen som kan noe om slike drømmer? Er forresten ti år eller noe siden jeg skrev her sist, og da skrev jeg om det å sveve ut av kroppen når jeg ligger i sengen. Det har jeg derimot ikke gjort på mange år.
Antall ord: 151

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Re: Drømmer... Har jeg et dobbeltliv?

Innlegg av Nattstjerne »

Hm det er ikke tidligere liv da?
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 62
Startet: 27 Apr 2007 14:53
16
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

Re: Drømmer... Har jeg et dobbeltliv?

Innlegg av Liana »

Det kan være tidligere eller parallelle liv (ja, vi kan forflytte oss!), flere liv kan nemlig overlappe.
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links