Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenmin døde onkel kom til meg i drømmen

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

anitahgj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 04 Okt 2017 18:05
6
Blitt takket: 2 ganger

min døde onkel kom til meg i drømmen

Innlegg av anitahgj »

hei.. jeg mistet min nærme onkel for 13 år siden, han døde av kreft, det kom som ett sjokk for meg at han døde siden det var så rart og tenke på at han liksom ikke skulle være her med oss lenger, så var egentlig sikker på at han sko overleve, men det gjorde han ikke. jeg så han på sykehuset når han var død og før han skulle begraves.. jeg slet veldig med og sove, fikk det ikke til,hver gang jeg lukket øynene så så jeg han død i kisten, han var hvit og veldig tynn siden han hadde hatt kreft veldig lenge og gått på cellegift . etter en stund så klarte jeg og sovne. mens jeg sov så drømte jeg at jeg stod en plass det var hvitt overalt han kom i mot meg jeg viste han var død men jeg var ikke redd, men han var frisk og kraftig og hadde farge i huden sånn han så ut før han ble syk.. han hadde dress på seg (husker faktisk hvordan dress og skjorte og slips så ut) han kom i mot meg og sa jeg har det bra nå, jeg har to sønner (men i virkligheten så hadde hadde han ikke barn) også klemte han meg også våknet jeg opp og tok meg på kinnet. hva kan dette bety? kan han ha vært innom og besøkt meg i drømmen? eller er det bare hjernen som har diktet opp pga sorgen? men jeg ble rolig og glad slappet mer av etterpå. var anderledes når min mormor døde, da hadde jeg bare mareritt og var redd. jeg håper selfølgelig at det var kontakt at han faktisk var hos meg. håper på svar :)
Antall ord: 307

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: min døde onkel kom til meg i drømmen

Innlegg av Asbjørn »

Ja, det er endel som opplever besøk av den som er død i drømme, gjerne kort tid etter dødsfallet.
Det er måten de kan kommunisere på....
Har opplevet det selv, da min far døde...

A
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: min døde onkel kom til meg i drømmen

Innlegg av jeditrond »

Dette var helt klart besøk fra onkelen din, det er til tider lettere for de som er på den andre siden å kontakte oss når vi drømmer. Har opplevd det samme selv flere ganger :)
Antall ord: 36
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: min døde onkel kom til meg i drømmen

Innlegg av Terra »

Kan bare si meg enig med Asbjørn og Jeditrond. Har også opplevd dette. ;-)
Antall ord: 14
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links