Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenVille du godtatt og få en Microchip innplantat

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

GJest

Innlegg av GJest »

Micro chip, blir allerede produsert i amerikanske firmaer.

Det kan en så på flere nyhets sendinger. Det kommer etter noen minutter:
http://www.youtube.com/watch?v=__DoxeV1GKc
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 380
Startet: 21 Apr 2008 12:59
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: norge
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av jente 27 »

ludoburgero skrev:At dere ikke skjønner at det er deres gjentagelse av "sannheten" som gjør at den faktisk blir en selvoppfylt sannhet... jeg fatter det bare ikke.

All denne kristne innblandingen og perspektivet på alt som har med utvikling å gjøre. Det er ikke rart at det ender opp noen "satanister" som bedriver disse skumle agendaene og planene, når det er kristne som stempler dem som satanister.

Forenklingen av problemstillingen vi står foran når det gjelder et overvåkningssamfunn, et totalitærsamfunn, ødelegger konstruktive idéer for løsninger på problemet når dere holder på sånt. Har ikke tanken streifet dere i det hele tatt selv?!
i noe med innblanding av noe å gjøre.... dette er beskrevet i vbibelen av profeter og synske folk i den tiden. leser man bibelen så vil du se at det står om at noe skal plasseres på høyre hånd og pannen...og at tallet er 666...

dette er ikke til å unngå at det kommerro g vi ser allerede det er blitt laget i verden.

dette stemmer med bibeens ord...hvorfor skulle ikke alt det andre stemme :D ?
Antall ord: 192

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Hverken tiden, eller utviklingen lar seg snu.

Da jeg var en baby heh..nyfødt kristen i Guds rike og lærte om antikrist, dyrets merke og det hele, da mente jeg at det måtte da gå an å få han fjernet, men har jo forlengst forstått at det ikke går.

Antikrist blir fjernet ved Jesu gjenkomst, dagen og timen for det er forutbestemt.
Antall ord: 66
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

jente 27 skrev:
ludoburgero skrev:At dere ikke skjønner at det er deres gjentagelse av "sannheten" som gjør at den faktisk blir en selvoppfylt sannhet... jeg fatter det bare ikke.

All denne kristne innblandingen og perspektivet på alt som har med utvikling å gjøre. Det er ikke rart at det ender opp noen "satanister" som bedriver disse skumle agendaene og planene, når det er kristne som stempler dem som satanister.

Forenklingen av problemstillingen vi står foran når det gjelder et overvåkningssamfunn, et totalitærsamfunn, ødelegger konstruktive idéer for løsninger på problemet når dere holder på sånt. Har ikke tanken streifet dere i det hele tatt selv?!
i noe med innblanding av noe å gjøre.... dette er beskrevet i vbibelen av profeter og synske folk i den tiden. leser man bibelen så vil du se at det står om at noe skal plasseres på høyre hånd og pannen...og at tallet er 666...

dette er ikke til å unngå at det kommerro g vi ser allerede det er blitt laget i verden.

dette stemmer med bibeens ord...hvorfor skulle ikke alt det andre stemme :D ?
Jeg sier ikke noe om dette stemmer eller ikke.
Hvor finner du dette?

Deres aksept av at det skal skje, som er å tillate at dette skjer,
gjør at det mye enklere skal skje.

"Det er uunngåelig. Vi venter på Jesus heller, da ordner det seg!"

Skikkelig arrogant. Faktisk er denne ansvarsfraskrivelsen ren ondskap.
Tenk hvor mange mennesker som vil lide under denne verdensordningen,
bare fordi noen kristne tillot at det skulle skje og ventet på at Jesus skulle ta seg av det seinere en gang... da skal jeg love deg at disse kristne som lot dette med sin vilje skje, havner i Helvete. Hva enn de tror på. ;)
Antall ord: 305

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jente 27
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 380
Startet: 21 Apr 2008 12:59
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: norge
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av jente 27 »

ludoburgero skrev:
jente 27 skrev:
ludoburgero skrev:At dere ikke skjønner at det er deres gjentagelse av "sannheten" som gjør at den faktisk blir en selvoppfylt sannhet... jeg fatter det bare ikke.

All denne kristne innblandingen og perspektivet på alt som har med utvikling å gjøre. Det er ikke rart at det ender opp noen "satanister" som bedriver disse skumle agendaene og planene, når det er kristne som stempler dem som satanister.

Forenklingen av problemstillingen vi står foran når det gjelder et overvåkningssamfunn, et totalitærsamfunn, ødelegger konstruktive idéer for løsninger på problemet når dere holder på sånt. Har ikke tanken streifet dere i det hele tatt selv?!
i noe med innblanding av noe å gjøre.... dette er beskrevet i vbibelen av profeter og synske folk i den tiden. leser man bibelen så vil du se at det står om at noe skal plasseres på høyre hånd og pannen...og at tallet er 666...

dette er ikke til å unngå at det kommerro g vi ser allerede det er blitt laget i verden.

dette stemmer med bibeens ord...hvorfor skulle ikke alt det andre stemme :D ?
Jeg sier ikke noe om dette stemmer eller ikke.
Hvor finner du dette?

Deres aksept av at det skal skje, som er å tillate at dette skjer,
gjør at det mye enklere skal skje.

"Det er uunngåelig. Vi venter på Jesus heller, da ordner det seg!"

Skikkelig arrogant. Faktisk er denne ansvarsfraskrivelsen ren ondskap.
Tenk hvor mange mennesker som vil lide under denne verdensordningen,
bare fordi noen kristne tillot at det skulle skje og ventet på at Jesus skulle ta seg av det seinere en gang... da skal jeg love deg at disse kristne som lot dette med sin vilje skje, havner i Helvete. Hva enn de tror på. ;)
ingen kristne som lager det til for at bibelen skal bli oppfylt...
Antall ord: 319

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Glem det, jente født i 27 e.Kr.
Vi forstår visst ikke helt hverandre her.

Du får be Gud fortelle meg hva det er du mener.
Så får du be Gud fortelle deg hva det er jeg mener også.
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

I gårsdagen VG overskrift stod det at norge er truet av en stor farlig flott.

Og at forskere anbefaler.. MASSE VAKSINE.

Hva tenker folk? Først et problem, så denne løsningen her da?
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
admin
Verifisert
Nettstedsansvarlig
Nettstedsansvarlig
Innlegg: 52
Startet: 04 Des 2002 11:31
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 23 ganger

Re: Ville du godtatt og få en Microchip innplantat

Innlegg av admin »

Nå kaster svenskene adgangskortet
Glem PIN-koder og plastkort. Nå skal man sprøyte alt man trenger inn under hudoverflaten.

http://www.abcnyheter.no/livet/2015/02/ ... angskortet

Her får hun adgangskortet sprøytet inn i hånden {Følg linken over for å se video }

I Sverige er det nyeste nye innen teknologi bærbare adgangskort, men prøvekanin Lin Kowalska kan gjøre mye mer enn å åpne dører med mikrochipen som sitter under huden hennes.
Nå kaster svenskene adgangskortet
Glem PIN-koder og plastkort. Nå skal man sprøyte alt man trenger inn under hudoverflaten.
Tekst: Marte Pritzlaff / ABC Nyheter
Fredag 13.02.2015, kl. 09:29


Stockholm-baserte Epicenter tar bærbar teknologi til et nytt nivå med en mikrochip som lar deg åpne dører uten å taste en enese PIN-kode.

Se hvordan mikrochipen fungerer øverst i artikkelen.

Den er på størrelse med et riskorn, er laget av glass og er helt trygg, ifølge de svenske designerne. Med bare en radioantenne lar den deg åpne alle dører du tidligere måtte bruke adgangskort til, og det uten batterier.

Papirløst visittkort
Med et vanlig adgangskort i plast er du som regel bundet til å kun åpne dører, og kanskje bruke kopimaskinen, men med mikrochipen kan du også utveksle personopplysninger via en smarttelefon. Se på det som et papirløst visittkort.

– Dette er banebrytende teknologi som etter hvert kanskje kan brukes til å kommunisere med legen din, slik at han eller hun kan følge med på din allmenntilstand. Eller kanskje vi kan betale med hånden vår om noen år, sier administrerende direktør i Epicenter, Patrick Mesterton, til nyhetsbyrået Reuters.

Selv om et innsprøytet adgangskort kanskje høres skummelt for mange, forsikrer designerne oss om at mikrochipen er helt trygg.

– Du har din egen, personlige identifikasjonskode og sender den kun til de dører og lignende du trenger adgang til. Ingen kan spore din ID og følge med på mikrochipen din, forteller Mesterton.

Gjør ikke vondt
Dersom du er den som alltid husker adgangskortet ditt vil ingen tving deg til å sprøyte inn en mikrochip, men bærbar teknologi som dette blir mer og mer utbredt med årene.

Om du en vakker dag skal trekke opp ermet på genseren for en mikrochip kan Epicenter forsikre om at det ikke gjør vondere enn vanlige sprøytestikk.

Lin Kowalska er én av flere prøvekaniner i Sverige og var ganske nervøs da chipen skulle plasseres.

– Det var ganske skremmende, men nå føler jeg meg moderne. Dette er skikkelig 2015, forteller hun stolt etter at mikrochipen er inne i hånden hennes.
Antall ord: 445

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Ville du godtatt og få en Microchip innplantat

Innlegg av UFO »

Klart svar: NEI!
Antall ord: 3
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Ville du godtatt og få en Microchip innplantat

Innlegg av Isan »

Selv om et innsprøytet adgangskort kanskje høres skummelt for mange, forsikrer designerne oss om at mikrochipen er helt trygg.

– Du har din egen, personlige identifikasjonskode og sender den kun til de dører og lignende du trenger adgang til. Ingen kan spore din ID og følge med på mikrochipen din, forteller Mesterton.
Det er kanskje ikke der det største problemet ligger.

Men å gå rundt som et levende adgangskort og sånn sett være relativt tilgjengelig for folk med uedle hensikter -- jeg vet ikke hvor fristende _det_ er. Undres om de har tenkt over det?
Antall ord: 99
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Ville du godtatt og få en Microchip innplantat

Innlegg av Terra »

ufo skrev:Klart svar: NEI!
Signerer den.
Antall ord: 7
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re:

Innlegg av Bearchild »

ludoburgero skrev: Fint er da bare det, hvis alle eller ingen skulle godtatt de styresett, regler og medfølgende lover som finnes, så hadde det enten vært anarki eller et totalitærsamfunn der menneskeverden var så kraftig krenket at vi alle likegreit kunne opphevd å eksistere.

Jeg tror mange kan ha denne interessen av å merke folk.
Det er det som er litt skremmende.
Se bare hvordan egoet har tatt overhånd i trafikken, for ikke å snakke om karrierejag og det at singellivet er like vanlig nå som det er å være gift.
Ikke at det er noe videre galt i at folk får være mere frie, men det viser også tegn til at vi er mer selvsentrerte enn noensinne. Se også mot verdens urett, der ser vi også at vi ikke ofrer mange kronene av vår egen formue, uansett hvor mye vi får det inn med teskje at en krone kan redde et menneskeliv.


2008: Ego-alderen.

2015: Kanskje vi kan lokkes med personlig velvære og suksess til å godta enhver urett mot ikke bare alle andre, men også oss selv? En dag vil sikkert denne drømmen bli virkelighet. Det er jeg ganske sikker på, slik situasjonen er nå ihvertfall.
Hadde du et øyeblikk av framsyn den dagen i 2008?
Antall ord: 215
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Ville du godtatt og få en Microchip innplantat

Innlegg av ludoburgero »

Kanskje? :lol:

Fra spøk til alvor: Jeg tror vi går mot oppløsning, alle og enhver.
Egoet, altså. Individet. En farlig trend som er litt "tosidig". Det dyrkes kun for handel.
Ehm, forsøker å forklare litt hva jeg mener:

1) Forsikringsselskaper, markedsføringsbransjen, produsenter av unyttige produkter med oppkonstruert "behov" - godt med kontroll og en viss form for overvåkning av individene: i handelsøyemed, eventuelt endringer i forsikringene deres eller endringer i produksjon. Da er det svært gunstig med flere typer overvåkning som kan registrere vaner og bevegelser.

2) Statlige, for eksempel omsorgs- og rettsvesen vil også ha kontroll over eventuelle tikkende bomber av psykiatriske pasienter, kanskje i samarbeid med forsikringsselskapene om mennesker med sykdom, og om de skulle være til fare (eventuelt bare uro) for andre mennesker, spesielt om de er til fare for folk "med makt i systemet".

3) Oppløsning av egoet tjener også til en viss identitetsforvirrelse, et av de mest effektive midlene mot å selge produkter. Kjøpelyst er ofte impulsbaserte aktiviteter som stimulerer belønningssenteret i hjernen (på lik linje som grunnen til at alle produkter inneholder sukker), og gir også en økt følelse av trygghet og velvære (hamstring og/eller luksus).

4) På tvetydig vis appellerer derfor gjerne produkter alltid til egoet, følelsene av individualitet:
"Because I'm worth it". Det appellerer også sterkt til følelser, fordi det emosjonelle står som en, på sett og vis, motpol til det rasjonelle/fornuftige: "I'm lovin' it". Sistnevnte er forøvrig et slagord som fungerer på flere plan;

I'm lovin' it =
I am loving it =
IAMLOVINGIT =
AILINGVOMIT =
Ailing vomit

Tror jeg har nevnt dette eksempelet før. Lingvistikk er en effektiv greie dersom du skal påvirke folk underbevisst med din markedsføring. Assosiasjoner, og hjernens finurlige evne til å stokke om på ting er ikke bare en svakhet, men noe som også kan være en styrke, som likevel kan utnyttes. Økt bevissthet rundt dette får oss til å forstå kompleksiteten av språk som brukes, der vi alltid bør være på vakt over assosiasjoner noen forsøker å skape til noe vi egentlig ikke trenger. Penger spart og alt det der.

5) Oppløsningen av egoet bidrar også til en fortapelse i det kollektive. Hvilket igjen er et premiss som skaper presedens for en mer samlet kontroll - for de som sitter med kontrollen. Vi blir satt på prøve der vi hele tiden må høre falske sannheter om at "individets rettigheter må vike for samfunnets sikkerhet". Dette er selvsagt en alvorlig krenkende påstand da den undergraver viktigheten av å bevare rettigheter - og den misbrukes over en lav sko. Hvorfor? Fordi det er en forenkling hvilket tilsier at "det ene utelater det andre". Slik er det ikke? Vi må også være på vakt for enkel og billig retorikk som dette, selv om det klart kan ha sine fordeler unntaksvis.

Det er farlig å godta halvsannheter da ingenting annet enn sannhet burde være godt nok.

Jeg tror vi er i ferd med å nærme oss veldig hurtig en verden ingen av oss er tjent med.
For mye av det som skapes brukes på en destruktiv måte, og kanskje for store ressurser brukes på å skape større forskjeller i samfunnet, der rettigheter fratas oss bit for bit, til vi ikke lenger har noe vi skulle ha sagt. Vi har dessuten også misbrukt så mange store ord i så lang tid at alle ord nå er små og ikke betyr noe lenger. I tillegg dyrker vi følelser og virkelighetsflukt som aldri før, og vi søker oss - generelt sett, selvfølgelig - mot stadig mer underholdning enn opplysning, og dersom vi ønsker å opplyses skal det alltid tjene til et praktisk formål.

Vi setter kanskje ikke lenger like stor pris på teoretiske kunnskaper, på små visdomsord, og vi lytter kanskje ikke fordi vi er vant med at alt blir servert så hurtig - overalt - og da er vi vel dømt til å bli litt ukritiske? Jeg vet ikke om det henger så tydelig sammen.
Antall ord: 680
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Ville du godtatt og få en Microchip innplantat

Innlegg av ludoburgero »

Deler av innlegget mitt forsvant igår, jeg vet ikke hva som skjedde.
Jeg ser store deler av begynnelsen av innlegget rett og slett ikke er der.

Pytt, pytt.
Antall ord: 29
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Ville du godtatt og få en Microchip innplantat

Innlegg av Asbjørn »

ludoburgero skrev:Deler av innlegget mitt forsvant igår, jeg vet ikke hva som skjedde.
Jeg ser store deler av begynnelsen av innlegget rett og slett ikke er der.

Pytt, pytt.
Sjekket du innlegget rett etter at du hadde posta det ? At alt var der da ?
Jeg har ikke gjort noe redigering, så derfor vil jeg vite....

A
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links