Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterNy Sol er på vej til vort solsystem

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

snuppedilla skrev:OK.. alle dere som vet hva Niburu er... dimensjoner og ny sol... enlight us.. uvitende esler(meg) he he....

hva er det dere babler om? selv om snuppedilla her kan ane.. ;) leste jo om dette et annet sted, men da i et mer naturvitenskapelig perspektiv.. altså den nye solen...
Slik jeg har forstått dette med en "ny" sol, så er det bare en teori om et objekt i Oortskyen som ennå ikke er verifisert. Jeg har litt vanskelig for å koble dette sammen med divisjonshopp, da Oortskyen er høyst reell i vår dimensjon og at det ikke er helt vanvittig usannsynlig at det finnes andre stjerner her...Det er heller ikke sikkert at det er en stjerne, er det vel? (Leste ikke så nøye, da jeg fant link fra den siden til Nasas NEO-side *grøss*)
Nibiru...vel det er vel nesten et sagn om denne planeten eller stjerneskip eller hva en skal kalle det? Litt sci-fi, for oss dødelige kanskje? Jeg mener å huske at det har noe med at den ligger i 4. dimensjon, derfor ser vi den ikke. For å være helt ærlig, så husker jeg ikke helt, for det er så lenge siden jeg leste om dette på nettet. Tror det var i forbindelse med 2012 eller Ashtar.
Antall ord: 219
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 327
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

Jeg har lest noe om planeten nibiru i forbindelse med 2012,den går i en lengre bane ut i rommet, og kommer nær jorden etter x-antal tusen år (hvis jeg ikke husker feil).
Det hevdes at den vil være i nærheten igjen rundt 2012, og vil da bidra til endringer på jorden.

Ikke alle er enige i dette.
Skeptiker og vitenskapsmann Knut Jørgen Røed Ødegård uttaler seg her om bla dette temaet: http://www.astro.uio.no/ita/nyheter/myt ... _0403.html
Antall ord: 90
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Her er det noen som tror på Nibiru:
http://www.nibiruancouncil.com/

En annen ting; det var ment at en asteroide, Myrva, skulle forårsake Harmageddon i 1989, men ble avverget p.g.a. bevissthetsendringer hos Gaia. Det finnes ingen data på Myrva noe sted, ikke engang i NASAs NEO-faktaark. Det nærmeste objektet passerte for noen år siden med en avstand ca. 0.0008 AU fra oss. Neste gang det er en som potensielt treffer er som kjent i 2036.....spennende tider hehe
Antall ord: 85
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 298
Startet: 12 Aug 2005 15:13
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hallinka »

Må ærlig innrømme at mye av dette går over hodet mitt, men spennende er det! Kanskje litt skremmende også!
Antall ord: 21
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Judith

ny sol

Innlegg av Judith »

Ikke vet jeg noe om solen det snakkes om, men femte dimmensjon er jo Halssckradimmensjonen

Og for meg kan det sees ut som vi er laaaangt unna den.... med menneskers trang til å dele opp, krangle, slåss, tråkke hverandre ned . konkurrere osv.
For halschakra fremmer en stor forståelse og evne til kommunikasjon, og ikke det daglige snakk over hagegjerdet.

Men vi må jo om fjerde dimmensjon, Hjertechakradimmensjonen, og der har vi litt av hvert å lære, skulle jeg tro når jeg ser rundt meg på kloden...Det ble jo også nevnt her at vi ikke kan hoppe over noe.
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
RasCzaK
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 11 Nov 2004 12:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av RasCzaK »

Hvem er det nå som har bestilt en sol igjen til feil adresse.. :p
Solen er plutselig på flyttefot da, altså, likte ikke naboene i galakse XYP04I?
Utrolig! :D
Antall ord: 27
Stay strong - Live long!
Ateisme er flott - Kristus er en fjott!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Ny Sol er på vej til vort solsystem

Innlegg av Morris »

Her er en bedre link til det Eksorsisten viser til: https://www.dagbladet.no/nyheter/kan-ha ... m/63859899
Dvergstjernen Tyche.
Eksorsisme er synonymt med okkultisme - åndelig forståelse, så vidt jeg kjenner til hører ikke åndelighet til det fysiske mennesket, men det himmelske. (1.Kor.15.46-49)
Til en videre opplysning kan sies at et sted mellom 100 - 400 milliarder stjerner (soler) er på vei i mot oss, for vår galakse Melkeveien og galaksen Andromeda er på kollisjonskurs, men det er ikke før om rundt 4 milliarder år. https://forskning.no/ny-universet/14-ga ... urs/271419

Hvilken dimensjon man da er i er ikke godt å vite. Men i følge de okkulte skrifter var frelseren selv en slags sol som utstrålte verdens lys, og noen annen lyskilde var derfor ikke påkrevd. ( Og byen trenger ikke lys fra sol eller måne, for Guds herlighet lyser over den, og Lammet er dens lys. - Åp.21.23) Noe mer okkult enn det kan det neppe være?
Antall ord: 173

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links