Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHvis noen leser dette

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Hvis noen leser dette

Innlegg av Morris »

Ok Ludo! Kaller deg det siden andre gjør det. Ikke godt å se hvem meldingene er til uten at de er spesifisert, men her er det vel som det er i andre fora at det følger med en tilhengerskare som er der for bare å nyte øyeblikket som stimulans. Jeg syns du gjør riktig i å ta opp tingene her likevel, det er tross alt bedre å slippe ut overtrykket der hvor en har venner, i stedet for å holde det som allikevel må ut inne i seg.

Det gjør godt å bare få det ut, ellers blir det bare sittende fast, og det er heller ikke bra. Det jeg mener er at når en har fått lettet seg for det en går å bærer på, er det tid for å legge det bak seg og heller rette blikket mot det som ligger foran. Det vet du jo ikke hva er, og som du selv skrev, så aner du ikke hvilke skjebner som finnes der. Jeg for min del syns det blir feil å bli spådd om sin egen fremtid, særlig om en er troende til å tro på alt som blir sagt, da blir det gjerne en ekstra belastning på sin egen regning. Jeg bruker å si at jeg er troende til alt... ;-)

Jeg vet om et skriftsted hos Forkynneren som beskriver at det allerede for lenge siden er kjent hva et menneske skal bli, og hvilket navn det har. Men jeg tviler sterkt på at det er godt for et menneske å vite hva fremtiden vil bringe, om det er på godt eller vondt, så blir det bare en hemsko.
Bedre å la det være er mitt råd. :blind

Noen sanne ordtak fra Ordspråkene.
Bedre å være fattig og hel i sin ferd enn en dåre med falske lepper.
Rikdom skaffer mange venner, men den fattige mister den vennen han har.
Den som skaffer seg innsikt, har livet kjært, den som tar vare på forstand, finner det gode.
Forstand gjør mennesket sen til vrede, det setter sin ære i å bære over med feiltrinn.
Lytt til råd og ta imot formaning, så blir du vis til slutt.
Troskap er det en ønsker av et menneske; bedre å være fattig enn en løgner.
Den som hjelper den fattige, låner til Herren, som vil lønne ham for det han har gjort.

Ønsker deg alt godt og må din fremtid bli lys og bekymringsfri!
Antall ord: 409

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Hvis noen leser dette

Innlegg av ludoburgero »

Jeg liker dere, og det går på flere sett og vis mye bedre nå.
Fremdeles mye uutholdelig drit som aldri tar slutt. Men mye er fint.

Side om side, enn så lenge. Så får det bli sånn.
Antall ord: 40
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links