Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserDa pappa dukket opp.

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Empathica
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 410
Startet: 14 Feb 2013 14:38
11
Kjønn (valgfri): (Y)
Lokalisering: Havgapet
Har takket: 277 ganger
Blitt takket: 148 ganger

Da pappa dukket opp.

Innlegg av Empathica »

Det skjedde på et kurs jeg var på i vinter.
Jeg hadde bursdag den helga, og hadde gitt meg selv et kurs i mediumskap i bursdagsgave.

Hadde tenkt mye på min far i det siste, som døde for 22 år siden.
Hadde et håp om at han skulle gi meg et lite tegn på at han fremdeles var tilstede etter så mange år.
Kurset varte i 2 dager. Den første dagen på kjøreturen til kurset fikk jeg inn lukten av favorittmåltidet hans.
Under en kanalisering ble favorittbildet hans beskrevet.
Og jeg tenkte litt sånn halveis misfornøyd, at dette var de bevisene jeg fikk.
Hadde ønsket meg litt sterkere bevis.

Dag nr 2 var på bursdagen min. Hele dagen gikk på kursing av forskjellige øvelser, og mye spennede kom fra den andre siden. Men ikke pappa ...

Men på slutten skulle vi få oppleve en som satte seg selv i transe, og igjennom den personen skulle det komme frem ånder i form av ansikt. Og den første som kom igjennom klart og tydelig var pappa!
Jeg trodde jeg skulle revne. Det å se han så "levende" etter å ha vært død i 22 år, var en ubeskrivelig opplevelse.
En hel masse forskjellige følelser på en gang.
Dette var jeg alldeles ikke forberedt på. Heller ikke på den beskjeden han kom med.
Han kom ikke for å gratulere meg med dagen akkurat. :p
Men med den beskjed om at nå må du gjøre det du skal gjøre! Ikke somle nå mere.

Og den beskjeden har jeg fått fra den andre siden så mange ganger, men jeg har jo ingen aning på hva det er jeg skal gjøre. Så utrolig frustrerende. :/

Denne opplevelsen gav meg også en ordentlig bekreftelse på at det men opplever og føler, er en realitet.

Har også en liten mistanke om at dette var en forberedelse til at jeg etterhvert skal få se tydligere personer
fra den andre siden.
Antall ord: 331

Forvillet meg inn på en buddhiststrand en gang.
Sliter fortsatt med zenvirkninger.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links