Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Asbjørn skrev:Har vært sommer, men nå kommer høsten, og kvistballene snør ned :P

Er opp og ned her inne, fjasebokji har nok stålle endel fokus, ja...
Jeg tenkte nå mest på at jeg har skrevet tre svar på rappen med tarotlegg her i tråden, men ingen respons ;)
Antall ord: 53
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Asbjørn »

Akkurat, vel, noen er her bare en sjelden gang, dessverre.
Får håpe de kommer innom, og gir deg tilbakemelding

A
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev:
Asbjørn skrev:Har vært sommer, men nå kommer høsten, og kvistballene snør ned :P

Er opp og ned her inne, fjasebokji har nok stålle endel fokus, ja...
Jeg tenkte nå mest på at jeg har skrevet tre svar på rappen med tarotlegg her i tråden, men ingen respons ;)
Enig med deg Svartepus, ser det er det samme i samtlige spåtråder her...

De skjønner nok ikke hvor mye arbeid som ligger bak en spådom. Det er vanlig høflighet å i det minste si takk, når noe er så snill å spå en gratis. (Og særlig når noen gir en så grundig spådom som det du gjør i tråden din).

Kanskje jeg er gammeldags? Men jeg lærte hjemme å takke når jeg fikk noe av andre. Det koster så lite og gleder så mye - faktisk for begge parter :)
Antall ord: 153
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Jeg tror nok at Ludo rett og slett bare ikke er innom så ofte, og mulig dette gjelder de andre også. Men ja, ikke bare er det fint med et lite takk men det er jo også spennende for meg å få høre om jeg var helt ute og kjøre eller om jeg traff på noe :)
Antall ord: 57
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Asbjørn »

Dersom du fører musepekeren over brukernicket, skal du kunne se når vedkommende sist var innlogget.
Det samme om du klikker på et brukernick.

A
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Terra »

Jeg tar gjerne noen kort om du har tid og lyst. Har ikke noe spesielt spørsmål. Bare se hva som kommer opp :)
Antall ord: 24
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Minsinn »

Jeg tar gjerne noen kort, jeg også. Ikke noe spesielt på meg heller, jeg bare tar det som måtte komme :)
Antall ord: 21
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Torfinn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 66
Startet: 02 Nov 2018 16:58
5
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 5 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Torfinn »

Ser du hva som skjer den 30 januar 2019 sorry jeg mente onsdag 23. januar 2019 husket feil
Antall ord: 18
Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman....Ace Frehley Space-Ace Kiss army Norway Kiss online

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Terra skrev: 05 Nov 2018 18:41 Jeg tar gjerne noen kort om du har tid og lyst. Har ikke noe spesielt spørsmål. Bare se hva som kommer opp :)
Beklager sen respons, men her kommer svar :)

Jeg får opp to personer. Den ene er flink til å snakke for seg og har høye standarder. Vedkommende undersøker alt nøye og er god på å se ting på en reflektert måte. Dette er en person som kan hjelpe deg å se ting fra flere sider. Kanskje er du i en situasjon der du trenger å tenke klart og finne en mest mulig rettferdig løsning for flere parter. Kanskje er dette snakk om en eller annen form for rådgivning?

Den andre personen ser ut til å være en person som står deg nærmere, kanskje en venn som er trofast og støtter deg. Det er noen varme følelser her men det er uklart om det er forelskelse eller bare et nært forhold til en veldig god venn. Kanskje så nært og godt forhold at det gjør andre sjalu? Eller får andre til å konkurrere om denne personens oppmerksomhet?
Det er også signaler her om at du nå bruker ambisjonene dine til å gjøre noe kreativt og oppnår suksess, og du kan også oppleve at noen kommer med en unnskyldning eller et tilbud om å "begrave stridsøksen".
Antall ord: 235
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Minsinn skrev: 06 Nov 2018 08:02 Jeg tar gjerne noen kort, jeg også. Ikke noe spesielt på meg heller, jeg bare tar det som måtte komme :)
Vi får se hva som kommer frem :)

Først får jeg opp en person. Denne personen er en slags mentor som er omtenksom og sosial, men som på dårlige dager kan ha en tendens til å fiske etter sympati. Denne personen er diplomatisk anlagt og kan se ting fra flere sider, og er også veldig opptatt av likeverd. Kortet antyder at dette gjerne kan være enten en slags sponsor eller en gudfar/gudmor. Kanskje er denne personen deg, og du må stille deg selv spørsmålet om hvem som trenger din støtte nå.

Det andre kortet sier at du nå er i en god fase av livet. Du føler indre glede og trygghet, og du har nådd flere av dine mål. Dette er takket være at du har jobbet hardt for å komme dit. Du har vært fokusert og dedikert og har også vist andre at du er til å stole på. Du er dermed også en god inspirator for andre og er med på å hjelpe dem å nå sine mål.
Antall ord: 207
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Torfinn skrev: 07 Nov 2018 21:35 Ser du hva som skjer den 30 januar 2019 sorry jeg mente onsdag 23. januar 2019 husket feil
Ja si det, du Torfinn.

Ifølge tarotkortet jeg trakk for deg kommer du til å lære noe nytt. Blant annet en ny og større respekt for andre.
Antall ord: 54
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Torfinn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 66
Startet: 02 Nov 2018 16:58
5
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 5 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Torfinn »

Svartepus skrev: 11 Nov 2018 14:12
Torfinn skrev: 07 Nov 2018 21:35 Ser du hva som skjer den 30 januar 2019 sorry jeg mente onsdag 23. januar 2019 husket feil
Ja si det, du Torfinn.

Ifølge tarotkortet jeg trakk for deg kommer du til å lære noe nytt. Blant annet en ny og større respekt for andre.
Ja nytt sist gang var i 1996 Resident Evil 2 jeg spillet det MYE da å nå er en remake av spillet som kommer ut 23. januar 2019 det er et horror skyte spill med zombi mye faen skap foran deg.
https://www.youtube.com/watch?v=a-lEnz5QKuM
Antall ord: 109
Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman....Ace Frehley Space-Ace Kiss army Norway Kiss online

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev: 11 Nov 2018 13:50
Terra skrev: 05 Nov 2018 18:41 Jeg tar gjerne noen kort om du har tid og lyst. Har ikke noe spesielt spørsmål. Bare se hva som kommer opp :)
Beklager sen respons, men her kommer svar :)

Jeg får opp to personer. Den ene er flink til å snakke for seg og har høye standarder. Vedkommende undersøker alt nøye og er god på å se ting på en reflektert måte. Dette er en person som kan hjelpe deg å se ting fra flere sider. Kanskje er du i en situasjon der du trenger å tenke klart og finne en mest mulig rettferdig løsning for flere parter. Kanskje er dette snakk om en eller annen form for rådgivning?

Den andre personen ser ut til å være en person som står deg nærmere, kanskje en venn som er trofast og støtter deg. Det er noen varme følelser her men det er uklart om det er forelskelse eller bare et nært forhold til en veldig god venn. Kanskje så nært og godt forhold at det gjør andre sjalu? Eller får andre til å konkurrere om denne personens oppmerksomhet?
Det er også signaler her om at du nå bruker ambisjonene dine til å gjøre noe kreativt og oppnår suksess, og du kan også oppleve at noen kommer med en unnskyldning eller et tilbud om å "begrave stridsøksen".
Tusen takk for kortene, snille Svartepus. Er nok riktig det du sier her. :klemme
Antall ord: 255
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Minsinn »

Svartepus skrev: 11 Nov 2018 14:07
Minsinn skrev: 06 Nov 2018 08:02 Jeg tar gjerne noen kort, jeg også. Ikke noe spesielt på meg heller, jeg bare tar det som måtte komme :)
Vi får se hva som kommer frem :)

Først får jeg opp en person. Denne personen er en slags mentor som er omtenksom og sosial, men som på dårlige dager kan ha en tendens til å fiske etter sympati. Denne personen er diplomatisk anlagt og kan se ting fra flere sider, og er også veldig opptatt av likeverd. Kortet antyder at dette gjerne kan være enten en slags sponsor eller en gudfar/gudmor. Kanskje er denne personen deg, og du må stille deg selv spørsmålet om hvem som trenger din støtte nå.

Det andre kortet sier at du nå er i en god fase av livet. Du føler indre glede og trygghet, og du har nådd flere av dine mål. Dette er takket være at du har jobbet hardt for å komme dit. Du har vært fokusert og dedikert og har også vist andre at du er til å stole på. Du er dermed også en god inspirator for andre og er med på å hjelpe dem å nå sine mål.
Tusen takk, Svartepus, disse tar jeg med glede med meg inn i framtiden :luv
Antall ord: 227
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
superbanan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 13 Jul 2012 12:13
11
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av superbanan »

Svartepus skrev: 03 Okt 2018 21:39 ...Og det eneste de kunne høre var lyden av tørre kvistballer som rullet forbi...
Hallo?
Veldig sent svar fra meg her, men du spår så godt at det nesten er helt skummelt, og til og med anonymiteten min risikerer å bli avslørt :loool :seier :klapper :respekt
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links