Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinFJERNHEALNG ELLER SYNSKE?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1483
Startet: 09 Nov 2005 15:50
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 30 ganger
Blitt takket: 17 ganger

Re: FJERNHEALNG ELLER SYNSKE?

Innlegg av eile-joha »

zind skrev:Denne tråden er gammelt nå, men jeg kommer med noen innskytelser likevel. Veldig mange tåler ikke hvete og melk særlig godt uten at de vet det selv. Intoleranser kan være så heftige at man nærmest ikke klarer å fungere. Det kan gå både på psyken (ødelegge forbindelsen mellom neurotransmittere i hjernen) og gi muskelvondt, for å nevne noen eksempler. Jeg har selv ME, men desverre er det bare fysioterapi og hvile en blir tilbudt. Skal en komme noe vei må man til privatklinikker som kan noe om dette. En mikroskopisk undersøkelse av blodet kan gi mange svar som ellers er vanskelig å finne. Livet mitt har bedret seg enormt etter at jeg kuttet ut gluten, til og med allergiene mine er bedre. Jernmangel eller vitaminmangel kan også slå en helt ut, spesielt b-vit. Pass også på å få sjekket stoffskifte. En må mase selv, fastlegen kan ikke nekte å undersøke noe du ber om! Håper det innlegget her var totalt unødvendig og at formen er på topp igjen ;)

Min svigerinne har også ME. Hun har også kuttet ut alt som er med mel osv som du nevner her Zind og er blitt mye bedre.
Før hun begynte med dette var hun også på dette kurset i England. Husker ikke hva det heter, men hun hadde en enorm respons av dette. Hun er blitt så frisk at nå reiser hun faktisk til London 1 gang i mnd for å ta kurset selv. :notworthy:


Og til trådstarter om hun/han fortsatt er her å leser...
Jeg hadde det slik som deg, og det viste seg at jeg hadde en depresjon. Ikke det at jeg antyder at du er det, men ha et åpent sinn mot det.
:mozilla_smile:
Antall ord: 293

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links