Kanskje ikke, men tross alt så er ikke akkurat mytene fulgt så nærme da, filmen er litt et sammensurium og det er det som er bra med den, det er som å si at man kan ikke lage en vampyr film med mindre man kommer fra et område med mye vampyr legender. Det som bekymrer meg mer er om det kommer til å bli bare spesial effekter og lite innhold.
Så det er alerede satt i gang arbeid med en remake? Det viste jeg ikke, takk for informasjonen.
Alver, Troll, Underjordiske osv.. ⇒ Trolljegeren
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2011 15:27
- 13
- Kjønn (valgfri): Trollkjerring
- Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
- Har takket: 125 ganger
- Blitt takket: 274 ganger
- Trolljegeren
Antall ord: 88
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
- - Trolljegeren
Nei, jeg sier ikke at man ikke kan lage en troll film dersom man ikke kommer fra et område med mye troll legender. Det jeg sier er at jeg er redd filmen kommer til å mangle noe den originale har når den blir "hollywoodisert".Nephandi skrev: det er som å si at man kan ikke lage en vampyr film med mindre man kommer fra et område med mye vampyr legender..
Er også redd at innhold vil gå tapt til fordel for action scener med mye overdrevne effekter.. Men blir spennende å se hvor mye de holder seg til den originale..
Synes jeg leste at rettighetene til en remake ble solgt mens filmen så vidt var kommet på kino. Så gikk veldig fort.
Antall ord: 122
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2011 15:27
- 13
- Kjønn (valgfri): Trollkjerring
- Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
- Har takket: 125 ganger
- Blitt takket: 274 ganger
- Trolljegeren
Selfølgelig vil filmen mange mye av det orginalen har når den blir remaket i USA, da vil den bli lagd for å tekkes Amerikasnk smak hvor av Trolljegeren er laget for å tekkes Norsk smak, litt av poenget med å lage en remake er å tilpasse noe smaken til innebyggerne i landet der du vil selge filmen din.
Antall ord: 56
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Hide post links |