Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Moderatorer:Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
søtedødehesten skrev:hva er "the crow"? er det en sånn kult-film eller noe? eller en opera? kan noen svare? halo? betyr ikke "the crow" -kråka? hæ? er det den jeg fyrer for? møkka dyr! nå må jeg fyre mer! fyrer dere? hva? de som ikke fyrer er duster! blæ blæ! eller hva?
søtedødehesten skrev:hva er "the crow"? er det en sånn kult-film eller noe? eller en opera? kan noen svare? halo? betyr ikke "the crow" -kråka? hæ? er det den jeg fyrer for? møkka dyr! nå må jeg fyre mer! fyrer dere? hva? de som ikke fyrer er duster! blæ blæ! eller hva?
har du venner??
tror han fyrer med noe annet en ved
i følge iveren her inne går jeg for amfetamin.....
har du venner??
Nesten så jeg tror han er en som egentlig er kjendt her inne,,,,,,,,bare en tanke :mozilla_cool:
har du venner??
Nesten så jeg tror han er en som egentlig er kjendt her inne,,,,,,,,bare en tanke :mozilla_cool:
har samme tanken... våkna kl fire i dag og så disse innleggene. fikk følelsen av et eller annet....
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her