Du har helt rett.snuppedilla skrev:men du har jo sagt at... ikke ordrett sitert.. at du kan være åpen for at vannet har noe for seg jvf... ikke uutforsket etc... men at det som ødelegger for meget er bakmenn.. menneskene.. som besudler det hele? Har du ikke sagt noe i den duren?wicced skrev:Nå ble jeg litt forvirret også. Dersom grander bedriften hadde vært med i tv2 hjelper deg og fått dårlig omtale så hadde det styrket det at jeg mistenker at grandervann teknologien ikke har noe for seg.snuppedilla skrev:Fordi du mener det du mener om GranderVANNET eller om de som driver selve grander...?
Unnskyld meg.. men ikke alle er like smarte alltid....
Jeg mener ikke så mye om det... Men jeg mener at det virker tvilsomt.
Å ta 6-700 kroner for noe som eventuelt bare er en tube vann, er eventuelt tvilsomt.
man må lissom skille da... hvem er det man har imot.. vannet eller firmaet=menneskene...? menneskene kan faktisk ødelegge totalt for at noe kan ha noe for seg...
Hvis dette har noe for seg, så har folkene bak det hele ødelagt for troverdigheten til det.
Men hvis du ser på linkene som jeg la ut tidligere så er det eksempler på at dette virker tvilsomt.
Men så har jo ikke dette blitt forsket på av flere uavhengige forskere som er vitenskapelig metode. Vet ikke hvorfor. Det må være fordi de ikke vil forske på det eller at granderbedriften ikke tillater det.
Jeg har ikke noe imot folkene... Men de har jo ødelagt for troverdigheten, ja.
Da begynner man jo å lure på om de er så hemmelig osv og lite forskning fordi det ikke har noe for seg. Er det noen andre grunner?