xyrea skrev:...jordnært? Men det neste avsnittet ditt forklarer vel mye, jeg tror ikke din versjon av jordnær er den samme som de fleste andres. Daue folk, dyr og planter råtner og blir til jord, eventuelt blir de spist og så bæsja ut før de blir til jord.. dvs de går tilbake til naturen, det er sånn ting foregår. Herregud. 'Nøytrale energier'? Har du hørt om økosystemer og kretsløp i naturen og sånne ting? Du snakker om noe normalt som om det er skummelt og farlig, dette er ting du selv er redd for, men som du prøver å gjøre om til noe fælt så du kan ha en grunn til å fortsette å være redd det isteden for å gjøre noe med deg selv.galaxy skrev: Åndenes makt er veldig jordnært og med jordnære flinke og ærlig klarsynt medium som sier akkurat det de får opp, og der det blir bevist i etterkant at de har veldig rett, så jeg ser ingen grunn til å bare se på det som underholdning for underholdningens sin skyld. Slike programmer lager de nok i USA, men i Norge er det veldig seriøst det som kommer opp om måten programmene blir laget på etter min mening så det er da erfaringer å høste ved å se på.
Det jeg ikke liker ved kirkegårder er tanken på det som ligger under torva og i det hele tatt og det er vel kanskje ikke helt nøytrale energier siden det handler om levd liv som har festet seg på kroppene, for alt jeg vet.. ikke vet jeg om jorden nøytraliserer dette, på sikt.
s
For all del, bygg ditt hus på en kirkegård siden du syns det er helt greit, jeg kommer aldri til å gjøre det uansett kjenner til sensitive folk som bare vet om noe er bygget oppå en kirkegård pga energiene de merker
Det er ikke så lenge siden jeg var på besøk besøk hos noen som har gravlunden i gamle oslo som nærmeste nabo få meter unna og da jeg var der kom "noen" å ristet og laget rabalder i den låste døren til naborommet. Tolker det kan ha noen med gravlunden gjøre selv om det kan være knyttet til andre hendelser i fortid.