Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserNoen små historier.. Begynner å bli litt redd..

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Sadhana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 10 Mar 2008 10:38
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Mellom bakkar og berg

Re: Noen små historier.. Begynner å bli litt redd..

Innlegg av Sadhana »

Takk for svar :)


Har lest litt om epater før og må si jeg treffer ganske godt der, men jeg prøver å holde et åpent, men skeptisk sinn til det som skjer rundt meg. Er så mange som har mange forskjellige rare meninger om allt fra engler,hjelpere,nisser,tusser og troll og jeg klarer ikke helt å forholde meg til allt det. Blir liksom litt for mye :). Har alltid vært veldig empatisk og medfølende med andre, men det er de siste årene at jeg får fysisk vondt av å være i nærheten av folk med smerter/sykdommer.

Føler meg egentlig ganske normal bortsett fra allt det rare som skjer, og denne konstante følelsen av at det "renner" av hender og bein. Når jeg slapper av prikker og "skyller" det ofte i hele kroppen konstant, men det varierer i styrke og fra kaldt til varmt.

Er ikke sikkert allt dette rare som har skjedd er paranormalt, og de fleste hendelsene kan ha en naturlig forklaring. Et par av dem kan dog bare forklares med at jeg, og andre rundt meg er smågale og har hallusinerer, noe jeg heller ikke kan avskrive 100% ;)
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 43
Startet: 23 Nov 2008 18:44
15

Re: Noen små historier.. Begynner å bli litt redd..

Innlegg av Magg »

Mye forskjellige meninger ja, man må bare stole på det som føles rett for seg selv. :mozilla_smile:

Blir vedlig overasket selv jeg når det skjer ting jeg ikke kan forklare, litt "oi er det virkelig mulig " så man trenger ikke være overbevist selv om man har egne evner.
Det er kanskje det man trenger å bli kvitt for å få kontroll?

høres veldig slitsomt ut, håper du lærer deg å kontrollere det etter vert. :mozilla_smile:
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links