Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenHvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Dagros

Innlegg av Dagros »

Si det, du!!!
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Dersom en vil bruke hjernebølger ala Hemi sync, så kan dette også hjelpe på (men dette trengs ikke).

Det beste er å være flere som mediterer samtidig.
Hemi sync er vel noen av de fremste på å forske på ulike bevissthets tilstander:

www.hemisync.com
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

Bevissthet... Hva er det???
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Dagros skrev:Bevissthet... Hva er det???
Tanker. Oppmerksomhet. Viten over at en eksisterer. Mange ord for det :)
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

Ja, det er nok mange tanker rundt det.. :D
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Mm.. Det er jo bare til å prøve. Tar 5 min. Dersom nok folk hadde gjort dette så ville vi kanskje fått en UFO bølge i Norge også, ala den i England.
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Noen som har prøvd? Har allerede fått tilbake melding fra en person som har fått dette til med denne oppskriften.... Jeg bare forklarte hvordan gjøre det over nett..

1. stille deg selv alle mulige filosofiske spørsmål: fortid, nåtid,fremtid. her, der, overalt. hvem er jeg: følelser? sjel? tanker? kropp?

2. Så "sende" ut intensjon om kontakt.. kan også tenke på universet, zoome inn på jorden.
både james gilliland og dr greer driver med dette, og for observasjoner stadig og støtt..
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Chronii
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 138
Startet: 12 Jul 2008 18:27
15
Kjønn (valgfri): Mann

Innlegg av Chronii »

Sikker på at ikke hjernen spiller deg et puss?
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Tror ikke det.

grupper på opptil 50 personer har gjort dette sammen også.
alle kan prtøve ut selv.
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 157
Startet: 06 Nov 2006 01:10
17

Innlegg av Ghost hunter »

TID: Fortid, Nåtid og fremtid er alt ET punkt. Men vi opplever dette linært.
STED Norge eller Usa. Jorden eller Pluto alt er ET. Uavhengig avstand har alt kontakt.
FOLK: Per eller Kari.Vi er alle laget av det samme. Vi er alle ett. Alle har bevissthet.
DU: Hva er du? Kropp/sjel/tanke/følelse? Kanskje alt på en gang. Alle disse er ET
Dette fatter jeg ikke... "Fortid, Nåtid og fremtid er alt ET punkt. Men vi opplever dette linært". so what???...... Hva er meningen???. Hva skal jeg gjøre her???

Sitter å ser ut av vinduet "looking for love" Kanskje en "lovealien" kommer forbi :D
Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Skriver hva jeg tenker serru..

Kanskje dårlig forklart. Altså det handler om å stille seg selv masse filosofiske spørsmål, for så å ha en intensjon om ufo observasjon/kontakt.

Verdt å prøve ut, kan være du for det til. Enhver person har muligheten til det iallfall.
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Julianne

Innlegg av Julianne »

Jeg henger meg på her!
Jeg har også prøvd dette, og har fått kontakt to ganger.
Ene gangen viste den seg i 20min, den andre gangen i bare noen sekunder!

:mozilla_smile:
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 157
Startet: 06 Nov 2006 01:10
17

Innlegg av Ghost hunter »

Skriver hva jeg tenker serru..

Kanskje dårlig forklart. Altså det handler om å stille seg selv masse filosofiske spørsmål, for så å ha en intensjon om ufo observasjon/kontakt.

Verdt å prøve ut, kan være du for det til. Enhver person har muligheten til det iallfal
Så jeg trenger ikke akkurat følge din oppskrift?
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Neida. Det finnes flere måter å gjøre det på. Den varianten som er beskrevet er bare en av måtene å gjøre det på.

En annen måte er å ha sterk intensjon om kontakt. Eventuellt med flere samtidig.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 04 Aug 2008 20:25
15
Kjønn (valgfri): ung mann
Lokalisering: Unknown

Innlegg av UFO Summoner »

HEI! jeg har holdt på med dette i 1 år nå med over hundre UFO opplevelser!! i går natt var jeg ute igjen for å kontakte å fikk en fantastisk sighting.en ufo kom rett over meg å gjorde en POWER UP som james Gilliland kaller det.hadde jeg tatt dette opp på film hadde det sett akkurat ut som dette: http://www.youtube.com/watch?v=B7LONCIIrsQ kanskje bare enda større enn det NO KIDDING!!det virker ikke som om jeg trenger å konsentrere meg så mye før de dukker opp.jeg på en måte remoteviewer å zoomer inn som du sa i din post, å går inn i en avslappende meditasjons modus med en intensjon om å få se en UFO, å vips så kommer de cruisende over nattehimmelen etter noen minutter.av og til nesten med en gang jeg åpner øynene.jeg har 100% success rate av alle gangene jeg har prøvd, hver gang dukker de opp. den følelsen du får når de gjør en POWER UP rett over deg er sinnsykt tilfredsstillende kan ikke beskrives med ord..-They are here and they have been here for a long time waiting for U 2 make contact.så hva venter du på?gå ut å opplev det for deg selv.du tror det ikke før du får se det._peace and love_is the only way_ask and u shall recieve_The master appears when the student is ready_I want to belive!
Antall ord: 248

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links