Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenHvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Hvorfor har du ikke prøvd å tatt noe bilde av det da? :mozilla_laughing:
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Med 100% burde det være lett å få teke nokre bilder...eller få teke ein film av dette...men sjølvsagt går nok ikkje det nei...
Antall ord: 27
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Nei, er praktisk talt umulig det...
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 04 Aug 2008 20:25
15
Kjønn (valgfri): ung mann
Lokalisering: Unknown

Innlegg av UFO Summoner »

det er nok ikke umuli det.jeg kjøpte faktisk et videokamera i fjor for å få det på film men kameraet var ikke bra nok til å filme om natten(var så å si umuli å finne den største stjerna på himmelen en gang),så jeg leverte det tilbake å fikk pengene igjen.det kostet 3500.så jeg må nok opp litt i pris neste gang.jeg skal kjøpe et bra kamera en dag når jeg har råd.men hvorfor hvil dere ha bilde bevis fra meg??når dere kan oppleve det selv ved å prøve det vi snakker om her??dessuten har James Gilliland allerede over 80 timers opptak av akkurat det samme som jeg ser å har prøvd å videofilme uten hell.istedet for å vente på at jeg kommer med fotobevis så foreslår jeg at dere går ut å prøver å se for dere selv,mye enklere å kjappere.men det er vel umuli det?? :mozilla_laughing: om dere tror meg eller ikke bryr meg egentli ikke.jeg var også skeptisk til å begynne med. men dette kunne jo kanskje være sant tenkte jeg, så jeg bestemte meg for å prøve å kontakte. jeg kommer aldri til å angre på den avgjørelsen for det forandret mitt livssyn til det bedre._ikke la andre si deg sannheten finn den selv_følg hjertet_peace and love_
Antall ord: 226

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

UFO Summoner skrev:det er nok ikke umuli det.jeg kjøpte faktisk et videokamera i fjor for å få det på film men kameraet var ikke bra nok til å filme om natten(var så å si umuli å finne den største stjerna på himmelen en gang),så jeg leverte det tilbake å fikk pengene igjen.det kostet 3500.så jeg må nok opp litt i pris neste gang.jeg skal kjøpe et bra kamera en dag når jeg har råd.
Hvorfor kan du ikke bare få disse farkostene til å komme på dagtid?
dessuten har James Gilliland allerede over 80 timers opptak av akkurat det samme som jeg ser å har prøvd å videofilme uten hell.
James Gilliland ja...Masse flotte opptak gjort av noen ubestemmelige lys i bekmørke omgivelser totalt uten referansepunkter. For alt vi vet kan det jo være lommelykter han har filmet?

Gilliland påstår å ha fått lov til å komme inn i et av romskipene - hvor er videoen derfra? Hvis denne mannen er på talkefot med disse utenomjordiske, og får vandre omkring i skipene deres og prate med dem - hvorfor i all verden får vi da bare servert elendige videoer som ikke beviser noe som helst?

Slike ting er litt viktige å tenke over før man tar slike mennesker som Gilliland på ordet.
Antall ord: 221
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Gode spørsmål Kimbara..

Det mest interessante angående gilliland er at de som har tatt turen opp til gården hans forteller om observasjonenen sine. Det har vært haugevis av folk der ute å sett.
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Gode spørsmål Kimbara..

Det mest interessante angående gilliland er at de som har tatt turen opp til gården hans forteller om observasjonenen sine. Det har vært haugevis av folk der ute å sett.
Ja, jeg har sett videoer fra disse menneskene også, og de er faktisk enda verre enn Gilliland sine. Spesielt en av dem, hvor de brukte et lys som var ute av fokus. På måten de omtalte "UFO'en", så skjønte jeg at de forsøkte å lure folk til å tro at det ufokuserte lyset var en "manetliknende farkost".

Det er noe som lukter "fishy" av hele Gilliland-saken.

Har du forresten merket hvordan veldig mange "kjente" UFO-menneskene forsøker å fremme sitt politiske syn når de blir intervjuet?
Antall ord: 129
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Noen gjør nok det også.

Hvis folk virkelig vil finne ut for seg selv kan de gå ut å prøve. Nå er det allerede 4 personer her inne som jeg vet om, uten å nevne navn, som har klart å få kontakt.
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

til spørsmålet om det finnes flere metoder. Ja det gjør det. Jeg vet for meg selv at den metoden som er beskrevet her i posten funker. andre metoder er:

1. Mediter, eller lytt på hemi sync eller lignende for så å sende ut en stemme som du visualisere blir sendt ut, hvor du spør/ønsker å få en observasjon, om de kan sende en bekreftelse. Prøv ca en halv time etter du er i en dyp bevissthets tilstand.

2. Bruk en kraftig laser som du tegner en triangel med. Hvor en en trekant på nattehimmelen om og om igjen..

3. tenk på et bra øyeblikk, det beste som har skjedd deg, og send ut "intensjon" om kontakt.

Nå kan jeg ikke gå god for disse andre metodene ettersom jeg kun har lykkes med den jeg skrev i første post. Øvelse gjør mester..
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

KB skrev:Noen gjør nok det også.

Hvis folk virkelig vil finne ut for seg selv kan de gå ut å prøve. Nå er det allerede 4 personer her inne som jeg vet om, uten å nevne navn, som har klart å få kontakt.
Dette er vanskelig. Jeg har forsøkt det meste men på langt nær alt. Jeg prøver ut dette hele tiden, men har enda ikke oppnået kontakt. Det som imidlertid er pussig er at jeg
ved å fotografere med mobilkamera, og også vanlig digital spelrefleks stadig får inne
objekter på himmelen (i fullt dagslys) som jeg ikke ser i søkeren. CCD kamera gjør jo også opptak i IR området, og det kan være årsaken. Bildene er tatt der jeg bor, med litt av huset nederst i bildene. HimmelRetningen har foreløpig gått stort sett i det samme.

Jeg har tatt utrolig mange bilder av DAG-himmelen for mange år siden også, men har aldri sett noe unaturlig. Av og til fugler. Observasjonene har begynt å skje det siste året.

De bildene jeg får nå er enten svarte runde objekter, og eller lyse objekter som stjerner på nattetid.

Det KAN være pixsel feil, men synes det er rart også. Da burde de vel oppstå på samme sted i bildet, og det gjør de ikke.

Jeg sier IKKE at dette er UFO's, men ved å studere bildene nøye, zoome inn etc. så er det unektelig noe "rart" der ;-)

Å forsøke med måleinstrumenter av ymse slag tror jeg er en int. vei å forske.
IR kameraer - stort sett instrumenter med andre bølgelengder enn vårt syn dekker.
Også andre instrumenter for elektro magnetisme etc. etc.
Antall ord: 286
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

KB skrev:til spørsmålet om det finnes flere metoder. Ja det gjør det. Jeg vet for meg selv at den metoden som er beskrevet her i posten funker. andre metoder er:

1. Mediter, eller lytt på hemi sync eller lignende for så å sende ut en stemme som du visualisere blir sendt ut, hvor du spør/ønsker å få en observasjon, om de kan sende en bekreftelse. Prøv ca en halv time etter du er i en dyp bevissthets tilstand.

2. Bruk en kraftig laser som du tegner en triangel med. Hvor en en trekant på nattehimmelen om og om igjen..

3. tenk på et bra øyeblikk, det beste som har skjedd deg, og send ut "intensjon" om kontakt.

Nå kan jeg ikke gå god for disse andre metodene ettersom jeg kun har lykkes med den jeg skrev i første post. Øvelse gjør mester..
Tankes kraft har jeg tro på, men det er nok en viss problematikk med å kanalisere dette mot de man ønsker kontakt med - ihvertfall for noen.

Laser er ingen dum ide. Men, husk GRØNN laser og ikke RØD.
Antall ord: 188
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 04 Aug 2008 20:25
15
Kjønn (valgfri): ung mann
Lokalisering: Unknown

Innlegg av UFO Summoner »

Hvorfor kan du ikke bare få disse farkostene til å komme på dagtid?

jeg har ikke prøvd for å være helt ærlig,men jeg tviler da på å se noen siden de lyser opp i mørket så jeg tror natten er best for observasjon.men jeg så noe rart som flasha noe sinnsykt høyt oppe i himmelen for noen dager siden, på dagtid.har aldri sett noe slikt før.

James Gilliland ja...Masse flotte opptak gjort av noen ubestemmelige lys i bekmørke omgivelser totalt uten referansepunkter. For alt vi vet kan det jo være lommelykter han har filmet?
jeg kan med 100%sikkerhet si at det dreier seg om noe helt annet enn lommelykter.jeg har selv sett det han har på film mange ganger.å det er definitivt ikke en lommelykt. _________________________________________________________________
Slike ting er litt viktige å tenke over før man tar slike mennesker som Gilliland på ordet.[/quote]jeg sier ikke at jeg tror 100% på alt han sier.men jeg vet at han snakker sant angående å oppnå kontakt for jeg har gjort det å opplevd det mange ganger.jeg foreslår at du prøver metodene vi snakker om her. å rapporter tilbake.å legg skepsisen på hylla når du prøver.du må være åpen for at det skal skje.hvis du ikke tror det kan skje ja da skjer det ikke noe._good luck_may truth find u_
Antall ord: 236

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

UFO Summoner skrev:Hvorfor kan du ikke bare få disse farkostene til å komme på dagtid?

jeg har ikke prøvd for å være helt ærlig,men jeg tviler da på å se noen siden de lyser opp i mørket så jeg tror natten er best for observasjon.men jeg så noe rart som flasha noe sinnsykt høyt oppe i himmelen for noen dager siden, på dagtid.har aldri sett noe slikt før.

James Gilliland ja...Masse flotte opptak gjort av noen ubestemmelige lys i bekmørke omgivelser totalt uten referansepunkter. For alt vi vet kan det jo være lommelykter han har filmet?
jeg kan med 100%sikkerhet si at det dreier seg om noe helt annet enn lommelykter.jeg har selv sett det han har på film mange ganger.å det er definitivt ikke en lommelykt.

Jo, jeg jobber hardt med den delen, det med å få kontakt på høylys dag.
Det er helt sikkert underordnet hvilke tid på døgnet det er.

James Gilliland, han har jeg ikke lest eller sett noe om (tror jeg) så det kan jeg kke kommentere. Masse å sette seg inn i - stort tema dette.

Uansett hva skeptikerne sier, det skjer masse rart for tiden. Og det må vi være åpne for i høyeste grad. Gleder meg til den store dagen. ;-)
Antall ord: 220
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

UFO Summoner skrev:
jeg har ikke prøvd for å være helt ærlig,men jeg tviler da på å se noen siden de lyser opp i mørket så jeg tror natten er best for observasjon.men jeg så noe rart som flasha noe sinnsykt høyt oppe i himmelen for noen dager siden, på dagtid.har aldri sett noe slikt før.
Det er vel ikke så nøye om det lyser? På dagtid kan du skaffe fine bilder av objektene med referansepunkter.
jeg sier ikke at jeg tror 100% på alt han sier.men jeg vet at han snakker sant angående å oppnå kontakt for jeg har gjort det å opplevd det mange ganger.
Jeg sier ikke at jeg tviler på dine opplevelser med dette - men jeg betviler Gilliland sterkt. Hvorfor skulle han ellers lage noe som sannsynligvis er juksevideoer? Bare en tanke.
jeg foreslår at du prøver metodene vi snakker om her. å rapporter tilbake.å legg skepsisen på hylla når du prøver.du må være åpen for at det skal skje.hvis du ikke tror det kan skje ja da skjer det ikke noe._good luck_may truth find u_
Det skal jeg jammen meg prøve :) Jeg er dog ikke helt fornøyd med "hvis du ikke tror det skjer, da skjer det ikke"-holdningen. Den lukter litt for mye av overtro og opplevelser som er farget av denne.

Jeg kan dog love at jeg genuint håper å få dem ned hit, da jeg gjerne skulle fått knallharde bevis.
Antall ord: 256
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 45
Startet: 04 Aug 2008 20:25
15
Kjønn (valgfri): ung mann
Lokalisering: Unknown

Innlegg av UFO Summoner »

[quote="Kimbara"][quote="UFO Summoner"]

Jeg sier ikke at jeg tviler på dine opplevelser med dette - men jeg betviler Gilliland sterkt. Hvorfor skulle han ellers lage noe som sannsynligvis er juksevideoer? Bare en tanke.

[quote]

hvis jeg hadde videofilmet det jeg ser så hadde du sagt det samme om mine videoer.du tror det ikke før du får sett det selv uansett.eneste måten er å oppleve det selv.å det håper jeg du gjør snart:) lykke til_ en advarsel:hvis du opplever noe sånt så vil det totalt forandre ditt syn på alt.i allefall etter min erfaring.men alle er forskellige.venter i spenning på å høre fra deg og kanskje flere andre som prøver dette.det kommer garantert til å bli noen opplevelser!håper jeg da i allefall:)_Peace and love_
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links