Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenHvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

GJest

Innlegg av GJest »

Cosmic Ejaculator skrev:
KB skrev: Hva dukker ikke så opp!! En stor kule, som lyser opp gult/hvit, for så å Blåse seg opp, og etter en stund blir den mindre, som om objektet beveger seg vekk derfra. Meg og han ene kompisen så det. Tredjemann fikk det ikke med seg. - Tror det har noe med oss 3 og gjøre, og at vi snakket så mye om disse tingene, tidligere observasjoner osv.

Også rett utenfor huset mitt også. Ganske nærme også, altså ikke høyt oppe eller noe slikt.
Og hva får deg til å tro at dette IKKE var en satellitt?
Størrelsen og høyden over oss.
Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 276
Startet: 31 Jul 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

Det er bortimot umulig å anslå størrelse og høyde når du ikke vet hva du ser på...
Antall ord: 19
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

RHA skrev:Stilig, vi kan vell banke i bordet og si at dere så en ekte ufo. Hvor lenge så dere kulen/lyset?

Håper jeg får en observasjon ikveld :)
Mellom 5-10 sekund :)

Hvordan går det med Mediteringen fortiden RHA, med hemi sync og sånn?
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

tonet skrev:Tidligere har jeg ikke brukt noe, jeg har meditert, så har jeg gått ut med følgende tanker som jeg gjentar, I am a human becomming, come help me become
Har alltid sett merkelige lys etter det, metoden har virket hele tiden. Har aldri tenkt noe særlig over innstillinger til frekvenser, men hemi-sync er artig, en trenger ikke i prinsippet den for å oppnå "lysa/kontakt". Det er bare å vente på de så kommer de.
Har du prøvd å filmet det?
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Apostle_of_Xenu
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 30 Sep 2008 21:07
15

Innlegg av Apostle_of_Xenu »

Ikke alle ufoer kan filmes ifølge ekspertene.. Skal ha en slags stealth-teknologi som er langt forbi vår, så ditt beste håp ved filming må være flere kamera, eventuelt varmekamera eller noe annet high tech. Vanlige kamera sine filmer er grunnen til at ingen tar dette seriøst. bare noe grumsete flekker som beveger seg på himmelen. Det er uheldigvis ikke bevis nok.
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 147
Startet: 07 Aug 2008 19:45
15
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

KB skrev:Hvordan går det med Mediteringen fortiden RHA, med hemi sync og sånn?
Mediterer mye for tiden, hjerne/kropp/sjel oppvåkning på høy plan!

Når det gjelder hemi sync så holder jeg meg til focus 10 for det meste med intensjon om kontakt med utenomjordiske vesener eller lignenes. Men det er så mye overskyet for tiden så opplysning/oppvåkning er hva jeg driver med.

Det var såklart etter alle mine ufo observasjoner og lignenes jeg fikk ide'n om å "våkne opp" litt mer.. Må testes ;)

Var Tai Chi noe for deg?
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 193
Startet: 04 Aug 2008 04:15
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Re: Hvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Innlegg av Johnny »

KB skrev:Hvordan få UFO observasjon:

Informasjon om CE-5 kan en se på Cseti web side http://www.cseti.org/ce5.htm oprettet av Dr greer som også er lederen av www.disclosureproject.org


Alternativ 1:
a. Først komme inn i en "non-Local" tilstand.
b. Deretter bruke remote viewing for å Lokalisere deg selv.

**Non local**: Det første en gjør er å slappe godt av. Deretter tenker en på:

TID: Fortid, Nåtid og fremtid er alt ET punkt. Men vi opplever dette linært.
STED Norge eller Usa. Jorden eller Pluto alt er ET. Uavhengig avstand har alt kontakt.
FOLK: Per eller Kari.Vi er alle laget av det samme. Vi er alle ett. Alle har bevissthet.
DU: Hva er du? Kropp/sjel/tanke/følelse? Kanskje alt på en gang. Alle disse er ET.

Nå. - Når du er kommet inn i "non local" tilstanden så kan du remote- viewe hvor du er.

**Remote viewing** : Først tenker en på Melekveien, solsystemet, jorden, Europa, Norge, hjembyen, tunet du er på... En begynner altså utenfra med det store bildet for så å Zooome inn til mindre og mindre deler helt til du kan lokalisere hvor du er. - Hvor du vil ha observasjon.
Det er flere folk innenfor meditering som driver med dette. Det er også folk som er nære venner som kan gjøre dette sammen. Meditere i små sirkler for å få observasjon.

Et verktøy som hjelper deg til å visualisere universet:
http://www.google.com/sky/


Alternativ 2: (Anbefales)

Meditasjon. Dersom en person Kommer i en veldig dyp tilstand så kan en få UFO (udentifisert flygende objekt) observasjon. Tips for å oppleve disse tilstandene er å trene seg opp med hjerne bølger med hemisync - gateway settet. En kan begynne med Focus 10, deretter kan en gå videre til focus 12. Dersom en mestrer både focus 10 og focus 12 har man et godt utganspunkt for CE-5.
Noen velger å kjøpe hemi sync settet. mens andre laster det ned som U torrent filer.
For mer informasjon om hva hemi sync og Monroe Instute er: www.hemisync.com

Noen velger også å bruker laser: http://www.illumi.no/shop/index.php?cPath=53_60
En kan bruke laserpointeren på objektet,og se om det responderer.
For motivasjon så kan folk se filmen "capturing the light" - Hvor det er ei som har sett og filmet ufo'er i flere år, og send filmer og bilder til undersøkelser og analyser som har fått bestått. Capturing the light:
http://www.youtube.com/watch?v=xywSMAnw ... re=related


Edit:
CE-5 av Richard F. Haines Ph.D.

Rundt om i verden tror jeg det finnes rett rundt hundre ulike grupper som driver med initiert observasjon. Dette iniativet har fått begrepet CE-5, og handler blant annet om en protokoll som brukes før en går ut i felten. Ce - 5 er også når en person bare tilfeldigvis ser et Uidentifisert Flygende Objekt og bruker det han har tilgjenglig,der og da,til å kommunisere med det (billys, lommelykt, tanke, lyd osv...)



Om forfatteren:
"Richard F. Haines, Ph.D., retired NASA research scientist and former Chief of the Space Humans Factors Office at Ames Research Center, was Assistant Professor of Psychology at San Jose State University before moving to the Research Institute for Advanced Computer Science as Sr. Research Scientist where he conducted advanced R&D on multimedia telecommunications for NASA's International Space Station. He is now employed by RECOM Technology, Inc., and has written five other books and NASA/FAA Technical Reports. He holds a Ph.D. in Experimental Psychology from Michigan State University."

Capturing the light:
Kan kjøpes på Capturing the www.capturingthelight.com

Hemi sync - Gateway experience:
Kan kjøpes på: www.hemisync.com
Faen der mista dr.Greer troverdigheten hos meg. Jeg ble litt imponert over disse menneskene som sto fram og fortalte om sine observasjoner og sin tilgang til top secret filer osv. Derimot dette her??? det blir for latterlig og dumt. :(
Antall ord: 672

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 147
Startet: 07 Aug 2008 19:45
15
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

Johnny, viss du ikke har noe godt å si.. ikke si noe. :)

Mener du at CE-5 Protokollen ikke fungerer?
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 193
Startet: 04 Aug 2008 04:15
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Johnny »

RHA skrev:Johnny, viss du ikke har noe godt å si.. ikke si noe. :)

Mener du at CE-5 Protokollen ikke fungerer?
Ikke fortell meg hva jeg skal si og ikke si. Jeg sier det jeg vil.
Ja jeg sier den ikke fungerer. Les da, jeg syns det er latterlig å tro på det der. Begynne å grave seg ned i merkelige tanker gir deg ikke kontakt med utenomjordiske, da er det hode ditt som spiller deg et puss ikkeno annet. Når man tror veldig hardt på noe klarer man tilslutt å lure seg selv.
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

RHA:

Du forvise han filmingen du har gjort av disse merkelig objektene.

og Johnny. CE-5 handler om interaktiv kontakt. - Det vil si alt fra å blinke med laser, til respons av en tanke, bilys eller andre ting når objektene er i nærheten.

Desutten misforstår du konseptet. Det er vanlig at folk tenker at VI kontakter de.Egentlig så kan det spekuleres i at det er DE som finner oss. Og det er jo ikke noe nytt i forhold til antall UFO observasjoner. Hvis du først skal se på hva UFO fenomenet innebærer så må en være åpen for at de teknologisk også kan respondere på signaler fra oss mennesker, - altså en må tenke lenger enn at de- bare- kommer hit. Men at disse objektene da også har muligheten til å respondere.
Dersom du leser boken CE-5 av haines, så vil du se at dette er et veldokumentert fenomen. Rapporter om at udentifisert flygende objekter har blinket tilbake dersom noen har blinket mot dem med billysene.Det finnes opp igjennom de siste 60 årene hundrevis av slike rapporter.

Tenk litt etter.. Hvis dem først er her, så har vel objektene muligheten og teknologi nok til å -også- kunne responere på tanker. Det er hva vi prøver å diskutere i denne tråden. Se selv hva RHA har filmet, med egne øyne før du konkluderer.
Antall ord: 230

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 276
Startet: 31 Jul 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

KB skrev:RHA:

Du forvise han filmingen du har gjort av disse merkelig objektene.

og Johnny. CE-5 handler om interaktiv kontakt. - Det vil si alt fra å blinke med laser, til respons av en tanke, bilys eller andre ting når objektene er i nærheten.

Desutten misforstår du konseptet. Det er vanlig at folk tenker at VI kontakter de.Egentlig så kan det spekuleres i at det er DE som finner oss. Og det er jo ikke noe nytt i forhold til antall UFO observasjoner. Hvis du først skal se på hva UFO fenomenet innebærer så må en være åpen for at de teknologisk også kan respondere på signaler fra oss mennesker, - altså en må tenke lenger enn at de- bare- kommer hit. Men at disse objektene da også har muligheten til å respondere.
Dersom du leser boken CE-5 av haines, så vil du se at dette er et veldokumentert fenomen. Rapporter om at udentifisert flygende objekter har blinket tilbake dersom noen har blinket mot dem med billysene.Det finnes opp igjennom de siste 60 årene hundrevis av slike rapporter.

Tenk litt etter.. Hvis dem først er her, så har vel objektene muligheten og teknologi nok til å -også- kunne responere på tanker. Det er hva vi prøver å diskutere i denne tråden. Se selv hva RHA har filmet, med egne øyne før du konkluderer.

KB,vi er helt enige om at CE-5 sjangeren er en svært veldokumentert del av UFO-fenomenet.Men jeg er sterkt U-enig med deg når du sier at det å ha filmet en 30 sekunders liten filmsnutt,av et utydelig lys,kan defineres som en CE-5...

Husk,CE-5 betyr;en INTERAKTIV kommunikasjon med et uidentifisert flyvende objekt!

Det blir,i mine øyne,for enkelt å si at det er en CE-5 bare fordi man mediterte før man så et rart lys...

Jeg mener det er nødvendig med litt ydmykhet,kritisk tenkning og konservatisme,når vi snakker om så kontroversielle emner som CE-5 kontakt.Som jeg har sagt ved flere anledninger;jeg tror ikke det er umulig,men langt ifra så simpelt som noen skal ha det til.
Da snakker jeg om ha en "bekreftet" interaktiv kommunikasjon med et uidentifisert flyvende objekt,altså...(lys,lyd,tanke)

Jeg anbefaler alle som skriver på denne tråden - "skeptiker" og "troende" - å lese Richard Haines bok "CE-5:Close Encounters of the 5th Kind",før man "maler med bred pensel"!
Sist redigert av Cosmic Ejaculator på 02 Okt 2008 21:17, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 417
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 147
Startet: 07 Aug 2008 19:45
15
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

En 30 sekunders filmsnutt er ikke mye overbevisenes nei, man må samle film som Dorothy Izat eller James Gilliland & co osv for å få folk til å tenke seg om.
Johnny skrev:Ikke fortell meg hva jeg skal si og ikke si. Jeg sier det jeg vil.
Ja jeg sier den ikke fungerer. Les da, jeg syns det er latterlig å tro på det der. Begynne å grave seg ned i merkelige tanker gir deg ikke kontakt med utenomjordiske, da er det hode ditt som spiller deg et puss ikkeno annet. Når man tror veldig hardt på noe klarer man tilslutt å lure seg selv.
Unnskyld meg, mente ikke å provosere på noen måte. Si det du vil. Les? Jeg leste for 2 måneder siden i tro pågrunn av alle de lojale personene i myndighetene osv som snakker ut om fenomenet for tiden og all bevis materialle som ligger rett foran nesen på oss, tenk det store universet og vår lille planet.

Jeg forstår at du har en lukket tankegang når det gjelder CE-5 med intensjon som mange andre. Men ta en titt innom her igjen om 1 kanskje 2 år, jeg tror CE-5 med intensjon vil bli ganske så populært.

Når jeg opplevde en ufo observasjon for første gang trodde jeg mesten at jeg hadde lurt meg selv, men så ble det over 10 nye observasjoner. Noen av dem har bekjente sett.

Prøver ikke å overbevise deg, for jeg tror du allerede har bestemt deg for hva du vil tro. Jeg bare informerer litt. :)
Antall ord: 261

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 276
Startet: 31 Jul 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

RHA skrev:En 30 sekunders filmsnutt er ikke mye overbevisenes nei, man må samle film som Dorothy Izat eller James Gilliland & co osv for å få folk til å tenke seg om.
RHA,kan du "linke" meg til en film av Gilliland som IKKE er satellitt?
Antall ord: 44
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 147
Startet: 07 Aug 2008 19:45
15
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

Cosmic, er ikke filmene på youtube av James litt overbevisende? Hva med "Contact Has Begun"?

Personlig tror jeg at der er mange ufo observasjoner rundt Mount Adams, men kanskje James overdriver litt..

Hva er din mening?
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Ikke særlig overbevisende akkurat
Bankontoen hans er nok mere overbevisende vil jeg tro
Antall ord: 14
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links