Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenHvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

GJest

Innlegg av GJest »

Det beste er at enhver person kan gjøre dette. Takk for mange gode tips UFO summoner.

En trenger bare bruke tankens kraft. Både intensjon og Remote Viewing kan brukes. Men en kan også ha lasere, hemi sync brainwaves produkter en har trent seg opp med (gateway - focus 10 og 12)

Eller en kan lytte på en guidet meditasjon. Disclosure project har en cd som kan brukes for lettere å kontakte ET's :

http://www.disclosureproject.org/mantracd.htm


Det kan være lurt av folk som skal prøve å tenke på referanse punkter i bakgrunnen. f.eks et høyt fjell eller noe, hvis dere har lyst til å filme- / ta bilder.
Antall ord: 112

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

UFO Summoner skrev:hvorfor ble det ikke en link til boka?unnskyld jeg er ny til posting.er ikke så god til å poste som dere ser:)
Gå inn på endre,legg inn linken på nytt eller prøv å lage ett større mellomrom.Har ihvertfall funket for meg før :)
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

RHA skrev:Ait UFO Summoner, takk for info.

Men tok hardt i å bestillte meg 3stk lasere faktisk.
http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Au ... =543361194
Skal lage et laser show for hele byen, hehe.

Skal nok få kontakt til slutt :)
Den virket Rå den laseren du har bestillt:

"Denne grønne værstingen er den sterkeste laserpekeren som er lovlig å selge til privat bruk . Den er 50x sterkere enn den sterkeste røde laserpekeren.
Om kvelden/mørket kan du se den grønne laser strålen som en kjempelang grønn tynn søyle. I dagslys er ikke selve søylen/strålen tydelig, men prikken ser du på veldig lang avstand (Rekkevidden er heftig!). Disse grønne laserne brukes bla av astronomer for å peke ut stjerner på himmelen. Dette er ikke noe leketøy. Fet grønn laser dette her"
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 147
Startet: 07 Aug 2008 19:45
15
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

KB skrev:Den virket Rå den laseren du har bestillt
Må si meg sterkt enig.
Kjøper du laser med styrke 40mW+ kan du sprikke ballonger å 'brenne' teip :)

'Contact Has Begun' dokumentaren anbefaler jeg sterkt til alle som er interissert i å få kontakt me Et. James Gilliand er hovedmannen i dokumentaren. Anbefaler ikke skeptikere å se denne dokumentaren for det kan bli litt for mye av det gode. Just open-minded peoples..
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaha
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Innlegg: 254
Startet: 31 Okt 2005 10:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av jaha »

RHA skrev:
KB skrev:Den virket Rå den laseren du har bestillt
Må si meg sterkt enig.
Kjøper du laser med styrke 40mW+ kan du sprikke ballonger å 'brenne' teip :)

'Contact Has Begun' dokumentaren anbefaler jeg sterkt til alle som er interissert i å få kontakt me Et. James Gilliand er hovedmannen i dokumentaren. Anbefaler ikke skeptikere å se denne dokumentaren for det kan bli litt for mye av det gode. Just open-minded peoples..
Kun for lettlurte mennesker.
Antall ord: 77
Don't be so open assed. Your poop falls out.

(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

RHA skrev:
KB skrev:Den virket Rå den laseren du har bestillt
Må si meg sterkt enig.
Kjøper du laser med styrke 40mW+ kan du sprikke ballonger å 'brenne' teip :)

'Contact Has Begun' dokumentaren anbefaler jeg sterkt til alle som er interissert i å få kontakt me Et. James Gilliand er hovedmannen i dokumentaren. Anbefaler ikke skeptikere å se denne dokumentaren for det kan bli litt for mye av det gode. Just open-minded peoples..
Den laseren var temmelig billig også. 135 kr bare.

Jeg har ikke sett dokumentaren til Gilliland. Men har lest at det er mange personer som har vært på gården hans og fått noen fantastiske observasjoner. Titalls av ulike mennesker på en gang som kan beskrive hva de har sett. Er absolutt enig med deg at dette ikke er et tema for folk som ikke er litt ydmyke i forhold til liv i dette gigantiske universet.

Snart kommer dokumentaren "beyond the blue" som er etterfølgeren til "out of the blue". Beyond the blue viser kun de mest seriøse sakene, phoenix, O hare, og lignende saker. Den viser til en del detaljer og facts som ikke har vært ute i offentligheten alltid. Den kommer kanskje på kino'er rundt forbi.
Antall ord: 207

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 147
Startet: 07 Aug 2008 19:45
15
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

KB skrev:Snart kommer dokumentaren "beyond the blue" som er etterfølgeren til "out of the blue". Beyond the blue viser kun de mest seriøse sakene, phoenix, O hare, og lignende saker. Den viser til en del detaljer og facts som ikke har vært ute i offentligheten alltid. Den kommer kanskje på kino'er rundt forbi.
Kult, men tror du virkelig den kommer på norske kinoer?

Ikveld blir forsøk nummer 6 for å få kontakt :)
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

RHA skrev:
KB skrev:Snart kommer dokumentaren "beyond the blue" som er etterfølgeren til "out of the blue". Beyond the blue viser kun de mest seriøse sakene, phoenix, O hare, og lignende saker. Den viser til en del detaljer og facts som ikke har vært ute i offentligheten alltid. Den kommer kanskje på kino'er rundt forbi.
Kult, men tror du virkelig den kommer på norske kinoer?

Ikveld blir forsøk nummer 6 for å få kontakt :)
Jeg tror ikke den kommer på norske kinoer, men det er lov å håpe :)




Men for å oppsummere hva som er skrevet om UFO kontakt/observasjon:

- Stille seg selv masse filosofiske spørsmål.
- Forestille seg at en svever opp og ned over byen ens, grove bilder holder.
- Bruke remote viewing hvor en zoomer inn galaksen, melkeveien, jorden, europa osv.
- FØLE at en er i ett med universet
- Lytte på I-pod imens man er ute under stjernehimmelen- På theta waves f.eks.
- Eller mestre paralyse lignende tilstander som en bruker ute. (hemi sync - gateway settet f.eks)

- Bruke Grønn laser som en kan signalisere med
- Psykologi kan spille inn, f.eks være ydmyk eller unngå EGO.
- Slappe av, ha klare tanker være fokusert. - ikke prøve for hardt.
- Hente frem gode minner fra ganger du følte deg bra.
- En må fjerne all frykt. og ha instilling om gjensidig kontakt.
- Lev i nuet
Antall ord: 236

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB skrev: "Denne grønne værstingen er den sterkeste laserpekeren som er lovlig å selge til privat bruk . Den er 50x sterkere enn den sterkeste røde laserpekeren.
Om kvelden/mørket kan du se den grønne laser strålen som en kjempelang grønn tynn søyle. I dagslys er ikke selve søylen/strålen tydelig, men prikken ser du på veldig lang avstand (Rekkevidden er heftig!). Disse grønne laserne brukes bla av astronomer for å peke ut stjerner på himmelen. Dette er ikke noe leketøy. Fet grønn laser dette her"
Haha, ja markedsfolk vet kunsten å overdrive :D

Beklager, men jeg kan ikke dy meg;

Med mindre man er ute i tåke eller støvete omgivelser vil man ikke se noen laserstråle i luften. Slikt skjer bare på film.
"Brukes til å peke ut stjerner"...ja, hvis astronomene klarer å se en grønn liten prikk på en brennende planet flere hundre lysår unna, så er vel denne pekeren verktøyet de trenger :D

Oh, by the way; sjekk ut de andre varene selgeren har lagt ut for salg - der er det alt fra de "magiske" damemagnet-feromonene, brystforstørrelse, større lepper "på noen sekunder", gummibryster og tannblekesett.

Ser ut som om katta i sekken er kjøpt og betalt her ;)
Antall ord: 216
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

hvordan man kontakter et`s med bevisstheten er vel ikke vanskelig da ?
Man bare ber di på øl og kaker og en joint og så spør du pent.Kan jeg bli med dere på romskip tur og krige mot andre galakser ? Ja seffern eller hadde vi jo ikke giddi stikke innom på øl og kaker om vi ikke viste hvor deilige kaker og øl dere jordboere har og samtidig er dere så voldelige at det er jo en fryd ta dere med på moder skipet for er det noen som kan krige og hate værandre er det jo dere.
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Mantropolix skrev:hvordan man kontakter et`s med bevisstheten er vel ikke vanskelig da ?
Man bare ber di på øl og kaker og en joint og så spør du pent.Kan jeg bli med dere på romskip tur og krige mot andre galakser ? Ja seffern eller hadde vi jo ikke giddi stikke innom på øl og kaker om vi ikke viste hvor deilige kaker og øl dere jordboere har og samtidig er dere så voldelige at det er jo en fryd ta dere med på moder skipet for er det noen som kan krige og hate værandre er det jo dere.
Ok..

Skeptikere vil gi et lignende svar til spiritisme(Mantropolix).. og nå gir du et svada svar til ufo/et temaet..

Synes du skal prøve jeg å se hva som skjer ;)

Ps: det er vi mennesker som er voldelige.. ikke "de".
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

KB skrev:
Ps: det er vi mennesker som er voldelige.. ikke "de".
Å hvordan kan du vite det da?
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Sol@ngelica skrev:
KB skrev:
Ps: det er vi mennesker som er voldelige.. ikke "de".
Å hvordan kan du vite det da?
hvordan kan folk vite de er fiendtlige?

jeg vet at vi mennesker er voldelig.. bare se på verden i dag det..
grunnen til at jeg tror de er sivilliserte? - igjen, bare se rundt oss, har de gjort oss noe.. nope.
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Les forordet her:

http://www.contactunderground.com/aboutcontact.htm

Faktisk utrolig bra skrevet... I motsetning til hva folk forbinder tema med.
Saklig og to the point.
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:
Sol@ngelica skrev:
KB skrev:
Ps: det er vi mennesker som er voldelige.. ikke "de".
Å hvordan kan du vite det da?
hvordan kan folk vite de er fiendtlige?

jeg vet at vi mennesker er voldelig.. bare se på verden i dag det..
grunnen til at jeg tror de er sivilliserte? - igjen, bare se rundt oss, har de gjort oss noe.. nope.
Kan ikke det like gjerne være fordi de ikke er her, og aldri har vært her?

Forresten betviler jeg at eventuelle romvesener er en totalt harmonisk og "snill" dyrerase (for om de finnes, så har de mest sannsynlig blitt til under samme vilkår som livet på Jorden). Er de dyr, så er de ikke alene på planeten sin, og er de ikke det vil de nok ha innstinkter - akkurat som oss. De vil ha følelser - akkurat som oss. Hvorfor skulle ikke egoisme, maktsyke, eiesyke, sjalusi, sinne, hat og frustrasjon være en like stor del av deres liv?

Hvor kommer idéen om at "aliens" er følelseskalde fra?
Antall ord: 176
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links