Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhar noen erfaringer med å få healing??

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- har noen erfaringer med å få healing??

Innlegg av Lilja »

Jeg syns du skal gi akupunkturen en sjanse, Biri! Min bedre halvdel er livredd(!) sprøyter, men har fått akupunktur ifm fysikalsk behandling, og det gikk veldig greit!

Jentungen her har pollenallergi, på det verste var hun sengeliggende pga allergien. En udiagnostisert (og dermed ikke medisinert) astma gjorde ikke ting noe lettere, da hun gikk med kronisk betennelse i kroppen og et immunforsvar på høygir.
Hun fikk noen behandlinger hos healer for et års tid siden, og sist vår er den beste hun har hatt noen gang, med allergiplager på et minimum :D Om det var healingen alene som gjorde utslaget, eller om hun rett og slett har vokst av seg en del (eller en kombinasjon av disse) vet jeg ikke, men jeg er ikke i tvil om at healingen ihvertfall sparket ting avgårde i riktig retning.
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - har noen erfaringer med å få healing??

Innlegg av jeditrond »

Biri skrev:hehe. bra det ikke er bare meg ;) hvor stikker de egenlig? :o overkropp og ansikt?
Det kommer an på hvor "årsaken" til plagene dine sitter. I mitt tilfelle var det hovedsakelig i fingre og den ene øra :)

EDIT: Noe lignende dette, bare i pekefingeren;

Image
Antall ord: 45
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- har noen erfaringer med å få healing??

Innlegg av helgemann »

Akupunktur nåler i magen var en morsom sak. Det ble satt en nål i magen, som sikkert hadde noe nervetilknyttning til lukkemuskelen for urinrøret. For jeg hadde sterk tisse trang nesten en hel time. Selv om "tanken" var tom. Men det var likevel deilig. Varmt, rolig musikk, og rolig. Ikke rart jeg sovnet nesten med en gang, til tross for dette med urinrøret. Fikk også nåler i pannen og hodebunnen. Jeg opplevde av effekten var overraskende bra.
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - har noen erfaringer med å få healing??

Innlegg av galaxy - sluttet »

Biri skrev:hehe. bra det ikke er bare meg ;) hvor stikker de egenlig? :o overkropp og ansikt?

Har ikke tatt mye mye akupunktur, men vet at det er iallefall ingentig og frykte!! Verken godt eller vondt, etter min erfaringing, så det er bare og kjøre på ...! :)
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- - - har noen erfaringer med å få healing??

Innlegg av Lilja »

galaxy skrev:Har ikke tatt mye mye akupunktur, men vet at det er iallefall ingentig og frykte!! Verken godt eller vondt, etter min erfaringing, så det er bare og kjøre på ...! :)
Jeg har opplevd at akupunktur kan være vondt, men det er nok forskjell på behandlingsformene. Der hvor nålene settes direkte i triggerpunkter (som hos f.eks. kiropraktor) kan det være smertefullt. Men det fungerer som bare rakker'n og er verdt det!
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - - har noen erfaringer med å få healing??

Innlegg av jeditrond »

Lilja skrev:
galaxy skrev:Har ikke tatt mye mye akupunktur, men vet at det er iallefall ingentig og frykte!! Verken godt eller vondt, etter min erfaringing, så det er bare og kjøre på ...! :)
Jeg har opplevd at akupunktur kan være vondt, men det er nok forskjell på behandlingsformene. Der hvor nålene settes direkte i triggerpunkter (som hos f.eks. kiropraktor) kan det være smertefullt. Men det fungerer som bare rakker'n og er verdt det!
Jepp, når nåla settes i triggerpunkter merker man med en gang at akupunktøren fant riktig sted å sette nåla. Men det er bare der og da det gjør vondt, når nåla setter i gang prosessen er den knapt nok merkbar lenger :)
Antall ord: 126
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Biri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 08 Jan 2013 23:05
11
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: oslo
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 29 ganger

- har noen erfaringer med å få healing??

Innlegg av Biri »

tusen takk for at dere ga dere tid til gode svar !! :D

igjen Lilja: trist å høre om datteren din :( :( bra at du fant noe som hjalp på henne :? hørtes ikke greit ut det der..håper hun vokser det av seg eller blir bedre med tida.

Nå skal jeg lete etter noen gode akupunktur...ehm..salonger? :D akupunktur-behandling-steder. Ja.

Jeg vet ikke hvor lenge man må gå for å merke effekt jeg?
Antall ord: 73
Once upon the sea of blissul awareness

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links