Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserÅ "se" med lukkede øyne

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

NoMore

Innlegg av NoMore »

Wiz2 skrev:
Prøv å ligg helt i ro med øynene igjen. Du blir trøttere hele tiden, men forsøk å være bevisst så leneg så mulig. Da dukker det ofte opp ordentlige bilder, veldig moro når det skjer.
Det jeg sliter med er at jeg fokuserer for mye med øynene og blir veldig sliten i hodet. Har du noen teknikker her Wiz2?
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

NoMore skrev:
Wiz2 skrev:
Prøv å ligg helt i ro med øynene igjen. Du blir trøttere hele tiden, men forsøk å være bevisst så leneg så mulig. Da dukker det ofte opp ordentlige bilder, veldig moro når det skjer.
Det jeg sliter med er at jeg fokuserer for mye med øynene og blir veldig sliten i hodet. Har du noen teknikker her Wiz2?
Nei, jeg sliter sjøl egentlig. Blir litt sliten av å konsentrere meg så lenge, det beste er bare å la det flyte. Men da må man ned på et lavere nivå som når man mediterer. Det er iallefall det jeg har erfart, men det har skjedd at jeg har fått opp bilder når jeg er helt våken også. Meditasjon er vel eneste løsningen. Har vært litt slapp på det området så jeg ligger litt etter!
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Ja, i går kveld tenkte jeg forsøke, da, og hadde fint en lang stund mens tåkene drev forbi, merkelige fargeglade figurer gled omkring, min hvit-lilla hvirvel hvirvlet litt... og så forsøkte jeg å la være å fokusere, forsøkte å la være å tenke og føle noe i det hele tatt... og DER! DER så jeg ansiktet på en mann, gitt! :shock:

Ble så ivrig da, at han "ramlet bort" for meg umiddelbart og jeg var tilbake i sengen min. :D

Men det var akkurat samme type bilde som jeg får ved speilskuing! Dette gikk i en dyp rødskala. Ved speilskuing går fargene på bildene jeg får gjerne mere mot blålilla.

Kule greier! Woohoo! Jeg har en krystallkule bak øyenlokkene! :D
Antall ord: 127
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

hmmm, første gang jeg så noe så var det lillafargen. Virker som om den fargen går igjen mye!
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Wiz2 skrev:hmmm, første gang jeg så noe så var det lillafargen. Virker som om den fargen går igjen mye!
For meg går det mer i gult, rødt og grønt tror jeg.. Litt smågusjete farger også.

Typisk at dere får sånne tøffe bilder av folk og sånn, og jeg bare får en tyggispakke!!! WHAT??! :oops: :lol:
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Habbiz
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 24 Mar 2005 04:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes

Ser ting med lukkete øyner

Innlegg av Habbiz »

Hej,
Jeg opplever også ofte at jeg ser ting på "netthinden" når det er mørk, og jeg har lukkete øyner. Føler ikke det er forsinkelse på netthinnen. For trodde ikke dette innebar at man ser folk som "hopper rundt å fester". Jeg har vert hos psykolog av andre grunner, og da kom dette temaet opp. Jeg ble senere sendt til flere tester og de anså meg som pre-psykotisk.

Når dette er sagt så ser jeg ikke ting bare på netthinnen, har også klart å prestert å sett en bil og noen mennesker når de ikke er der. Og hører i tillegg musikk i hodet mitt til tider. Det er ikke som om jeg har dillå på en sang lissom. Men er lissom noe annet. Musikken er lissom ikke inni hodet. på en måte, vanskelig og forklare.

Jeg har hatt endel problemer med konsentrasjon og slik i sammenheng med disse tingene. For jeg vet lissom ikke helt om alt jeg ser og hører egentlig er ekte. (litt overdrevet kanskje men) Hvis dere fatter.

Det er sikkert noen som har vert innom dette temaet lengre oppe i posten, men hvis noen hvet noe som evt. kan hjelpe. Så er jeg åpen for tips :)

- Harald
Antall ord: 208

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sahara
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 07 Jun 2004 00:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold, Halden

Jupp..

Innlegg av sahara »

Jeg ser øyne og rare menneskeskikkelser ganske ofte. Men bare når jeg lukker øynene og legger meg til å sove.

Vet ikke hvorfor... :oops: :?:
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Prøv dette:

Se deg ut to punkt på veggen. Det ene punktet rett fram for øynene dine.
Det andre punktet ca. 45 grader oppover.
Stirr på punktet rett foran til øynene er blir slitne, flytt så blikket til punktet 45 grader opp og hold blikket der i rundt et havlt minutt.

Når du nå lukker øynene og samtidig holder blikket på 45 graders punktet så går du rett inn i alfatilstand; den tilstanden du er i like før du sovner.
Her har du utallige muligheter........
:P
Antall ord: 89
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

larsrolle skrev:Prøv dette:

Se deg ut to punkt på veggen. Det ene punktet rett fram for øynene dine.
Det andre punktet ca. 45 grader oppover.
Stirr på punktet rett foran til øynene er blir slitne, flytt så blikket til punktet 45 grader opp og hold blikket der i rundt et havlt minutt.

Når du nå lukker øynene og samtidig holder blikket på 45 graders punktet så går du rett inn i alfatilstand; den tilstanden du er i like før du sovner.
Her har du utallige muligheter........
:P
Spennende! Takk for tipset larsrolle, skal defintivt prøve den :wink:
Antall ord: 101
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

larsrolle skrev:Prøv dette:

Se deg ut to punkt på veggen. Det ene punktet rett fram for øynene dine.
Det andre punktet ca. 45 grader oppover.
Stirr på punktet rett foran til øynene er blir slitne, flytt så blikket til punktet 45 grader opp og hold blikket der i rundt et havlt minutt.

Når du nå lukker øynene og samtidig holder blikket på 45 graders punktet så går du rett inn i alfatilstand; den tilstanden du er i like før du sovner.
Her har du utallige muligheter........
:P
Du verden - det høres jo helt utrolig ut! Jeg som sliter så fælt bare for å komme i alfa skal virkelig prøve dette! Takk, larsrolle! :D
Antall ord: 118
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Jeg trodde denne teknikken var relativt kjent... :shock:

Jeg fikk den av en person for noen år siden og har fortalt denne videre til mange personer.
De tilbakemeldinger jeg har fått har bare vært positive. Etter noen gangers forsøk så har de fått det til. Dette uten lang trening.

Grunnen til at dette virker, har jeg fått vite senere, er at dette er den naturlige måten kroppen går inn i alfatilstand på. Øynene opp i 45 graders vinkel under øyelokkene. Ved å gjøre øynene slitne før du lukker dem så er du veldig konsentrert på dette og vil derfor være på vei inn i alfatilstand, allerede før du lukker øynene.

Ser gjerne tilbakemelding på hvordan det går. :)
Antall ord: 127
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Innimellom når jeg ligger og mediterer eller etter at jeg har lagt meg for å sove, så hender det at jeg ser bilder av ting eller folk med mitt tredje øye, eller "bak øyelokkene", om du vil. Dette skjer når jeg er på mitt mest avslappede, men jeg er samtidig veldig bevisst på hva som skjer og hva jeg ser. Det jeg har opplevd som kanskje litt guffent med noen av synene, er at det noen ganger føles som om jeg flyter eller svever der jeg ligger, samtidig som det jeg "ser" blir auto-zooma inn på. Det er ganske wicked :)
Antall ord: 103
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ThaSpirit

Innlegg av ThaSpirit »

alfatilstand? hva er det? :S:P
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

alfatilstand er senking av hjernefrekvensen.
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

ThaSpirit skrev:alfatilstand? hva er det? :S:P
Alfatilstand er samme nivå som når man drømmer. Når man snakker om å oppnå alfatilstand så mener det at man skal klare det uten at man sover. Det er på det nivået mange synske får i bildene sine!
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links