Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserDerfor er FFM en bløff

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Wiz2 skrev:Jeg tør vedde masse på at jeg har mer erfaring en 95% på dette forumet innen det meste!

Snaalt at det var akkurat deg med all erfaringen din som startet denne traaden??

Saa bra at DU ikke er arrogant i det hele tatt!!! Saa kan vi laere av deg!!! :twisted: :P
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gjest_3

Innlegg av gjest_3 »

Wiz2 skrev:Jeg tør vedde masse på at jeg har mer erfaring en 95% på dette forumet innen det meste!Mye arrogante mennesker her må jeg si!






Ehhh.... Snakker du om arroganse?????
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Wiz2 skrev:Jeg tør vedde masse på at jeg har mer erfaring en 95% på dette forumet innen det meste!

Men hvis du har så mye erfaring Wiz2, hvorfor har du mistet troen da?
Du må vel tro på det du driver med og den du er?
hmmmm hovmot står for fall osv... Greit å legge bak øret!
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
noah 2
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 12 Mar 2005 16:01
19

Innlegg av noah 2 »

Saa fint da Vekten at du har 95 prosent mere erfaring enne alle inne her,da blir det jo veldig kjedelig inne her for deg da. Jeg mener i og med at alle lyver? erfaringer har vel jeg ogsaa men, jeg konkurerer ikke med andre om hvor mye flinkere eller daarligere jeg er enn andre. seroest saa er det rart at du kan saa forbanna mye og er alltvitenedde om alt mulig. Men kom med noe som er virkelighet for alle da vel!




Har du demoner i buksa?
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gjest_3

Innlegg av gjest_3 »

ToneG skrev:
Wiz2 skrev:Jeg tør vedde masse på at jeg har mer erfaring en 95% på dette forumet innen det meste!

Men hvis du har så mye erfaring Wiz2, hvorfor har du mistet troen da?
Du må vel tro på det du driver med og den du er?
hmmmm hovmot står for fall osv... Greit å legge bak øret!
Må si meg enig med ToneG her.
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jeg håper folk skjønte ironien. Men men....

Jeg tror faktisk jeg har mer erfaring enn de fleste her inne. Det er ikke snålt at jeg skrev denne tråden. Det som er snålt at 1000vis av nordmenn lar seg lure. Dere er naive og trangsynte hele gjengen.
Dere er ikke åndelige dere er drømmere!
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Wiz2 skrev:Jeg håper folk skjønte ironien. Men men....

Jeg tror faktisk jeg har mer erfaring enn de fleste her inne. Det er ikke snålt at jeg skrev denne tråden. Det som er snålt at 1000vis av nordmenn lar seg lure. Dere er naive og trangsynte hele gjengen.
Dere er ikke åndelige dere er drømmere!
Du er tåpelig! hehe

Den som hyler høyest er den som er usikker
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Kanskje du kunne trengt en pause fra det Åndelige før det går til hodet på deg...
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

ToneG skrev:
Wiz2 skrev:Jeg tør vedde masse på at jeg har mer erfaring en 95% på dette forumet innen det meste!

Men hvis du har så mye erfaring Wiz2, hvorfor har du mistet troen da?
Du må vel tro på det du driver med og den du er?
hmmmm hovmot står for fall osv... Greit å legge bak øret!

Nettopp fordi jeg har så mye erfaring. Jeg har ikke mistet troen sånn direkte, men har et helt annet syn på ting nå enn før!
Dessverre så er ikke mitt syn på åndelighet noe å diskutere her inne ennå. Det er ikke fordi jeg er så forbanna mye smartere enn andre!
Sjøl regner jeg meg som en av 5-6 mennesker her på forumet som har et snev av objektiv tankegang.

Innleggene mine er stort sett ment som kick i ræva til mange her inne. Prøver å virvle opp litt sand, men den lander alltid der den lå!
Antall ord: 162

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gjest_3

Innlegg av gjest_3 »

Wiz2 skrev:Jeg håper folk skjønte ironien. Men men....

Jeg tror faktisk jeg har mer erfaring enn de fleste her inne. Det er ikke snålt at jeg skrev denne tråden. Det som er snålt at 1000vis av nordmenn lar seg lure. Dere er naive og trangsynte hele gjengen.
Dere er ikke åndelige dere er drømmere!
I følge det som kommer frem i tråden så er det vel ikke tvil om hvem som er trangsynt!!!!!!
Du stempler deg selv som erfaren og mange av oss andre som drømmere, men hittil har du vel ikke bevist at du er så veldig erfaren!!???

Mange av oss her har brukt Silva UltraMind lenge og vet hva det går ut på. Vi burde vel kanskje ha litt mer peiling på hvordan Deborah jobber enn de som ikke har lært seg metoden. Eller?
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

ToneG skrev:Kanskje du kunne trengt en pause fra det Åndelige før det går til hodet på deg...

Jeg har en pause fra det åndelige. Det er derfor jeg er her inne 8)
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
noah 2
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 12 Mar 2005 16:01
19

Innlegg av noah 2 »

yepp Tone !! til hodet har det gaatt!

Ja bra med Ironi, men du maa ikke si at alle lyver vettu. Ikke lurt det naar man hjelper andre og det er virkelighet.
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

sonjaera skrev:
Wiz2 skrev:Jeg håper folk skjønte ironien. Men men....

Jeg tror faktisk jeg har mer erfaring enn de fleste her inne. Det er ikke snålt at jeg skrev denne tråden. Det som er snålt at 1000vis av nordmenn lar seg lure. Dere er naive og trangsynte hele gjengen.
Dere er ikke åndelige dere er drømmere!
I følge det som kommer frem i tråden så er det vel ikke tvil om hvem som er trangsynt!!!!!!
Du stempler deg selv som erfaren og mange av oss andre som drømmere, men hittil har du vel ikke bevist at du er så veldig erfaren!!???

Mange av oss her har brukt Silva UltraMind lenge og vet hva det går ut på. Vi burde vel kanskje ha litt mer peiling på hvordan Deborah jobber enn de som ikke har lært seg metoden. Eller?

Så mange som er uenige med meg og INGEN som kommer med sakelige motargumenter. Bare å wiz du er så dum, du er så teit, skaff deg et liv.
Hva med å faktisk lese det jeg skriver!

Jeg trenger ikke silva, jeg vet hva det går ut på og har tilsvarende erfaring, men ikke 100% lik.

Jeg håper noen river innlegget mitt i filler, men det skjer ikke. Kok opp noe som er smart og gi meg en på trynet. Please. Anyone?
Antall ord: 232

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Wiz2 skrev:
ToneG skrev:
Wiz2 skrev:Jeg tør vedde masse på at jeg har mer erfaring en 95% på dette forumet innen det meste!

Men hvis du har så mye erfaring Wiz2, hvorfor har du mistet troen da?
Du må vel tro på det du driver med og den du er?
hmmmm hovmot står for fall osv... Greit å legge bak øret!

Nettopp fordi jeg har så mye erfaring. Jeg har ikke mistet troen sånn direkte, men har et helt annet syn på ting nå enn før!
Dessverre så er ikke mitt syn på åndelighet noe å diskutere her inne ennå. Det er ikke fordi jeg er så forbanna mye smartere enn andre!
Sjøl regner jeg meg som en av 5-6 mennesker her på forumet som har et snev av objektiv tankegang.

Innleggene mine er stort sett ment som kick i ræva til mange her inne. Prøver å virvle opp litt sand, men den lander alltid der den lå!
Kanskje fordi du sparker på feil sted i sanden... Hvorfor skal du absolutt fortelle oss at du har så mye erfaring? Hmmm sikker på at de fleste her inne kunne parkert deg med sin kunnskap... Om du er så smart som du sier så hold kjeft om det vel.. Det skaper jo bare irritasjon når folk hever seg selv...
Antall ord: 224

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Kramer73 skrev:
Wiz2 skrev:Jeg tør vedde masse på at jeg har mer erfaring en 95% på dette forumet innen det meste!
Det er ingen debatt om hvem som har mest erfaringer og sånt. Nå vinkler du debatten til noe lite konstruktivt her. :roll:

Hvis du hadde lest tråden så ser du kanskje at jeg ble beskyldt for å være uerfaren. Grunnen til at jeg sier dette er ikke for å hevde meg, men jeg ser på innleggene her inne at de er på samme stadiet som jeg var for 5-7 år siden!
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links