Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

FILMER, BØKER OG MUSIKKHvilken bok leser du nå?

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod hjem, mod engler

Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Hvilken bok leser du nå?

Innlegg av g.r.y »

Er i ferd med å fullføre 'The Lie' av CL Taylor. En overraskende god, og ikke minst aktuell thriller om 4 venninner som blir fanget inn i en sekt.
Dernest står endelig Jo Næsbø's 'Blodmåne' for tur :)
Antall ord: 41
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Hvilken bok leser du nå?

Innlegg av g.r.y »

Terra skrev: 24 Jul 2023 23:50
g.r.y skrev: 17 Jun 2023 15:01 Er i ferd med å fullføre den smått kontroversielle biografien til prins Harry, Spare.
Jeg leser ytterst sjelden biografier, og hadde vel aldri kunnet se for meg at jeg noensinne ville lese en konglig sådan. Men denne her er ikke ført i pennen av prins Harry som sådan, men av personen Harry. Her er han bare Harry, en fyr som tilfeldigvis er født inn i den mest spesielle familien som tenkes kan, og som sammen med sin kone er gjenstaand for den mest massive heksejakten noensinne. Med utgangspunkt i morens død, forteller han sin historie og sin sannhet. - Og dette er faktisk virkelig en bok verdt å lese! Det bildet en har hatt av denne kongefamilien over alle kongefamilier får seg noen justeringer, både på godt og vondt etter å ha lest denne boken, for å si det sånn
Gry, jeg kom over denne i dag og tenkte på deg ;-)
Prins Harrys selvbiografi er sommerens «mest kastede» bok blant ferierende, hevder et reiseselskap.

Hertugen av Sussex' oppsiktsvekkende bok «Spare» skal angivelig ha blitt lagt igjen på hotellrom, kastet i søppelbøtter og etterlatt ved bassengkanten på forskjellige feriesteder i Spania , Hellas og Tyrkia.

Reiseselskapet «On The Beach» sier de har funnet over 100 kopier av boken denne sommeren, skriver New York Post.

Prins Harrys bok «Spare» er sommerens mest etterlatte bok, hevder reiseselskap
https://www.abcnyheter.no/nyheter/kultu ... iseselskap

Jeg har ikke lest den selv, men tenker at siden du fant noe i den så er det noe i det ;-)
Det som gjør denne 'Harry-greia' så spesiell, er den hinsidige heksejakten som han og kona, Megan Markle, er utsatt for. En ting er jo pressen, men i mine øyne, er det publikum som står for den virkelige galskapen her, da de kaster seg på, og hauser det hele opp. Pressen gjør 'bare' jobben sin ved å gi folk det de vil ha. Når folk så nærmest unisont tar til seg det pressen skriver, for så å gjøre det enda verre i SoMe, så er snøballen i full gang, for å si det sånn..
Antall ord: 373
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Hvilken bok leser du nå?

Innlegg av g.r.y »

Har akkurat begynt å lese en bok ved navn 'Høstdåd' av en, for meg, ny forfatter; svenske Anders de la Motte. Kan ikke huske å ha hørt om den her karen engang, så det blir interessant å se hva han har å by på. :)
Antall ord: 43
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links