• Aktive Tema  Bakover Forover Stopp Auto

Paranormale / uvanlige hendelserHei har opp levd noe ubehagelig.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Svar
Brukeravatar
Torfinn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg i tema: 3
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt likt: 3 ganger
Kjønn:

#556778 Hei har opp levd noe ubehagelig.

Legg inn av Torfinn » 02 nov 2018 19:11

Jeg våknet opp mitt på natten med side synet mitt så det på siden att det var et svart lite vesen eller hva det er, ved venstre side da jeg snudde meg var det borte, som jeg har sett på nett er det vist Skyggefolk noe i den dur, jeg har copy det der er da litt lettere for meg da....Den anden er en barnelignende skikkelse der sommetider bære en slags hætte..... jeg har sett. er ca 2 netter siden jeg opplevde det å hørte en mørk stemme sa hallo oxo er det skyggefolk som sa hallo? + jeg har angst i helle dag, kommer det skyggevesnet igjen. Har trua på jesus får mye hjelp der, men jeg er ordblind å har epilepsi oxo så det er vanskelig skrive å huske ordene for meg.
https://www.ghosthunting.dk/arkiv/artik ... efolk.html
Antall ord: 145

Link:
BBcode:
HTML:
Skjul innleggs linker
Vis innleggs linker

Brukeravatar
Terra
Moderator
Moderator
Har likt: 634 ganger
Blitt likt: 519 ganger

#556779 Re: Hei har opp levd noe ubehagelig.

Legg inn av Terra » 02 nov 2018 23:29

Hei, og velkommen til paranormal

En slik skyggemann har jeg også sett noen ganger. De er virkelig gufne. Ingen god følelse med dem nei. Skjønner deg der. Men de har aldri skadet meg på noen måte, så bare la være å prøve å kontakte dem. Overser dem og bare fortsetter med det jeg driver med jeg da, når de dukker opp en sjelden gang. Lenge siden sist nå. Er som de holder til visse steder etter min erfaring. Tror ikke du har noe å frykte fra den kanten. Bare ikke la dem skremme deg og ikke bry deg om dem. De forsvinner ganske fort. Jeg opplever dem ikke som vanlige ånder eller avdøde og har ingen god forklaring på hva de er. Det å ha på lyset er også noe som kan være til hjelp. Skal inn og titte på linken du la ut og lese mer. Interessant.

Du kan legge bibelen i det rommet du ikke vil de skal vise seg. Nattbordet eller ved sengen er fint, eller i stuen om du ønsker beskyttelse der for eksempel. Å lese i bibelen har også virkning for å holde en del skrømt borte. Det blir for kjedelig for dem med bibel og Jesus og slikt, har jeg fått inntrykk av. De gode, de som bare er på besøk og vil en vel, liker godt at man leser litt i bibelen. Eller de holder seg hvert fall ikke borte. Da kommer de gjerne på besøk og jeg har inntrykk av at de også står ved siden av en og leser sammen med en over skulderen. Faktisk veldig koselig.

Utfra det du skriver gir jeg mine beste råd og tanker rundt dette. Jeg er også "Jesusfrik," og derfor føler jeg at jeg kan være åpenhjertig med deg og dele dette. Holder forresten på å lese gjennom hele bibelen på ett år og er snart i mål. Jeg har hatt mange åndelige opplevelser dette året, men ingen skygger, ingenting av det som kan virke ekkelt. Kun det gode, det som gir glede og trygghet. Så skadelig er det i alle fall ikke slik jeg ser det. (Også trekker jeg Jesuskort om du skulle ønske det. Har en egen "spådomstråd" der du kan spørre om et Jesuskort om du ønsker det. Et sånt kort med et bibelvers).

Håper dette kunne være deg til litt hjelp og roe nervene litt ned på.

Kunne være interessant å høre hva dere som driver med husrens har å si om disse svarte skyggemennene. Jeg finner dem svært ubehagelige når jeg befinner meg på steder der de viser seg.
Antall ord: 447

Det er mer mellom himmel og jord enn vi vet.

Link:
BBcode:
HTML:
Skjul innleggs linker
Vis innleggs linker

Brukeravatar
Torfinn
Nybegynner
Nybegynner
Kjønn:

#556783 Re: Hei har opp levd noe ubehagelig.

Legg inn av Torfinn » 03 nov 2018 13:12

De som står bak meg da jeg leser i bibelen er gode hjelpere som er der ikke de skygge folk da grøss, dessverre kan jeg ikke så mye det overnaturlige men noe har jeg opplevd så en person i vinduet her som sto foran speilen her i vinduet på kvelden virker som det var speil bilde jeg så, er det en hjelper, så faren min her å mormora mi etter de var død, + jeg har hørt naboen her å en onkel snakket til meg etter han var død, er noe jeg lurer på å gjorde meg veldig nervøs etter på da jeg hørte en ubehagelig krazz stemme var det en demon.?? For jeg hører de døde noen ganger.
Antall ord: 124

Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman....Ace Frehley Space-Ace Kiss army Norway Kiss online

Link:
BBcode:
HTML:
Skjul innleggs linker
Vis innleggs linker

Brukeravatar
Terra
Moderator
Moderator

#556786 Re: Hei har opp levd noe ubehagelig.

Legg inn av Terra » 03 nov 2018 16:28

Har selv opplevd at kjente og kjære avdøde har snakket til meg. Både så jeg kan høre stemmen deres, og også telepatisk kommunikasjon. Jeg tror ikke det er demoner. Hva den krasse stemmen du hørte var vet jeg ikke.
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Skjul innleggs linker
Vis innleggs linker

Brukeravatar
Torfinn
Nybegynner
Nybegynner
Kjønn:

#556821 Re: Hei har opp levd noe ubehagelig.

Legg inn av Torfinn » 07 nov 2018 10:15

Etter faren min døde :cry: var jesus på veggen hos mamma. ho så han på veggen det er 110% sant jeg sier rett ut som det er.
Antall ord: 27

Paul Stanley The Starchild..... Gene Simmons The Demon Dr. Love God of Thunder..... Peter Criss The Catman....Ace Frehley Space-Ace Kiss army Norway Kiss online

Link:
BBcode:
HTML:
Skjul innleggs linker
Vis innleggs linker

Brukeravatar
Terra
Moderator
Moderator

#556824 Re: Hei har opp levd noe ubehagelig.

Legg inn av Terra » 07 nov 2018 15:36

Torfinn skrev:
07 nov 2018 10:15
Etter faren min døde :cry: var jesus på veggen hos mamma. ho så han på veggen det er 110% sant jeg sier rett ut som det er.
Kondolerer. Det var sikkert til stor trøst for din mor.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Skjul innleggs linker
Vis innleggs linker

Brukeravatar
jeditrond
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg i tema: 1
Kjønn (valgfri): Mann
Sted: Vestfold
Har likt: 3561 ganger
Blitt likt: 1099 ganger
Zodiac:
Kontakt:

#556853 Re: Hei har opp levd noe ubehagelig.

Legg inn av jeditrond » 12 nov 2018 20:56

Som en som driver med husrens kan jeg filosofere litt om slike skyggefolk som etterlyst :)

I korte trekk er jeg usikker på om de er demoner, tror ikke det er så enkelt. Mistenker mer at det er snakk om ånder i litt samme gate som klebeånder. Ånder som er sugne på energien din som man drar med seg fra andre steder fordi man er åpen og kanskje allerede er såpass sliten at det "åndelige immunforsvaret" er svekket. At de forsvinner eller holder seg borte når man leser i Bibelen o.l. fungerer for de som er troende slik som dere to :) Hvis jeg hadde forsøkt å bruke noe slikt under en husrens hadde jeg blitt ledd av fordi de merker at jeg ikke tror på kristendommen. Så tro kan flytte fjell i overført betydning, spiller ingen rolle hvilken religion/ livssyn det er :D Det samme gjelder å ha tro på seg selv som husrenser, hvis jeg ikke har noe tro på at jeg kan få det til, vil det heller ikke funke for meg :D
Antall ord: 176

“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Skjul innleggs linker
Vis innleggs linker

Svar

Gå tilbake til «Paranormale / uvanlige hendelser»

paranormal.no : Ansvarsfraskrivelse