Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisser du er her.....

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

BA skrev:
Horus^ skrev:Okei for å komme til bunns i dette. Når jeg snakka om å motbevise teorier, så var det såklart paranormale hendelser det var snakk om og det regner jeg med du skjønner, så hvorfor gidde å blande en naturvitenskapelig teori oppi det som heller går på humanvitenskap. Så hvis du har litt større innsikt i vitenskapen enn akkurat Popper's filosofi, så veit du at vitenskapen er mer enn falsifisering.
Humanvitenskapene er vesensforskjellige fra naturvitenskapene i den forstand at de tar for seg individuelle produkter av menneskelig virksomhet, fremfor å finne generelle lover. Mens vi i naturvitenskapene forklarer fysiske gjenstander fra utsiden, forstår vi i humanvitenskapene menneskelige utrykk fra innsiden, ved å se ting fra objektets synsvinkel, noe vi ikke kan i naturvitenskapen. Siden mennesket er et åndelig vesen i stand til å utrykke seg selv, kan vi ikke tilnærme oss disse åndelige utrykkene på en naturvitenskapelig måte. Det er humanvitenskapenes oppgave. Dette var forresten Dilthey.
Så at du fortsatt maser på den evolusjonsteorien, det fatter jeg ikke. Mennesker og åndelighet er ikke en generell naturvitenskapelig lov på lik linje med evolusjonsteorien. Nå håper jeg du lar dette ligge, for jeg er lei av å kaste bort krefter på dette.
Haha. Evolusjonsdelen har jeg hele tiden prøvd å avslutte.

Det er de andre sidene jeg har villet ha fram. Da er vi enige om å avslutte den delen.
du skrev:Men å sitte på ett forum å fortelle at andre personers opplevelser mest sannsynlig er ditt og datt blir for teit, rett og slett.
jeg skrev:Hvis folk spør om hva de har opplevd, og folk svare på hva som mest sannsynlig har skjedd er det for teit?
Kanskje det nå er på tide å komme tilbake til temaet, og besvare dette?
du skrev:Det er minst like farlig å være skeptisk, som å være troende. Husk det folkens.. Det er samme sak, bare at det ligger i motsatt ende av pendelen.
jeg skrev:Dette er jo tøv.
Dette har du heller ikke kommentert.

Tro er ikke det samme som tro.
Å tro noe er ikke det samme som å tro på noe. Egne opplevelser kan du stole på. De er hva de var, men når du skal begynne å analysere denne, kan du ende opp med falske bilder, for da kommer troen inn i bildet. Om du tror det var en ånd du opplevde, er dette tro, om du undersøker mer og finner ut at det var en pinne du opplevde, er du sikrere, men fortsatt tror du hva det var, men denne troen spiller det ingen rolle om noen forklarer bedre med andre årsaker.
Med blind tro vil du ikke akseptere at det finnes bedre forklaringer, med en sannsynlighetsgberegnet tro kjøpes den beste forklaringen uten stor motstand. Om du ikke finner noen god forklaring er det også OK.

Blind tro og skepsis er totalt forskjellige, det finnes ikke likhet.

Blind skepsis? Dette må du definere.
Dette var et annet innlegg jeg har skrevet, men som du også har unnlatt å kommentere. Vil du definere blind skepsis for meg?
Om en person på dette forumet sitter og forteller at han så ett gjenferd eller en annen paranormal opplevelse. Hvordan kan du uttale deg overfor hans opplevelse og si at du kan motbevise den, når du ikke var tilstede og så hvordan opplevelsen fortonet seg? Slike opplevelser kan være genuine paranormale opplevelser, eller de kan ha en helt naturlig forklaring. Men det er ingen her inne på forumet som kan avkrefte at det er en paranormal opplevelse. Det var det jeg mente.

Skepsis og tro er igrunn to sider av samme sak ettersom skepsis og tro erstatter hverandre etter opplevelser og erfaringer i livet. Tenker du deg en pendel, så skifter den retning ettersom hvilke opplevelser og erfaringer du har hatt. Mange skeptikere blir troende, når de får opplevelser som får dem til å skifte mening. Det samme gjelder andre veien. Til mer solide opplevelser man sitter på, til mindre vugger pendelen frem og tilbake mellom skepsis og tro. Mange her inne vil si at de tror på Gud, men kanskje ikke slik som beskrives i kristendommen. Du har kanskje vært troende du også BA på ett eller annet tidspunkt i livet ditt, men pendelen din har gjort en helomvending. De fleste av oss har det.

Blind skepsis er etter min defisnisjon noen som følger andres skepsis uten å ta utgangspunkt i egne meninger.
Antall ord: 742

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Horus^ skrev:Om en person på dette forumet sitter og forteller at han så ett gjenferd eller en annen paranormal opplevelse. Hvordan kan du uttale deg overfor hans opplevelse og si at du kan motbevise den, når du ikke var tilstede og så hvordan opplevelsen fortonet seg?
Og dette er jeg enig i. Jeg har heller aldri sagt at jeg kan motbevise noen påstander, men jeg kan komme med alternative forslag til årsaker
Slike opplevelser kan være genuine paranormale opplevelser, eller de kan ha en helt naturlig forklaring. Men det er ingen her inne på forumet som kan avkrefte at det er en paranormal opplevelse. Det var det jeg mente.

Skepsis og tro er igrunn to sider av samme sak ettersom skepsis og tro erstatter hverandre etter opplevelser og erfaringer i livet. Tenker du deg en pendel, så skifter den retning ettersom hvilke opplevelser og erfaringer du har hatt. Mange skeptikere blir troende, når de får opplevelser som får dem til å skifte mening. Det samme gjelder andre veien. Til mer solide opplevelser man sitter på, til mindre vugger pendelen frem og tilbake mellom skepsis og tro. Mange her inne vil si at de tror på Gud, men kanskje ikke slik som beskrives i kristendommen. Du har kanskje vært troende du også BA på ett eller annet tidspunkt i livet ditt, men pendelen din har gjort en helomvending. De fleste av oss har det.
Dette er en grunnleggende misforståelse.
Skepsis er ikketro, altså at man ikke tror noe. Dette er midt på denne aksen du snakker om. Der er tro på den ene siden og tro på det motsatte på den andre. Ikketro er da midt på. Om pendelen har funnet ro henger den rett ned, og er ikke på de ustabile ytterkantene.
Blind skepsis er etter min defisnisjon noen som følger andres skepsis uten å ta utgangspunkt i egne meninger.
Da er det ikke lenger skepsis, men tro i den andre enden av skalaen.
Antall ord: 332

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Tro, skepsis eller benektende, 3 nivåer på samme skala.

Skepsis er midt i mellom, skepsis og tvil kan vel forsåvidt sammenlignes.

Uansett ; Dere kan diskutere ( for noen ; kverulere og krangle...) alle sider av det paranormale, men man ser at det liksom blir et lite antall grupperinger igjen tilslutt :

- de overbeviste - som vet med seg selv at ja, dette er rett...

- De delvis overbeviste - som tror det kan være noe i dette

- de tvilende - som kansje har bnittelitt tro på enkelt-ting, men egentlig ikke, - kansje -

- de benektende - som nekter for at det overhodet finnes slike fenomener ( hvorfor kaste bort tid på det -da- ? )

-de ignorante - som gir en blank f... i om det eksisterer eller ikke...

så har vi :
- de som HAR opplevet noe selv,

-og de som IKKE har opplevet noe selv.

Og uansett ; vi blir aldri enige alle sammen - uansett hvor mye vi "diskuterer" . .

Så hva er vitsen for den ene for å prøve å overbevise den andre ?
Det er ingen vits, man kan ikke bli enige...
Til det er forskjellene på oss for store.
Det eneste vi oppnår er å danne grupperinger ;

Troende, Tvilene og Benektende....

Jeg er i kategorien TRO, selv om jeg ikke tar alt for "god fisk"...

Det er utrolig mye bløff der ute.

Sånn er det bare...

Asbjørn
Antall ord: 220

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

Asbjørn skrev:Tro, skepsis eller benektende, 3 nivåer på samme skala.

Skepsis er midt i mellom, skepsis og tvil kan vel forsåvidt sammenlignes.

Uansett ; Dere kan diskutere ( for noen ; kverulere og krangle...) alle sider av det paranormale, men man ser at det liksom blir et lite antall grupperinger igjen tilslutt :

- de overbeviste - som vet med seg selv at ja, dette er rett...

- De delvis overbeviste - som tror det kan være noe i dette

- de tvilende - som kansje har bnittelitt tro på enkelt-ting, men egentlig ikke, - kansje -

- de benektende - som nekter for at det overhodet finnes slike fenomener ( hvorfor kaste bort tid på det -da- ? )

-de ignorante - som gir en blank f... i om det eksisterer eller ikke...

så har vi :
- de som HAR opplevet noe selv,

-og de som IKKE har opplevet noe selv.

Og uansett ; vi blir aldri enige alle sammen - uansett hvor mye vi "diskuterer" . .

Så hva er vitsen for den ene for å prøve å overbevise den andre ?
Det er ingen vits, man kan ikke bli enige...
Til det er forskjellene på oss for store.
Det eneste vi oppnår er å danne grupperinger ;

Troende, Tvilene og Benektende....

Jeg er i kategorien TRO, selv om jeg ikke tar alt for "god fisk"...

Det er utrolig mye bløff der ute.

Sånn er det bare...

Asbjørn
Takk Asbjørn, du er en engel.. hehe.. :D
Antall ord: 231

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Asbjørn skrev:...man ser at det liksom blir et lite antall grupperinger igjen tilslutt :

- de overbeviste - som vet med seg selv at ja, dette er rett...
- De delvis overbeviste - som tror det kan være noe i dette
- de tvilende - som kansje har bnittelitt tro på enkelt-ting, men egentlig ikke, - kansje -
- de benektende - som nekter for at det overhodet finnes slike fenomener ( hvorfor kaste bort tid på det -da- ? )
-de ignorante - som gir en blank f... i om det eksisterer eller ikke...

så har vi :
- de som HAR opplevet noe selv,
-og de som IKKE har opplevet noe selv.
OBS. Jeg har forkortet innlegget en del.

Hehe. Jeg ville heller skrevet skalaen slik:

-Blindt troende - De som har bestemt seg
-Troende - De som tror på ånder og paranormale hendelser
-Tvilende - De som tror, men synes det virker litt usannsynlig
-Ignorant - De som ikke bryr seg om fenomenene
-Skeptisk - De som ikke tror
-Benektende - De som tror det ikke finnes ånder.

Nå var jeg egentlig litt vel snill med deg, fordi benektende tror faktisk ikke de heller, de vet, men det skal jeg la ligge nå. :)

Så har vi det som du stadig kommer inn på, men som jeg hver gang avviser. De som har hatt opplevelser og de som ikke har hatt.
Mange troende har ikke hatt egne opplevelser, og mange skeptiske har hatt opplevelser. Det er ikke slik at de som har hatt opplevelser tror og de som ikke har hatt opplevelser er skeptiske.

Det er hvordan opplevelsene videre blir behandlet som er forskjellen. De som leter til de finner rasjonelle svar på opplevelsene og de som lager irrasjonelle svar på opplevelsene.
Antall ord: 275

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

Og den dagen du ikke klarer å finne en rasjonell forklaring på det du har opplevd blir du skifter pendelen retning. Men du er såklart nødt til å gå etter egne opplevelser, for det er lett å rasjonalisere andres opplevelser.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Horus^ skrev:Og den dagen du ikke klarer å finne en rasjonell forklaring på det du har opplevd blir du skifter pendelen retning. Men du er såklart nødt til å gå etter egne opplevelser, for det er lett å rasjonalisere andres opplevelser.
Nei, den gangen aksepterte jeg at jeg ikke visste hva det var, og det har jeg akseptert siden. Nå har det riktignok kommet noen ganske sannsynlige årsaker, men jeg er ikke overbevist om at dette er riktig, så jeg lar de stå der uforklart.
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

BA skrev:
Horus^ skrev:Og den dagen du ikke klarer å finne en rasjonell forklaring på det du har opplevd blir du skifter pendelen retning. Men du er såklart nødt til å gå etter egne opplevelser, for det er lett å rasjonalisere andres opplevelser.
Nei, den gangen aksepterte jeg at jeg ikke visste hva det var, og det har jeg akseptert siden. Nå har det riktignok kommet noen ganske sannsynlige årsaker, men jeg er ikke overbevist om at dette er riktig, så jeg lar de stå der uforklart.
Har du lyst å dele hvilken opplevelse det var og evt hva du tror det er? :)
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
miss 24/7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 197
Startet: 11 Des 2005 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: rogaland

Innlegg av miss 24/7 »

kjekt å se at du er tilbake Horus :mozilla_laughing: manglet liksom noe uten dine kommentarer :mozilla_smile:

å til deg BA .... :mozilla_laughing: fortell......
Antall ord: 23
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

miss 24/7 skrev:kjekt å se at du er tilbake Horus :mozilla_laughing: manglet liksom noe uten dine kommentarer :mozilla_smile:

å til deg BA .... :mozilla_laughing: fortell......
Takk miss 24/7! kjekt å høre at du setter pris på mine innspill :)
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
miss 24/7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 197
Startet: 11 Des 2005 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: rogaland

Innlegg av miss 24/7 »

det gjør jeg ..å jeg vil tro det er flere som er enig med meg i det.

synd at uenigheter kan skape nermest hissige diskusjoner,det blir litt utrivelig synes jeg :mozilla_smile: Å det er jo så mangen flotte personer her..så stemningen kan bli anderledes om man heller velger å dele opplevelser,å spekulere sammen,det er vel derfor vi er her :mozilla_undecided:

så får vi håpe at BA mykner til litt ... :D tror hun er et godt menneske,å har sine grunner for å være litt på hugget vil jeg tro ...hva det nå kan være :mozilla_undecided:
Antall ord: 96
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
miss 24/7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 197
Startet: 11 Des 2005 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: rogaland

Innlegg av miss 24/7 »

miss 24/7 skrev:det gjør jeg ..å jeg vil tro det er flere som er enig med meg i det.

synd at uenigheter kan skape nermest hissige diskusjoner,det blir litt utrivelig synes jeg :mozilla_smile: Å det er jo så mangen flotte personer her..så stemningen kan bli anderledes om man heller velger å dele opplevelser,å spekulere sammen,det er vel derfor vi er her :mozilla_undecided:

så får vi håpe at BA mykner til litt ... :D tror hun er et godt menneske,å har sine grunner for å være litt på hugget vil jeg tro ...hva det nå kan være :mozilla_undecided:


kan ikke ungå å legge merke til den avataren til BA.......En rev .... reven er smart.
men så er denne reven nesten litt lei eller ensom....
men så har den horn i tillegg.

syns den passer til Ba ,hun har nok hatt en tanke bak det valget.... :mozilla_smile:
Eller....?
Antall ord: 149
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

Hun? det var jeg virkelig ikke klar over. Hehe.. har vel alltid sett for meg BA som en han. Ja det er sant ting kan gå litt "hett" for seg til tider, men det er jo ikke noe personlig ment, iallefall ikke fra min side. Jeg liker godt å diskutere jeg, men det er ikke alt som er innenfor min interesse gruppe, og det er heller ikke alt jeg har noe peiling på, så da lar jeg heller være å kommentere, så får de som har kunnskap om emnet få svare der :)
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

miss 24/7 skrev:
miss 24/7 skrev:det gjør jeg ..å jeg vil tro det er flere som er enig med meg i det.

synd at uenigheter kan skape nermest hissige diskusjoner,det blir litt utrivelig synes jeg :mozilla_smile: Å det er jo så mangen flotte personer her..så stemningen kan bli anderledes om man heller velger å dele opplevelser,å spekulere sammen,det er vel derfor vi er her :mozilla_undecided:

så får vi håpe at BA mykner til litt ... :D tror hun er et godt menneske,å har sine grunner for å være litt på hugget vil jeg tro ...hva det nå kan være :mozilla_undecided:


kan ikke ungå å legge merke til den avataren til BA.......En rev .... reven er smart.
men så er denne reven nesten litt lei eller ensom....
men så har den horn i tillegg.

syns den passer til Ba ,hun har nok hatt en tanke bak det valget.... :mozilla_smile:
Eller....?
Hehe.. Den har jo klover også, så enten så må det være en krysning av noe, eller så må jeg tippe det er en geit :)
Antall ord: 179

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
miss 24/7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 197
Startet: 11 Des 2005 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: rogaland

Innlegg av miss 24/7 »

Horus^ skrev:Hun? det var jeg virkelig ikke klar over. Hehe.. har vel alltid sett for meg BA som en han. Ja det er sant ting kan gå litt "hett" for seg til tider, men det er jo ikke noe personlig ment, iallefall ikke fra min side. Jeg liker godt å diskutere jeg, men det er ikke alt som er innenfor min interesse gruppe, og det er heller ikke alt jeg har noe peiling på, så da lar jeg heller være å kommentere, så får de som har kunnskap om emnet få svare der :)
Eeeehhh kansje jeg tar feil,det kan jo være BA er en HAN :mozilla_oops:
Har alltid følt at det er en HUN denne BA......kan være morsomt om han/hun vil avsløre det...... :D føler nesten jeg har flausa meg nå :mozilla_oops:
Antall ord: 138
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !