De går blant oss!

Søkemotorer har lesetilgang. Det samme har gjester.
Bruker avatar
Master SysAdmin
Verifisert
Site Admin
Site Admin
Medlem
Medlem
Innlegg: 54
Startet: Oktober 30, 2023, 5:41 pm
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 34 ganger
Kjønn:

De går blant oss!

#74

Innlegg av Master SysAdmin »

Oversatt fra amerikansk :

Jeg var ved kassen til en lokal Walmart.
Kassereren summerte opp $46,64 i kostnader.
Jeg ga henne en femti dollarseddel. Hun ga meg tilbake 46,64 dollar.
Jeg ga pengene tilbake til henne og fortalte henne at hun hadde gjort en feil i MIN favør.
Hun ble indignert og fortalte meg at hun var utdannet og visste hva hun gjorde, og hun returnerte pengene igjen.
Jeg ga henne pengene tilbake - samme scenario! Jeg forlot butikken med $46,64.

De går blant oss! .....

Jeg gikk inn på en Starbucks med en kjøp-en-få-en-gratis kupong for en Grande Latte.
Jeg ga den til jenta, og hun så på en liten tavle som sa "kjøp en og få en gratis."
"De er allerede kjøp-en-få-en-gratis," sa hun, "så jeg antar at de begge er gratis."
Hun ga meg min gratis latte, og jeg gikk ut døren.

De går blant oss! .....

En dag gikk jeg nedover stranden med noen venner,
da en av dem ropte: "Se på den døde fuglen!"
Noen så opp mot himmelen og spurte: "Hvor?"

De går blant oss! .....

Mens han så på et hus, spurte broren min eiendomsmegleren hvilken retning som var nord; fordi, forklarte han,
han ville ikke at solen skulle vekke ham hver morgen.
Hun spurte: "Står solen opp i nord?" Da min bror forklarte at solen står opp i øst, og har for en tid; hun ristet på hodet og sa: "Å, jeg holder ikke på med alt det der."

De går blant oss!! .....

Jeg pleide å jobbe med teknisk support for et 24/7 call center.
En dag ble jeg oppringt av en person som spurte hvilke timer kundesenteret var åpent. Jeg sa til ham: "Numret du ringte er åpent 24 timer i døgnet, 7 dager i uken."
Han svarte: "Er det øst- eller stillehavstid?" Jeg ønsket å avslutte samtalen raskt og sa: "Øh, Stillehavet."

De går blant oss! .....

Søsteren min har et livreddende verktøy i bilen designet for å skjære gjennom et sikkerhetsbelte hvis hun blir sittende fast. Hun har den i bagasjerommet.

De går blant oss! .....

Vennene mine og jeg gikk ut for å kjøpe øl og la merke til at koffertene fikk 10 % rabatt.
Siden det var en stor fest kjøpte vi to saker. Kassereren multipliserte to ganger 10 % og ga oss 20 % rabatt.

De går blant oss! .....

Jeg kunne ikke finne bagasjen min på flyplassens bagasjeområde, så jeg gikk til kontoret for tapt bagasje og fortalte kvinnen der at bagasjen min aldri dukket opp. Hun smilte og ba meg ikke bekymre meg fordi hun var utdannet profesjonell, og jeg var i gode hender. "Nå," spurte hun meg, "har flyet ditt kommet ennå?" Så jeg svarte: "Nei frue, Piloten fortalte oss at vi sirkler rundt flyplassen, 3. i køen til land."

De går blant oss! .....

Mens jeg jobbet på et pizzasted, observerte jeg en mann som bestilte en liten pizza. Han så ut til å være alene, og kokken spurte ham om han ville ha den kuttet i fire eller seks deler. Han tenkte på det en stund før han svarte.
"Bare kutt den i fire stykker. Jeg tror ikke jeg er sulten nok til å spise seks stykker."

Jepp, de går blant oss... velsigne dem
Send svar