Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderVårt hus

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Ukjent7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 19 Mai 2019 02:06
4
Kjønn:

Vårt hus

Innlegg av Ukjent7 »

Hei.

Tenkte og fortelle litt om huset vårt. Det er ett hus fra 1962, som vi kjøpte for 2 år siden.

Huset er kjeller, 1 og 2 etasje. I alle etasjene skjer det ting.

Første kvelden vår her, så hørte vi dusjen skru seg på for så av igjen. Sjekket på bade og ja det var vann i dusjen.

Om nettene så smalt det og dundret godt på kjøkkenet, i skap og skuffer.

Har 2 Rottweilere som fra dag en har skutt bust og knurret mot bestemte plasser i huset. I hushjørner, trappa.

Om nettene så har man merker at madrassen har blitt sittet i ved sidna oss. Stemme som sier til meg alt går bra. Kvinne stemme. Samt plystring.

På soverommet så har man hørt barn løpe over hustaket frem og tilbake.

Alt av elektrisitet har tullet/tatt kvelden.

Utekrana skrudde seg helt opp midt på vinteren, ingen fotspor i snøen.

I kjelleren så tømte 2 5 kg brann apparat seg helt tomme, uten at noen var hjemme. Og alt var låst. Da sanneringsfolk var i kjelleren og vasket. Så fortalte hu som drev på, at han som skulle være med henne ble skremt og ville ikke være her mere, hun selv opplevde og stå og støvsuge, så ble støvsugeren revet ut av hendene hennes og forsvant i andre siden av rommet.

Ting blir borte, og kommer først tilbake når man har kjøpt nytt.

Fotskritt høres daglig i fra 2 etasje.

Ting blir flyttet på.( feks setter vi alltid skittentøykurven foran kjellerdøra, så hender det den står ett helt annet sted plutselig.

Etter og ha flyttet hit så har man blitt “syk“ aldri vært hos legen før man kom hit, føler seg konstant utmattet, sliten.

Så det er huset vårt og vår hverdag.

Har hatt 3 mediumer her, pluss en fra åndenes makt. Men enda spøker det.
Antall ord: 338

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Vårt hus

Innlegg av Terra »

Hei

Høres ut som du har et skikkelig "poltergeist-hus."
Antall ord: 11
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Vårt hus

Innlegg av Morris »

Oj, oj, oj… det var voldsomt til aktivitet da! Disse må kjede seg mye siden de lar kjedsomheten gå ut over de som prøver å leve et normalt liv? Jeg har noe aktivitet i mitt hus også, selv om huset var nytt da jeg flyttet inn, men det er på langt nær så mye hærverk som det du viser til. Men så viser det seg at jeg har dem med på campingturer også... i fjor da jeg skulle slå på utelyset, tentes en lampe inne i stedet, og som gikk på en helt annen kurs... senere var den i orden igjen. Og så ble noe gummioppheng til eksosanlegget systematisk fjernet, den siste skjedde hjemme over natta. De var sprukne så de skulle skiftes uansett, men den siste burde ligge under bilen i stedet for å bli søkk borte.
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links