Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTrenger hjelp med plagsomm(e) Ånd(er)

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
thewanderer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 04 Okt 2009 04:35
14

Trenger hjelp med plagsomm(e) Ånd(er)

Innlegg av thewanderer »

Heisann fant denne siden inat da jeg søkte etter hvordan bli kvitt ånder... vi kjøpte huset til mine besteforeldre for 7 år siden (bestemor døde her i huset men bestefar lever) det ble bygd på en leilighet som min bestefar skulle bo i og stuen er forlenget samt pusset opp i heloe huset.
Jeg har alltid sagt at her i huset er det noen som går igjen og jeg tror det er min bestemor.Og jeg har vel egentlig slått meg til ro med dette. Men det siste hmmm tja ca 1år hvor vår minste barn en datter har ligget på eget rom våkner hun og skriker,snakker med noen osv inne på sitt rom. Og idag begynte hun helt plutselig å snakke om det som skjer der inne. Hun sa bl.a at det er en dame som sier hun bor i et annet hus og som ligger uten klær i sengen hennes og gråter...(barnet er snart 3 år gammelt)Man finner ofte endel "iskalde" områder i dette huset samt ting som blir borte/flyttet på.

Vil gjerne ha noen ideer til hva man kan gjøre for å få bukt med dette som etterhvert har blitt et stort problem.
Antall ord: 211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 785
Startet: 19 Nov 2006 19:19
17
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Re: Trenger hjelp med plagsomm(e) Ånd(er)

Innlegg av Diablesse »

Det er iallefall viktig at du tar barnet ditt på alvor, slik det ser ut til at du gjør. Mange voksne avfeier slikt med at barna har usynlige venner osv, men det er ikke alltid tilfelle. Du kan høre litt rundt i din omgangskrets om noen vet om et godt medium som kan hjelpe dere med å bli kvitt det som "henger igjen", eller søke litt på internett etter medier/prøve å kontakte et av de mer kjente som vi feks kan se på tv Norge (de som er med på studio FEM fra den andre siden, eller Åndenes makt feks). I mellomtiden kan det være et poeng å flytte barnet til et annet rom, dersom det ser ut til at det kun er i sitt eget rom at barnet plages med den damen.

Men først av alt , gjør litt research om medier:) Ellers er det mange her på forumet med erfaringer, som kan gi tips og utdype litt mer enn meg:P
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1483
Startet: 09 Nov 2005 15:50
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 30 ganger
Blitt takket: 17 ganger

Re: Trenger hjelp med plagsomm(e) Ånd(er)

Innlegg av eile-joha »

Hei og velkommen inn til oss.

Jeg håper du vil kunne få litt mere tips og råd av våre medlemer her inne.. Jeg er desverre ingen ekspert på dette området, men jeg ville fått tak i noe hvit salvie å renset huset med. Og beskyttet meg og mine, ved å be hjelperne mine om å tre frem for beskyttelse til meg og min familie. 'Har hørt at man også kan beskytte seg ved å se for seg familien og seg selv i en gul eller hvit lysring.

sender deg og dine masse gode tanker.
håper problemet vil løse seg for deg. :)
Kos og klem:)
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Trenger hjelp med plagsomm(e) Ånd(er)

Innlegg av Heksepusen »

eile-joha skrev:Hei og velkommen inn til oss.

Jeg håper du vil kunne få litt mere tips og råd av våre medlemer her inne.. Jeg er desverre ingen ekspert på dette området, men jeg ville fått tak i noe hvit salvie å renset huset med. Og beskyttet meg og mine, ved å be hjelperne mine om å tre frem for beskyttelse til meg og min familie. 'Har hørt at man også kan beskytte seg ved å se for seg familien og seg selv i en gul eller hvit lysring.

Kansje du tenkte på dette Eile.
HappeTittenTooYouNow skrev:Lukke / skjerming og beskyttelse:

1 - Se for deg en do-rull, som er kledd med sølvpapir både utvendig og innvending.
2 - Tre over denne tvisualiserte do-rullen over kroppen.
3 - Gjorde deg selv, med å slippe ned et tenkt kjetting med et anker i enden fra rot chakera, (festes ved halebenet.) for å ankre deg fast i jorden.
4 - Alle overnaturlige signaler som kommer utenifra verden omkring deg, blir sperret, og retunrnert vekk fra deg.
5 - Egne følelser og stemninger som du sprer om deg. vil da oxo returnere tilbake til deg.
6 - Husk, at toppen må være "åpen" så din kontakt med hjelpere og "oven" fortsatt er med deg..

Bilde

Dette er sakset ut fra et av Asbjørns innlegg, og med tillatelse.. Håper dette vil hjelpe..


Happe....
Det er denne modelen jeg bruker i tillegg til det du nevner.

sender deg og dine masse gode tanker.
håper problemet vil løse seg for deg. :)
Kos og klem:)
Antall ord: 262
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1483
Startet: 09 Nov 2005 15:50
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 30 ganger
Blitt takket: 17 ganger

Re: Trenger hjelp med plagsomm(e) Ånd(er)

Innlegg av eile-joha »

Heksepusen skrev:
eile-joha skrev:Hei og velkommen inn til oss.

Jeg håper du vil kunne få litt mere tips og råd av våre medlemer her inne.. Jeg er desverre ingen ekspert på dette området, men jeg ville fått tak i noe hvit salvie å renset huset med. Og beskyttet meg og mine, ved å be hjelperne mine om å tre frem for beskyttelse til meg og min familie. 'Har hørt at man også kan beskytte seg ved å se for seg familien og seg selv i en gul eller hvit lysring.

Kansje du tenkte på dette Eile.
HappeTittenTooYouNow skrev:Lukke / skjerming og beskyttelse:

1 - Se for deg en do-rull, som er kledd med sølvpapir både utvendig og innvending.
2 - Tre over denne tvisualiserte do-rullen over kroppen.
3 - Gjorde deg selv, med å slippe ned et tenkt kjetting med et anker i enden fra rot chakera, (festes ved halebenet.) for å ankre deg fast i jorden.
4 - Alle overnaturlige signaler som kommer utenifra verden omkring deg, blir sperret, og retunrnert vekk fra deg.
5 - Egne følelser og stemninger som du sprer om deg. vil da oxo returnere tilbake til deg.
6 - Husk, at toppen må være "åpen" så din kontakt med hjelpere og "oven" fortsatt er med deg..

Bilde

Dette er sakset ut fra et av Asbjørns innlegg, og med tillatelse.. Håper dette vil hjelpe..


Happe....
Det er denne modelen jeg bruker i tillegg til det du nevner.

sender deg og dine masse gode tanker.
håper problemet vil løse seg for deg. :)
Kos og klem:)
Nei, tror ikke det var den. Men nå har jeg lært meg noe nytt jeg også:) supert.
Da får vi begge ta ibruk denne The Wanderer..
Og håper du som sagt får tak i et skikkelig medium som kan hjelpe deg.

Glemte også å si at jeg synes også det er flott at du tar barnet ditt på alvor.
Viktig å huske at disse småtassene våre faktisk er mere åndelig åpne enn hva vi er...
Antall ord: 343

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Trenger hjelp med plagsomm(e) Ånd(er)

Innlegg av Heksepusen »

Jeg sier meg enig med det med å ta barn alvolig.

Den metoden der vet jeg flere her inne bruker på hus og folk og steder..
Jeg har selv prøvd og prøver enda denne metoden her så den bør prøves.
Antall ord: 43
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
thewanderer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 04 Okt 2009 04:35
14

Re: Trenger hjelp med plagsomm(e) Ånd(er)

Innlegg av thewanderer »

takk for mange svar:)skal prøve ut dette ja ;) ;)

Har prøvd å søke etter forskjellige mediumer på nettet men er dårlig med treff... kan noen peke i riktig rettning for meg hvor jeg skal finne litt info om hvordan få kontaktet etpar stk?? :mozilla_smile:
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links