Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderFølte meg angrepet av mørk ånd/energi/gjenferd

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
nimosin
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 2
Startet: 08 Mai 2016 17:04
7
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: Asker

Følte meg angrepet av mørk ånd/energi/gjenferd

Innlegg av nimosin »

Hjelp! Ånd oppsøkte meg midt på natten.

Forord:
Jeg er en jente på 22 år. Helt fra jeg var en liten jente har jeg visst at jeg har noe ikke alle har. Jeg drømte ting som skjedde, jeg visste ting som jeg bare ikke kunne vite, jeg fikk syn som kunne være adrvarseler om at noe skulle skje. Som også skjedde. Jeg har alltid hatt en evne til å lese mennekser på en måte ingen andre forstår. Jeg får en følelse av noe, så bare vet jeg det. Det har stemt alle gangene. Likevel har jeg ikke vært sikker før jeg ble rundt 19 år. Jeg startet med tarot kort for 6 mnd siden. Jeg har bestemt meg for å utforske denne egenskapen jeg har fått da. Hele familien til faren min er likedan, selv om jeg dessverre vet lite ettersom jeg ikke har stort mye kontakt med noen av dem. ink min far. Han har drevet med tarot kort så lenge jeg kan huske, selv om jeg aldir helt visste hva det var.

Jeg aner ikke hva klokken var, det jeg vet er at jeg ikke sovnet før rundt 3 den natten. Jeg hadde ikke rukket å falt inn i dyp søvn enda. Jeg var midt oppi en drøm om en gammel venninne av meg. (ja jeg husker det meste jeg drømmer). Plutselig hører jeg en kraftig flapre lyd. Høres ut som om gardinene mine slenger fort i mot hverandre. Jeg er våken, jeg vet med en gang hva som skjer. Hun er her. Ånden jeg har følt så lenge tilstedeværelsen til selv om jeg har prøvd å stenge det ute. Hun er her og jeg er klar! Jeg holder øyene igjen, fordi jeg helt ærlig ikke vet hva jeg selv er i stand til. Følelsen av henne en ånd generelt har aldri vært så sterk før. Jeg får en overload av energi følelse, kroppen min koker. Jeg blir sint, som om jeg bygger opp kreftene mine. Jeg sier til slutt : GÅ VEKK! Det blir stille, jeg ligger der helt i ro. Jeg vet godt hva som foregår, men jeg er likevel sjokkert til de grader. Øynene er forsatt igjen, jeg tør ikke åpne dem. Kroppen min er kokvarm, aldri følt en slik varme i kroppen selv ikke under en kraftig feber. Det renner svette av kroppen min, overalt renner det. Jeg kjenner plutselig at hun holder hånden sin på kinnet mitt, det varmer som om det nesten brenner. Jeg føler hånden hennes selv om det fysisk ikke berører noe ved huden min. Jeg blir redd! Det føles som om hun presser nedover, at jeg trykkes ned i puta. Jeg snur meg. Hun holder da over armen min, lenge. Jeg er fasinert, sjokkert men også livredd alt på likt. Så starter det, flashene forann øynene mine selv om de er lukket. Jeg ser hun, ansiktet hennes er helt oppi mitt. Så forsatt alle flashbildene, jeg ser hvite blomster, liljer. Jeg ser en eldre mann, en skikkelse som går bortover, jeg ser et gammelt foto av to små barn. En jente og en liten gutt, flashene varer bare par sekund hver. Det forsatter, øynene hennes, mannen, barna, det trykkes over halsen. Følelsen av å være tungpustet selv om jeg puster helt fint. Når jeg ser mannen verker det plutselig i kneet mitt. Blikket hennes flasher forann øynene mine kontakt, nesten som en blits. Så tar hun hendene på kinnet mitt igjen, men nå kan jeg skyggen av hendene hennes når jeg har øyenene igjen. Varmen bytter til andre kinnet, skyggen følger. Jeg koker, det renner av meg. Jeg hører at hunden min som ligger rett ved meg begynner å reagere, da blir jeg sinna. Jeg sier igjen : NÅ HOLDER DET! Det går en sterk følelse igjennom meg, kjenner det nedover hele kroppen, plutselig er jeg iskald. Hun gir seg.

Dette har aldri skjedd før, jeg visste at jeg var åpen for mye, men ikke denne delen.

Dagen etter prøvde jeg å kontakte henne, for at hun skulle kominisere med meg gjennom Tarot. Hendene mine ble glovarme, jeg la ut alle kortetene, jeg valgte ut 3 kort utifra hvor det var sterkest varme. Kortene jeg fikk var : Ni sverd, 8 beger og 3 mynter.

Eneste jeg føler nå er at jeg ikke vil bo her mer!

Hjelp meg, jeg vil ikke være en del av dette, vil ikke være åpne for dette. Kan kanalen lukkes på noe vis ?

Jente 22.
Antall ord: 779

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Creepy Mawile
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 07 Feb 2016 12:58
8
Har takket: 6 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: Følte meg angrepet av mørk ånd/energi/gjenferd

Innlegg av Creepy Mawile »

Hei! :vink

Dette hørtes ut som en skummel opplevelse. Jeg forstår at du er redd.
Tarotkortene du oppgav kan tolkes veldig forskjellig. Personlig føler jeg at det handler mer om deg selv, at du er på et mørkt sted for øyeblikket men at ting vil snu ganske snart :)

Er du sikker på at du vil lukke deg selv helt for dette? Det høres ut som du har en veldig spesiell gave, men at frykten din tar overhånd. Jeg har selv opplevd skumle ting som skjer, jeg var vel på din alder da jeg bare bestemte meg for at jeg ikke skulle være redd lengre. Da fikk jeg en helt annen forståelse for hva som faktisk skjedde, at ånder ikke var ute etter å "ta meg", men heller kommunisere.

Første steg for deg før du finner ut av hva du vil er å finne en måte å beskytte deg selv på, det er sikkert en god del folk her inne som har noen bra tips på det. Gjerne gjør litt research på det selv, å finn en måte som passer deg.

Har du prøvd å føre denne ånden videre? Kanskje det er det hun trenger :)
Antall ord: 203

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nimosin
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 2
Startet: 08 Mai 2016 17:04
7
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: Asker

Re: Følte meg angrepet av mørk ånd/energi/gjenferd

Innlegg av nimosin »

Creepy Mawile skrev:Hei! :vink

Dette hørtes ut som en skummel opplevelse. Jeg forstår at du er redd.
Tarotkortene du oppgav kan tolkes veldig forskjellig. Personlig føler jeg at det handler mer om deg selv, at du er på et mørkt sted for øyeblikket men at ting vil snu ganske snart :)

Er du sikker på at du vil lukke deg selv helt for dette? Det høres ut som du har en veldig spesiell gave, men at frykten din tar overhånd. Jeg har selv opplevd skumle ting som skjer, jeg var vel på din alder da jeg bare bestemte meg for at jeg ikke skulle være redd lengre. Da fikk jeg en helt annen forståelse for hva som faktisk skjedde, at ånder ikke var ute etter å "ta meg", men heller kommunisere.

Første steg for deg før du finner ut av hva du vil er å finne en måte å beskytte deg selv på, det er sikkert en god del folk her inne som har noen bra tips på det. Gjerne gjør litt research på det selv, å finn en måte som passer deg.

Har du prøvd å føre denne ånden videre? Kanskje det er det hun trenger :)


Hei.

Skrev dette innlegget dagen etter at dette skjedde. Altså Søndag som var,kvelden dro jeg rett til faren min og fortlate alt sammen. Jeg fikk en del svar. Familien min har dette fra både min mor og far sin side. Faren min har noe evner, men langt ifra på lik måte som meg. Han sier at det ligger sterkerst på kvinnene i familien. Hans bestermor var veldig sterk innenfor dette, også søsteren til faren hans har sterke evner. Hun heter Elna og holder til i Nord Norge. Hun var større enn hva jeg visste om, folk ringer henne fra hele verden hver eneste dag selv om dama er 90 år nå. Hun reiser forsatt rundt i hele nord å hjelper med alt fra rensing til sykdommer. Jeg ringte henne og hun lærte meg hvordan jeg skulle rense leiligheten min. Hun bruker jo kristne metoder, og jeg selv har jo vært ateist inntil denne natten. Sov første natten etter at det skjedde i leiligheten i går(til i dag).

Naboen min har jeg såvidt sett før, banker plutselig på døren min i går. Han spør meg om det går bra med meg. Han fortalte meg at han visste om hun, at det skjedde noe forferdelig med henne i min leilighet og at han stadig merker henne. Han selv er også svært kristen. At han har helt siden jeg flyttet inn prøvd å rense leiligheten min, prøvd å få henne vekk. Jeg tror hun viste meg hvordan hun døde.

Alt er bare helt snudd opp ned, livet jeg kjente har tatt en helomvending. Som faren min også sa, dette ligger i blodet mitt, at jeg heller må lære meg å kontrollere det enn å fornekte at det eksisterer. Jeg er bare så ny på dette. Bare utrolig mye som har froandret seg på bare noen dager. Etter hva jeg opplevde den natten er det lett å tro på Gud/Jesus, eller slik jeg ser det. Jeg har tatt et standpunkt for hvilken ¨side¨jeg har valgt. Den gode, hvite engergien.
Antall ord: 559

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Creepy Mawile
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 07 Feb 2016 12:58
8
Har takket: 6 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: Følte meg angrepet av mørk ånd/energi/gjenferd

Innlegg av Creepy Mawile »

nimosin skrev:
Creepy Mawile skrev:Hei! :vink

Dette hørtes ut som en skummel opplevelse. Jeg forstår at du er redd.
Tarotkortene du oppgav kan tolkes veldig forskjellig. Personlig føler jeg at det handler mer om deg selv, at du er på et mørkt sted for øyeblikket men at ting vil snu ganske snart :)

Er du sikker på at du vil lukke deg selv helt for dette? Det høres ut som du har en veldig spesiell gave, men at frykten din tar overhånd. Jeg har selv opplevd skumle ting som skjer, jeg var vel på din alder da jeg bare bestemte meg for at jeg ikke skulle være redd lengre. Da fikk jeg en helt annen forståelse for hva som faktisk skjedde, at ånder ikke var ute etter å "ta meg", men heller kommunisere.

Første steg for deg før du finner ut av hva du vil er å finne en måte å beskytte deg selv på, det er sikkert en god del folk her inne som har noen bra tips på det. Gjerne gjør litt research på det selv, å finn en måte som passer deg.

Har du prøvd å føre denne ånden videre? Kanskje det er det hun trenger :)


Hei.

Skrev dette innlegget dagen etter at dette skjedde. Altså Søndag som var,kvelden dro jeg rett til faren min og fortlate alt sammen. Jeg fikk en del svar. Familien min har dette fra både min mor og far sin side. Faren min har noe evner, men langt ifra på lik måte som meg. Han sier at det ligger sterkerst på kvinnene i familien. Hans bestermor var veldig sterk innenfor dette, også søsteren til faren hans har sterke evner. Hun heter Elna og holder til i Nord Norge. Hun var større enn hva jeg visste om, folk ringer henne fra hele verden hver eneste dag selv om dama er 90 år nå. Hun reiser forsatt rundt i hele nord å hjelper med alt fra rensing til sykdommer. Jeg ringte henne og hun lærte meg hvordan jeg skulle rense leiligheten min. Hun bruker jo kristne metoder, og jeg selv har jo vært ateist inntil denne natten. Sov første natten etter at det skjedde i leiligheten i går(til i dag).

Naboen min har jeg såvidt sett før, banker plutselig på døren min i går. Han spør meg om det går bra med meg. Han fortalte meg at han visste om hun, at det skjedde noe forferdelig med henne i min leilighet og at han stadig merker henne. Han selv er også svært kristen. At han har helt siden jeg flyttet inn prøvd å rense leiligheten min, prøvd å få henne vekk. Jeg tror hun viste meg hvordan hun døde.

Alt er bare helt snudd opp ned, livet jeg kjente har tatt en helomvending. Som faren min også sa, dette ligger i blodet mitt, at jeg heller må lære meg å kontrollere det enn å fornekte at det eksisterer. Jeg er bare så ny på dette. Bare utrolig mye som har froandret seg på bare noen dager. Etter hva jeg opplevde den natten er det lett å tro på Gud/Jesus, eller slik jeg ser det. Jeg har tatt et standpunkt for hvilken ¨side¨jeg har valgt. Den gode, hvite engergien.


Så fint at du har pratet med familien din! Du må virkelig benytte deg av å prate med bestemoren din, du er heldig som har henne fortsatt. Min døde før jeg fant ut at hun var som meg.

Det kan være mange grunner til at du har den ånden i hjemmet ditt, prøv å finn ut av hva hun vil :) Å ikke la frykten ta overhånd. Men ha hjelp og støtte rundt deg, hvis du ikke føler deg helt klar for å gjøre det alene.

Å husk at selvom synet ditt på livet er snudd opp-ned, så trenger ikke det å være negativt. Bli bedre kjent med deg selv :)
Antall ord: 674

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Følte meg angrepet av mørk ånd/energi/gjenferd

Innlegg av Terra »

Jeg får en følelse av at damen ville vise deg sitt liv og at barnet og mannen var hennes. De vonde følelsene kan tilhøre henne og hennes kjære. Som det tydeligvis var mye vondt rundt som din nabo senere fortalte deg. Hun kan nok trenge hjelp til å gå over til åndenes verden for mulig hun henger igjen her siden hun var så ivrig på å vise deg livet sitt. Bare noen tanker fra meg da ;-)
Antall ord: 79
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
AshaCic
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 07 Jul 2020 14:34
3
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 3 ganger
Kjønn:

Re: Følte meg angrepet av mørk ånd/energi/gjenferd

Innlegg av AshaCic »

Terra skrev: 13 Mai 2016 14:03 Jeg får en følelse av at damen ville vise deg sitt liv og at barnet og mannen var hennes. De vonde følelsene kan tilhøre henne og hennes kjære. Som det tydeligvis var mye vondt rundt som din nabo senere fortalte deg. Hun kan nok trenge hjelp til å gå over til åndenes verden for mulig hun henger igjen her siden hun var så ivrig på å vise deg livet sitt. Bare noen tanker fra meg da ;-)
Akkurat det samme tenkte jeg. Ånder / energier som vil vise deg livet sitt, for at du skal kunne hjelpe dem videre. Og tro meg, det kan være forferdelig vondt å være vitne til, men når de går over til 'den riktige siden' kjenner du bokstavelig talt at de slipper taket. Og DET er en god følelse!
Mye arbeid noen ganger, men verdt det
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links