Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTåkete i hodet konstant

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Penny23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 28 Des 2015 17:17
8
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Tåkete i hodet konstant

Innlegg av Penny23 »

Nå vet jeg ikke om jeg har postet tråden under riktig kategori, men jeg prøver her :-)

Familien min og jeg har fått vite at det virker som at vi tiltrekker oss ånder. Vi har hatt husrens noen ganger, men det dukker alltid opp nye ånder. Jeg har opplevd å se en av dem, noe jeg da syntes var svært ubehagelig. Jeg var barn da dette skjedde. Lurer på om det kan være ånder her jeg bor nå. Leiligheten jeg bor i er helt nybygget, vet ikke om det har noe å si? Men jeg er konstant tåkete i hodet når jeg er hjemme. Skjønner det ikke, for er ikke slik når jeg er andre steder enn hjemme. Denne følelsen er virkelig merkelig. Jeg er ikke trøtt eller direkte sliten heller, derfor synes jeg det er litt rart. Kan det være ånder som tapper meg for energi eller gjør at jeg blir sånn?
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1382 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Tåkete i hodet konstant

Innlegg av Asbjørn »

Penny23 skrev:Familien min og jeg har fått vite at det virker som at vi tiltrekker oss ånder. Vi har hatt husrens noen ganger, men det dukker alltid opp nye ånder.
De som har evnen, - er på en måte ekstra synlig for ånder. De merker at vi merker dem.
Siden ikke alle merker ånder, - så virker vi litt som en magnet på åndene, da de merker at vi reagerer.
Og det er "spennende" - i en ellers kjedelig hverdag...
Derfor er det slik at noen mennesker ( ofte i familie) opplever dette mer enn andre.
Penny23 skrev:Jeg har opplevd å se en av dem, noe jeg da syntes var svært ubehagelig. Jeg var barn da dette skjedde.
De aller fleste barn har evnen å se/føle ånder.
Dette ser en tydelig i hus der det skjer ting, - de små plages. Også dyr opplever dette veldig mye mer enn voksne mennesker.
VI mennesker vokser av oss denne evnen, - fordi vi ofte blir tvunget til det,
"Slutt og tull, det sitter IKKE noen på den stolen", " Det ER IKKE noen mann som står i døra !" , osv. osv. osv .
Penny23 skrev: Lurer på om det kan være ånder her jeg bor nå. Leiligheten jeg bor i er helt nybygget, vet ikke om det har noe å si? Men jeg er konstant tåkete i hodet når jeg er hjemme. Skjønner det ikke, for er ikke slik når jeg er andre steder enn hjemme. Denne følelsen er virkelig merkelig. Jeg er ikke trøtt eller direkte sliten heller, derfor synes jeg det er litt rart. Kan det være ånder som tapper meg for energi eller gjør at jeg blir sånn?
Noen ånder er stedsbundne, - andre kan følge med, og noen henger seg på gjenstander.
Dvs at noen ånder holder til på et sted, hvor det har vært ett eller annet tidligere.
Hus, offersted, - slagmark, osv osv.

Andre ånder er frie, i den forstand at de kan bevege seg rundt som levende mennesker.
Når disse finner et sted der de liker seg, kan de slå seg til ro.

Så har vi de som "holder fast" på gjenstander" -
det er ånder som har et forhold til gjenstanden, enten at de har eid den den gang de var i live,
eller at gjenstanden har en betydning for dem.
( Ofte er slike gjenstander saker en har handlet brukt ).

Og på spørsmålet om åndene kan påvirke deg slik, - JA, det kan skje.
Men først ville jeg sjekket om materialer i huset kan påvirke deg, siden det er nytt.
Limstoffer, maling, - osv kan påvirke oss på forskjellige måter.
Antall ord: 448

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: Tåkete i hodet konstant

Innlegg av Terra »

Jeg tenker som Asbjørn her at det kan være ånder som påvirker deg, har selv opplevd det i form av hodepine hver gang jeg satt ved pc' en da en gjenganger var svært interessert i å være rundt meg akkurat da. Da han forsvant ble hodepinen borte.

Også om det kan være noe du reagerer på i din nye bolig siden alt er nytt der. Som nevnt over. Avgasser etter maling, lim, en ny sofa eller seng osv. Er selv veldig følsom for nye stoffer. Tekstiler i klær og møbler. Tåler omtrent ikke lukten og føler meg dårlig enkelte ganger og må noen ganger dekke til nye ting for å unngå å føle meg kvalm og dårlig. Måtte legge laken over stoff på seng da det var nytt. Kjente på lukten fra stoffet og følte meg rett og slett dårlig. Etter at jeg dekket til så merker jeg svært lite eller ingen ting til det så for meg hjalp det. Ikke alltid det skal så mye til for å letne på plager.
Antall ord: 186
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Tåkete i hodet konstant

Innlegg av Bearchild »

Er det først i ditt nye hjem du opplever å være "tåkete i hodet" så vil jeg også anbefale å få sjekket om det er noe du ikke tåler. Spesielt hvis du har vokst opp med ånder uten å reagere på samme måte men også fordi du sier det ikke kjennes sånn noen andre plasser. Da virker det som om det er noe i huset du reagerer på, er det f.eks allergi/ intoleranse for noe er det greit å få det utredet så fort som mulig. Er det "bare" et spøkelse får du få noen til å jage det ut.
Antall ord: 104
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !