Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderVardøge?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
sparks
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 05 Okt 2010 08:35
13

Vardøge?

Innlegg av sparks »

Min kone tror absolutt ikke på noe "unaturlig" hater "åndenes makt" begynner å bli litt lei av at hun stadig vekk spørr om hvem jeg snakker med i telefonen før jeg kommer inn døra da jeg kommer hjem fra jobb. Iblant da jeg holder på i mitt lydisolerte musikkstudio i kjelleren, spørr hun meg hvorfor jeg har ropt hennes navn. Der vi bor Finnskogen høres ikke naboene så godt så at det kan være dem hun hører.
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Vardøge?

Innlegg av Terra »

Det kan nok være en god blanding av forskjellige ting hos dere.

Vardøger, som du tenker på, når hun hører deg før du kommer inn døren hvis jeg forstår deg rett. Vardøger er når det på en eller annen måte blir varslet at en kommer hjem før en virkelig har kommet inn døren. Kan være rett før eller timer før en ankommer. Man hører det tar i døren, hører skritt og kan til og med høre den en venter/eller ikke venter... snakke/si hei osv. Vet om mange som fra tid til annen opplever dette, meg iberegnet.

Så har du det med at du er i lydstudioet ditt i kjelleren og hun er et annet sted i boligen, da kan det være tankeoverføring. I alle fall det jeg tror uten at jeg skal si det sikkert. Ofte kan den ene si til den andre: "Hva sa du?" Hvorpå den andre sier: "Jeg har ikke sagt noe." Men man har kanskje tenkt på den andre akkurat da, enten bevisst eller ubevisst. For man kan ofte komme til den konklusjonen at "jeg sa ikke noe, men jeg tenkte ganske riktig på deg akkurat da, det kan stemme med tiden...." Den opplever vi ofte her hjemme.

Må være kjedelig at partner ikke har interesse for sånt når en selv har det. Vi får bare la dem være i fred - og la dem ha sitt i fred. Ikke plage hverandre med sånt som ikke interesserer den andre. Er dessverre ikke alle som er så åpne sånt. Vi som opplever det fra tid til annen/eller ganske ofte for mange vil jeg si, vet jo at det er mer mellom himmel og jord... Også tror jeg at mange synes alt paranormalt er litt skummelt og at de derfor stikker hodet i sanden og ikke vil se og høre om det. Og noen tror rett og slett ikke på det. Alt har liksom en heeelt naturlig forklaring. Selvsagt har jo mye det, men ikke alt...
Antall ord: 359
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links