Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDårlig energi?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
MrsAwareness
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 21 Jan 2018 00:05
6

Dårlig energi?

Innlegg av MrsAwareness »

Det skal sies at jeg drev mye med både meditasjon,tarot.. Healing, krystaller og kontakt med den andre siden for mange år siden... men da jeg startet og ruse meg så havna jeg på et helt annet spor, og siden er det kun intuisjonen min som har vært vedvarende..

Det har i grunn vært litt ekkelt, da jeg har en datter på 4 år i dag, som jeg føler at jeg vil kunne beskytte men ikke får det helt til. Har derfor endelig havnet smått tilbake til å meditere og prøve meg på kort igjen slik at jeg kan komme meg tilbake til å jobbe med energier og det pndelige. men tilbake til poenget..

Vi har nylig flyttet inn i en leilighet. Det er en kjellerleilighet med vinduer kun på den ene siden av leiligheten, noe som gjør at det føles som at all energien på en måte har festet seg ved inngangsdøren.. det startet et par dager etter at vi hadde flyttet inn, en sterk følelse av at noen fulgte med oss fra verandaen, både inn vinduet på rommet til dattern min.. og inn stuevinduet og verandadøren..

I ettertid har hun også sagt hun er redd for at spøkelse skal komme inn vinduet, nå skal det sies at hun er i mange faser med frykt på nettene og det kan være alt fra barnetv til eventyr som kan skremme hun. Så jeg prøver å ikke la meg bli helt hysterisk..

dette gikk over, men da fikk jeg en følelse av. Skiftende energi ved hoved inngangen ( på den siden hvor det ikke er vinduer), når jeg først føler noe er det veldig lett å føle om det er en rett opp og ned energi.. altså en ånd som står der.. men i det tilfelle her føles det bare som noe som svever borti et hjørne.. og som ikke er fast.. men jeg føler meg fulgt med på, og jeg vet det er der. Spesielt da jeg skal gå å legge meg for kvelden..

Føler meg utrygg og føler en trang til å hele tiden se dit, hver gang jeg går ut av do må jeg alltid se bak meg.. og jeg har også sitti her hvor lyset på kjøkkenet har startet å dimme seg opp og ned av seg selv.. dette lyset kan kun brukes av fjernkontroll.. og den lå på plassen sin i hylla på kjøkkenet..
Sidesynet blir alltid forstyrret av en veldig skiftende fort energi/skygge som virker som titter fram eller gjemmer deg bak jakkene i gangen.. har ved et tilfelle stått på kjøkkenet og kjent følelsen av at det er på vei bort for å ta meg.. dattern min er også ekstremt redd på nettene nå, en frykt jeg ikke har sett før og. Hun ser også bak seg når hun går ut av dodøra på natta. Bevisst velger jeg å ikke gjøre dette selv foran henne da det kan skremme hun mer.

Prøvd å rense men har en trang til å finne ut av hva dette kan være, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram da følelsen er såpass ubehagelig.. noen som vet hva denne hurtig bevegelige energien kan være, og hvordan man trygt kan gå frem uten at det forværrer situasjonen her hjemme? Prøvd å rense med salvie. Men hjelper kun noen dager så kommer det sakte men sikkert tilbake.. og da sterkere enn tidligere..


Sliter så ufattelig med søvn om nettene, da det er den tiden jeg skal legge meg følelsen er ekstra sterk.. så dette begynner å bli en smule utmattende..

Takker for alle som tar seg tid til å svare..
Antall ord: 634

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Dårlig energi?

Innlegg av Terra »

Det høres ut som du kunne trenge å få hjelp til en husrens. Jeg vet det er flere her på forumet som kan hjelpe til med dette. Hva de tar for det vet jeg ikke. Noen gjør det vel også gratis så vidt jeg vet. Om du ber de ta kontakt med deg på pm. eller her i tråden kan de kanskje hjelpe deg.

Ønsker deg lykke til! :-)
Antall ord: 70
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Dårlig energi?

Innlegg av jeditrond »

Salvie hjelper ikke med å få fjernet ånder permanent dessverre. Som Terra nevner bør du få noen til å rense. Det som popper opp i hodet mitt er at dette er en barneånd. Den leker gjemsel med deg, men ønsker egentlig kontakt. Ikke sikkert det er noe vondt ment bak det, selv om det oppleves slik pr nå.
Antall ord: 58
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aviator
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 07 Feb 2018 00:35
6
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Dårlig energi?

Innlegg av Aviator »

Det høres ut som du trenger det man kaller "husrens". Ser du har forsøkt selv å rense med salvie. Overraskende mange som skal rense med denne salvien. Og du kunne like godt forsøkt å rense med en hammer. Det har ingen effekt. Energi må renses med energi. Å tenne fyr på et stearinlys, salvie eller hva som helst annet vil ikke rense noe som helst. Det eneste du evt. vil oppnå med f.eks bruk av salvie er å sette deg selv i "rette stemningen" som en forberedelse til husrens. Selve rensningen må gjøres med energi. Dette er en stor misforståelse blant mange i det alternative miljøet. Det er helt greit å bruke salvie i prosessen om du føler for det, men husk at det er ikke den som renser. Selve renselsen må du gjøre selv energetisk.

Her høres det ut som om du også må få bort de åndene som er der. Det nytter ikke bare med en vanlig rens av energiene i huset. Når det gjelder husrens så vil jeg anbefale at du tar kontakt med et sertifisert medium, som har utdanning og sertifisering som husrenser. Her kan det være at du har ånder som prøver å komme gjennom til deg med en beskjed. Og uten at disse åndene får sagt hva dem har på hjertet så vil det bli vanskelig å bli kvitt dem.

Håper det ordner seg.

Jan
 ! Melding fra: Asbjørn
Innlegget er endret på grunn av brudd på reklamereglene våre.
Antall ord: 253

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links