Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMulig hjemsøkt hus

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Mayern
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 08 Mai 2018 14:32
5
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

Mulig hjemsøkt hus

Innlegg av Mayern »

Hei! Ny her på forumet og håper dette er stedet jeg kan be om litt råd!

Min kjæreste bor i et hus som ble bygd i 1958. Han har bodd der i 11 år og opplevd mye rart, men etter at jeg kom i hus har det blitt mye mer.
Noen tar på meg, stadig vekk. Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke kan forklare det på noen annen måte enn at noen drar i meg, tar på skulderen min osv.
Jeg har hørt noen gå i gangen oppe når jeg har vært alene i huset. Jeg er klar over at gamle hus kan lage mye rare lyder, men jeg er ikke alene om å ha hørt det heller. Kan gjerne fortelle mer hvis noen er interessert, eventuelt pm.

Uansett - jeg har lenge slitt med dårlig energi (meg selv altså), nedstemt uten forklaringer og lurer på om noen har klenget seg fast på meg. Hadde satt enormt stor pris hvis noen har lyst til å sparre litt med meg om dette :) Ta gjerne kontakt. Holder til i Oslo/Akershus, huset det er snakk om er på Eidsvoll.
Antall ord: 195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Mulig hjemsøkt hus

Innlegg av Asbjørn »

Høres ut som om det er "noe" tilstede der, ser ikke vekk fra at det er en tidligere beboer.
Merker ikke noe "vondt", men sjeler som ikke har kommet videre,
trekker energi fra de som er levende, da de ikke kan ta til seg energi selv.

Det er flere som driver med det vi kaller "husrens", og jeg er rimelig sikker på at det er en som kan hjelpe dere,
uten at det koster skjorta.

A
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Mayern
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 08 Mai 2018 14:32
5
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

Re: Mulig hjemsøkt hus

Innlegg av Mayern »

Jeg er aldri redd her og hver gang jeg opplever noe får jeg selv følelse "nysgjerrighet", som om h*n rett og slett er nysgjerrig.

Jeg har prøvd å finne ut hvem som har bodd her før og har full oversikt over det, så jeg lurer på om det kan være en av de som bygde huset her. I går kveld igjen var det noen her oppe i trappen :) Vi satt nede i stuen og min datter sov oppe, hun sov godt så det var ikke hun som gikk over gulvet i gangen, jeg hadde hørt det meget godt hvis hun hadde åpnet soveromsdøren siden den overhodet ikke er lydløs.

Resten kan jeg ta pm :)

Kan forsåvidt nevne at min datter på snart 3 år har, uten at vi voksne noensinne har snakket om dette i nærheten av henne, at "den snille mannen i trappen smiler til meg mamma". Hun sa også at han passer på oss når vi sover men om det er samme person som ER her i hus eller noen som følger henne er ikke godt å si.
Antall ord: 192

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !