til saken så anngår dette jeg skal ta opp nå er en del år siden, men har ligget i bakhode mitt å latt meg lure på hva dette går ut på fordi det var ikke noe trivelig
Jo dette startet i året 2012 da var jeg 14 år også min søsster er 17 år , hun hadde nyelig fått seg jobb i et hotel som ligger nede i byen for hun skulle jobbe som vaskehjelp, bare for å få erfaring uti i jobb, men vær gang hun var feridg på jobb så fortalte hun merkelige historier , hun fortalte at hun hørte skritt som gikk ned trappene også ting som forsvant fra skapene der det pleide legge lakener også diverse andre ting, hun har også fortalt de lukter brennt på hotellet, når som hun har jobbet der i en periode har det også skjedd ting i hjemmet vårt.
En natt da jeg la meg til å sove også min søsster som sover rett vedsin av på et annet rom , så hørte vi begge to en stemmer uten for stua , virka som noen var lei seg etter eller annet, men det var tydelig .Dette fikk meg til å bli ganske redd hun ble det også , hun spurte meg om jeg hørte det, jeg svarte ja . Men det var ikke bare den hendelsen som skjedde i huset vårt , på mitt rom så ja... jeg sover jo oppe og nede er da kjøkkenet, i huset vårt er det ikke så lydtett , så jeg hører da det meste nede viss noen i familen skal ta noe ut fra kjøleskapet, men en natt å hørte jeg at radion ble satt på av seg selv, noen av det elektrikete i huset er merkelig å si om, som da det skjedde at tv bare bytte kanaler osv.
Men til høydpunkte så var denne hendelese som jeg tar opp nå skremte meg mest...
Det var en natt så klart ...satt jeg for å lese på sengen litt, også var det tiden inne for å legge seg , jeg sov ganske godt men våknet av meg selv mitt på natta og jeg var på en halvvåken tilstand, når som øyene mine begynnte å åpne seg og det jeg ser en svart figur over seng min som har hode sitt på skakke, jeg ble dødt redd å også bare begynnte jeg og be inni meg til jesus.
men siden har jeg har ikke tenk noe selig på på denne hendelsen tilbake før nå så klart, er da nå 24 år gammel, også sånne ting har ikke skjedd noe selig ettersom søsstra min sluttet å jobbe på hotellet.
Men det jeg lurer på kan engeri fra hotellet dratt meg seg til hjemmet vårt, via søsstre min ?
forestten kan henne jeg har noe skriefeil... beklager for det