Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHva er det datteren min ser som ikke jeg ser?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Mammaen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 03 Jul 2020 01:31
3

Hva er det datteren min ser som ikke jeg ser?

Innlegg av Mammaen »

Prøver å få noen svar her. Vi er en familie på 5 som besøker et feriehus min mor arvet av en onkel for ca 30 år siden. Jeg har selv bodd ett år i dette huset og har aldri vært redd eller trodd på noe overnaturlig. Nå er min datter på snart 2 år med og jeg og hun ligger sammen på ett av rommene på loftet. Det er bare tidligere familie som har bodd i huset. Første kvelden vi gikk inn og skulle legge oss pekte hun på en gammel lenestol i hjørnet og sa "pappa" . Tenkte ikke mer på det før hun reiste seg flere ganger i senga og stirrer mot stolen og sier pappa. Faren var nede på kjøkkenet. Natta går og hun våkner flere ganger og ser livredd ut. Jeg har sett henne trist og sint før, men ikke redd, ikke dette ansiktet. Vi har tatt ut stolen men det fortsetter. Hun våkner, flytter seg, peker mot noe og gråter. Nå er det bak meg ved senga hun ser. Hun er tospråklig og har ikke lært seg så mange ord, men hun forstår alt og er en "klok" og observant jente. Har vært her i 7 dager og det går bedre. Hun gråter ikke mere, men blir alvorlig og bare stirrer mot et punkt i lufta som hun studerer. De siste nettene har jeg spurt om hun er redd. Da sier hun nei. Jeg spør om det går bra og da svarer hun ja. På dagen er hun som før. Leker, smiler og leker. Men inne på det rommet får hun denne tilstanden om jeg kan kalle det det, hvor øynene er forundret og store. Hun sovner alltid på armen min, men nå gjemmer hun hodet mot brystet i tillegg. Er ikke overtroisk som sagt. Men noe er det som har fanget oppmerksomheen til veslemor. Er det en fantasivenn?
Antall ord: 334

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Hva er det datteren min ser som ikke jeg ser?

Innlegg av Terra »

Siden dette er et feriehus din mor arvet av en onkel for ca 30 år siden, er det kanskje nærliggende å tro at han kommer på besøk hos dere og siden din datter sier "pappa," forsterker det hva jeg tror det kan være. :mozilla_smile:
Antall ord: 47
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Hva er det datteren min ser som ikke jeg ser?

Innlegg av jeditrond »

Det høres ut som om det er rommet, ikke stolen som sådan, som utløser din datters opplevelser. Barn er som regel mye åpnere for det åndelige enn voksne. Tror Terra er inne på noe ang. onkelen som eide huset før. Din datter har jo aldri møtt ham og da vet hun jo ikke hvem det er som er innom på besøk. Da er mors armer det tryggeste stedet når det er fremmede på besøk skulle jeg tro.
Antall ord: 85
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links