Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderOrber

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

MonkeyDKrissy skrev:Når vi snakker om å se orber på filmen men ikke i virkligheten, det er jo mange tilfeller at vi ikke har sett ånden i virkligheten men har fanget den på film og bilde. Kan være at det skjer det samme med orber, siden mange sier orber er energikuler.
Nei. Hvis noe fanges opp av kameraet, og det ikke dreier seg om støv eller andre ting ute av fokus og opplyst av blitz eller liknende, så skal det også kunne sees i virkeligheten.
Fotoapparater fungerer ved at lyset fra omgivelsene treffer en fotosensitiv plate eller sensor. At noe "energi" skal fanges opp på magisk vis her er en "long shot".
Antall ord: 114
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Baronen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 241
Startet: 30 Jul 2005 23:43
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skogly

Innlegg av Baronen »

ALJ skrev:Man ser tydelig at det ikke et støv på linsa :D
Den saken flyr jo i sirkel rundt hodet mitt.. Litt dårlig filmkvalitet da. Men har aldri hørt om flyvende støv... :mozilla_wink:
Støv flyr, insekt flyr. Og med så dårlig oppløsning på filmen er det helt dønn umulig å komme til noen konklusjon om hva det kan være. Det blir bare ville spekulasjoner...

Hadde jeg hatt noe som minna om åndelig aktivitet i mitt hus, hadde jeg sørga for å få det dokumentert på skikkelig vis!
Antall ord: 96
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget

-Baronen-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MonkeyDKrissy
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 107
Startet: 25 Apr 2007 16:49
17

Innlegg av MonkeyDKrissy »

Baronen skrev:
ALJ skrev:Man ser tydelig at det ikke et støv på linsa :D
Den saken flyr jo i sirkel rundt hodet mitt.. Litt dårlig filmkvalitet da. Men har aldri hørt om flyvende støv... :mozilla_wink:
Støv flyr, insekt flyr. Og med så dårlig oppløsning på filmen er det helt dønn umulig å komme til noen konklusjon om hva det kan være. Det blir bare ville spekulasjoner...

Hadde jeg hatt noe som minna om åndelig aktivitet i mitt hus, hadde jeg sørga for å få det dokumentert på skikkelig vis!
Støv flyr ja, men støv flyr ikke rundt i bane.
Insekter. Hva har de med dette å gjøre?
Antall ord: 118
Skyggen er som en gåte full av mysterier.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

MonkeyDKrissy skrev:
Støv flyr ja, men støv flyr ikke rundt i bane.
Insekter. Hva har de med dette å gjøre?
Det var ingenting som fløy rundt i bane på denne videoen heller.
Antall ord: 35
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Baronen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 241
Startet: 30 Jul 2005 23:43
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skogly

Innlegg av Baronen »

MonkeyDKrissy skrev:
Baronen skrev:
ALJ skrev:Man ser tydelig at det ikke et støv på linsa :D
Den saken flyr jo i sirkel rundt hodet mitt.. Litt dårlig filmkvalitet da. Men har aldri hørt om flyvende støv... :mozilla_wink:
Støv flyr, insekt flyr. Og med så dårlig oppløsning på filmen er det helt dønn umulig å komme til noen konklusjon om hva det kan være. Det blir bare ville spekulasjoner...

Hadde jeg hatt noe som minna om åndelig aktivitet i mitt hus, hadde jeg sørga for å få det dokumentert på skikkelig vis!
Støv flyr ja, men støv flyr ikke rundt i bane.
Insekter. Hva har de med dette å gjøre?
Insekter finner man i alle størrelser og fasonger, og kan lett forveksles med en "orb". Da særlig om den er ute av fokus, og i tillegg flyr i ring...
Antall ord: 151
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget

-Baronen-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

emm.. en ball av energi... hvorfor vil den bare være synlig på kamera? bare lurer på en logisk forklaring..:)
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Undra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 29
Startet: 17 Jun 2008 12:54
15
Kjønn (valgfri): Hokjønn :)

Innlegg av Undra »

Hei.
Har nettopp vært igjennom en begravelse hvor jeg hadde ansvaret for å ta bilder. På bildene inne i kapellet var det flere enn 20 orber på hvert bilde.... var noen orber på bildene fra minnestunden også, og de så ut som de bare var i forbindelse med enkelte personer...
Jeg tok mange forskjellige bilder inne i kapellet. De jeg tok av blomsteroppsatsene og kista var det ingen på. Men der det var folk med på bildene var det orbs.
Så.... skal jeg konkludere med støv, eller er det åndelig aktivitet med ved en begravelse?
Synes det er rart om støvet bare skal vises på noen bilder og ikke alle, om det er så at det er støvete i luften?

Kan ikke legge ut bilder da jeg føler at de er av for privat karakter.
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rhonersen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 453
Startet: 01 Apr 2008 14:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av rhonersen »

Undra skrev:Hei.
Har nettopp vært igjennom en begravelse hvor jeg hadde ansvaret for å ta bilder. På bildene inne i kapellet var det flere enn 20 orber på hvert bilde.... var noen orber på bildene fra minnestunden også, og de så ut som de bare var i forbindelse med enkelte personer...
Jeg tok mange forskjellige bilder inne i kapellet. De jeg tok av blomsteroppsatsene og kista var det ingen på. Men der det var folk med på bildene var det orbs.
Så.... skal jeg konkludere med støv, eller er det åndelig aktivitet med ved en begravelse?
Synes det er rart om støvet bare skal vises på noen bilder og ikke alle, om det er så at det er støvete i luften?

Kan ikke legge ut bilder da jeg føler at de er av for privat karakter.
Trolig støv dette og, på samme måte som alle orbs. At det ikke er synlig på alle kan komme av belysningen, som igjen også bestemmer om kameraet bruker blitz.
Antall ord: 172

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links