Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderIkke lenger morsomt..! Se bildet

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
Atheos

Re: Ikke lenger morsomt..! Se bildet

Innlegg av Atheos »

Hvorfor dra dette så fryktelig langt?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Ikke lenger morsomt..! Se bildet

Innlegg av Svartepus »

Atheos skrev:Hvorfor dra dette så fryktelig langt?
Fordi det er moro å statuere et eksempel til de som statuerer eksempler...
Antall ord: 20
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
limsk
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 30 Mar 2009 22:22
15

Re: Ikke lenger morsomt..! Se bildet

Innlegg av limsk »

Hvorfor kunne du ikke ha startet en debatt om saken der du kom med din ærlige mening, istedet for å legge ut et tøysebilde med en løgnaktig historie rundt? Du kan legge skylda så mye du vil på tåpelige orbe-fotografer og kalle deltagere i tråden her for barnslige, men poenget er at du selv valgte å starte din karriere her med et teit innlegg. Ikke var det særlig nyskapende heller, for utrolig mange har gjort samme stuntet her før deg...
Løgnaktig historie rundt? Det var vel åpenbart at bildet var falskt, særlig når jenta på bildet ikke engang var lagt inn på psykiatrisk avdeling - og at guttungen i bakgrunnen er fra en av de mest kjente skrekkfilmene, hehe. :mozilla_smile: Selvfølgelig kunne jeg startet debatten med min egentlige mening, men etter å ha ergret meg over dette forumet og at ikke et eneste bilde hadde noe overnaturlig i dem (som jeg hadde håpet), så valgte jeg å ta en liten spøk i stedet... Og det at jeg kaller deltagere i tråden for barnslige, inkludert meg selv, er fordi jeg gjorde "narr" av forumet deres, og de gjorde "narr" av meg. ;) Nyskapende var det nok ikke meningen det skulle være heller - det var ment som en parodi. Jeg har ihvertfall fått fram mitt poeng, og som sagt har denne tråden fått litt mye oppmerksomhet. La oss heller se på orber! :mozilla_tongue: :roll:
Sist redigert av limsk på 31 Mar 2009 23:23, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 243

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paranomia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 663
Startet: 09 Jan 2009 15:12
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 1 gang

Re: Ikke lenger morsomt..! Se bildet

Innlegg av Paranomia »

Astarte skrev:Ja, velkommen til oss holdt jeg på å si... :badgrin:
Men jeg syns du som nevnt her over viser liten respekt og lite folkeskikk med din debut på forumet her. Forøvrig syns jeg ikke dette "stuntet" ditt fortjener mer oppmerksomhet.

Jeg velger å ta høyde for at de aller fleste som legger ut bilder her faktisk lurer på hva det er. Så får vi respektere det, eller la være å kommentere. Denne tulletråden din her er bare et lavmål for å provosere. Og det faller på deg, og ingen andre.

Nå er jeg krass, men du valgte selv å legge deg til for hugg her, så da får det bære eller briste. Jeg velger å ta til motmæle for dem som seriøst vi ha svar på hva bildene deres viser. Hva du tror og ikke tror må du gjerne ta i en saklig debatt.

Jeg foreslår at du leser litt mer gjennom forumet her før du begynner å kritisere. Her inne er det nemlig ikke akseptert å gjøre narr av hva folk tror. Og de som gjør det, blir ganske kjapt bedt om å vise respekt. Vi har kritikere og skeptikere og troende i en salig blanding her. Men vi vil gjerne at det holdes et visst nivå likevel.

Lykke til videre her inne, og jeg håper du heller fokuserer på det som er bra og spennende for deg.

:salute:
Astartes kloke ord. Igjen :)
Antall ord: 240

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Re: Ikke lenger morsomt..! Se bildet

Innlegg av Astarte »

Svartepus skrev:
limsk skrev: Du kan godt synes at jeg er teit og lage manipulasjoner av bildet mitt - det var trossalt jeg som kastet den første steinen, og dere viser med dette at dere er like barnslige som meg. :)
Hvorfor kunne du ikke ha startet en debatt om saken der du kom med din ærlige mening, istedet for å legge ut et tøysebilde med en løgnaktig historie rundt? Du kan legge skylda så mye du vil på tåpelige orbe-fotografer og kalle deltagere i tråden her for barnslige, men poenget er at du selv valgte å starte din karriere her med et teit innlegg. Ikke var det særlig nyskapende heller, for utrolig mange har gjort samme stuntet her før deg...

Jeg synes selv at såkalte "orbebilder" er utrolig irriterende, især når fotografen/trådstarteren påstår at støvfnuggene/regndråpene/lysrefleksene o.l. er overnaturlige fenomener, og blir sur når noen gir en naturlig forklaring. MEN, en god del av disse entusiastene er virkelig ærlig overbevist om at de har fanget noe spennende på film, og det synes jeg er mye mer respektabelt enn å prøve å latterliggjøre andre ved å legge inn manipulerte tullebilder for å statuere et eksempel.
Tilber O`Kloke Svartepus

Hovmod står for fall.....igjen :lol:
Antall ord: 219
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
funshack
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 21 Mai 2006 17:56
17

Re: Ikke lenger morsomt..! Se bildet

Innlegg av funshack »

limsk skrev:Bilde

Eg og vennina tullet med å sende webcambilder til hverandre, og du kan si vi stokk når hun påpekte at det var noe i bakgrunnen! Noen som ser noe unormalt???

Mitt første innlegg: Det ser ut som han gutten i filmen "Grudge" med hun Buffy-jenta. Etter å ha lest inne på dette forumet i snart sikkert 2 år(?) må jeg si at majoriteten av innlegg virker useriøse. De er skrevet av "barn" som ikke kan Norsk, historiene er utrolig dårlig skrevet. Mange unger som ødelegger en side som kunne blitt noe. Mye av ansvaret faller på disse såkalte moderatorene som ikke gjør det de burde gjort, etter min menig da. En viss kvalitetskontroll av innleggene burde kunne gjøres før de publiseres med det resultat at folk kaster bort tiden sin på piss!!! Ha en fin dag og takk for meg.
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Re: Ikke lenger morsomt..! Se bildet

Innlegg av Konto avsluttet »

u har lest her i 2 år og gadd bare å skrive piss selv?
LOLZ
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Re: Ikke lenger morsomt..! Se bildet

Innlegg av Astarte »

For det første så har nok denne brukeren ikke lest forumet særlig nøye. For det andre mister man litt troverdighet når man etter 2 år kommer med kritikk av et forum uten å prøve å være med på å forme det.

For det tredje, så skjønner jeg ikke at noen gidder å bruke 2 år på å lese noe som en ikke liker.

Hver sin smak.
Antall ord: 68
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atheos

Re: Ikke lenger morsomt..! Se bildet

Innlegg av Atheos »

Slutt å mate trollet.
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
funshack
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 21 Mai 2006 17:56
17

Re: Ikke lenger morsomt..! Se bildet

Innlegg av funshack »

Så det jeg kom med var piss? Det er altså ikke lov å komme med en mening uten at det skal bli betraktet som piss?? Ikke alle trådene som er dårlige, finner et og annet gullkorn ja :P . Det må da være lov til å føle at noe kan toppe seg? Det å være med å forme et forum som har kommet så langt i hva det godtar av tråder som blir lagt ut, ser jeg mørkt på. Sier bare at en MODERATOR kan styre hva som er verdt å spinne videre på, og ikke slippe til alt som folk vil legge ut. Skjønner at jeg nå er lagt for hat for min kritikk. Dropp hele greia fra meg. Dere får alle sammen ha en fin dag videre.
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Ikke lenger morsomt..! Se bildet

Innlegg av Kimbara »

funshack skrev: Etter å ha lest inne på dette forumet i snart sikkert 2 år(?) må jeg si at majoriteten av innlegg virker useriøse. De er skrevet av "barn" som ikke kan Norsk, historiene er utrolig dårlig skrevet. Mange unger som ødelegger en side som kunne blitt noe.


Husk at det er forskjell på mennesker. Ikke alle er dyktige på historiefortelling eller norsk språk. Noen har kanskje dysleksi, andre er veldig unge, osv.
Husk også at dette er et forum som skal være åpent for alle som ønsker å diskutere eller bare snakke om "det paranormale".
Mye av ansvaret faller på disse såkalte moderatorene som ikke gjør det de burde gjort, etter min menig da. En viss kvalitetskontroll av innleggene burde kunne gjøres før de publiseres med det resultat at folk kaster bort tiden sin på piss!!!
Vi kan ikke pålegge folk å skrive korrekt norsk eller være flinke til historiefortelling. Vi har heller ikke muligheten til å sitte og lese korrektur på alle innleggene som postes her.
Kvalitetskontroll er det, men det dreier seg om håndheving av regelverket.

Du har selv "kastet bort" to år på "piss", så jeg anser ikke dette som et problem.
Antall ord: 203
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hestski12
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 24 Mar 2009 20:02
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ja, det kan du lure på!

Re: Ikke lenger morsomt..! Se bildet

Innlegg av hestski12 »

Det der syns jeg nesten var litt unødvendig! De som legger ut EKTE bilder, blir faktisk ikke trodd hvis det bare er juks på andre :bat
Antall ord: 26
Det er mye mellom himmel og jord vi mennesker ikke vet om! :shock:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
markoberto
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 124
Startet: 08 Okt 2009 22:07
14
Kjønn (valgfri): Gutt 15 ;)
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 2 ganger

Re: Ikke lenger morsomt..! Se bildet

Innlegg av markoberto »

Synn det..kanke folk bare drite i å legge ut fake bilder? :mozilla_laughing:
Antall ord: 13
U may like stories.. but you cant escape reality.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
markoberto
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 124
Startet: 08 Okt 2009 22:07
14
Kjønn (valgfri): Gutt 15 ;)
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 2 ganger

Re: Ikke lenger morsomt..! Se bildet

Innlegg av markoberto »

limsk skrev:Bilde

Eg og vennina tullet med å sende webcambilder til hverandre, og du kan si vi stokk når hun påpekte at det var noe i bakgrunnen! Noen som ser noe unormalt???
så fake att de gir meg headake
Antall ord: 40
U may like stories.. but you cant escape reality.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1712
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Re: Ikke lenger morsomt..! Se bildet

Innlegg av TheMartine »

Hvordan kan du være så sikker på det?
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links