Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderSaltøya , er det noe her ?

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
Ezere
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 09 Okt 2009 13:18
14

Saltøya , er det noe her ?

Innlegg av Ezere »

Hei, i begynnelsen av september var jeg og min klasse på klassetur til Saltøya.
Saltøya er ei øy som ligger i Fættenfjord i Nord-Trøndelag.
Når vi skulle dra hjem, fortalte vaktmesteren noen spøkelses historier .
Blandt annet om noen jenter som hadde tatt bilde av huset og fikk sett et spøkelse.

Jeg og ei venninne gikk opp for å ta bildet av huset, bare for moro skyld.
Når vi kom hjem zoomet vi bildet, vi tror det står noen i vinduet som har røde klær.
Det hadde også hun dama som han mannen fortalte om. Skikkelsen står i et rom som ingen ville være i når vi var der. Vi hørte også skritt der når alle var nede. Senere på kvelden var plutselig døra til rommet låst, uten at noen hadde låst.

SÅ det jeg lurer på , er det fler enn meg som ser noe på dette bilde ?
http://0o2471.net/19410
Antall ord: 170

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 785
Startet: 19 Nov 2006 19:19
17
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Re: Saltøya , er det noe her ?

Innlegg av Diablesse »

Jeg kan skjønne hva du mener, for i to av vinduene ser jeg noen uklare konturer, men da er det viktig å ikke la seg rive med for fort, og legge igjen den rasjonelle dømmekraften. Det kan like fullt være refleksjoner i vinduene eller ujevnheter i glasset, som noe annet. Jeg avslår ingenting, men råder deg kun til å tenke over hva slags andre forklaringer du kan finne på "rare" bilder osv.
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ezere
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 09 Okt 2009 13:18
14

Re: Saltøya , er det noe her ?

Innlegg av Ezere »

Fårstår hva du skriver. Derfor jeg legger det ut her for å få svar på om det er noe med camera eller at det er noe annet. ;-)
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sliten
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 82
Startet: 06 Sep 2010 17:31
13
Blitt takket: 20 ganger

Re: Saltøya , er det noe her ?

Innlegg av sliten »

Vet du, jeg tror ikke det går an å fotografere et spøkelse eller noe lignende, for jeg tror ikke de er der rent fysisk, ytre sett. Jeg tror det er energier/makter/krefter/whatever som virker direkte inn på sinnet ditt, hjernen din, slik at du ser dem direkte med synssenteret i hjernen, uten at de er der i den ytre virkeligheten. Hvis du ser et spøkelse stå foran deg, og en kamerat av deg står ved siden av og tar bilde, så tror jeg ikke bildet ville vise noe.
Men det sier ikke at det ikke er noe der - det er like virkelig for det, bare at det ikke er der ute på den måten at et fysisk kamera kan fange det opp.
Trur jeg. Men sikker - nei ...........................
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links