Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderHjelp meg med en forklaring! Lysende "kuler/støvsky"

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
lille79
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 03 Mar 2011 10:10
13

Hjelp meg med en forklaring! Lysende "kuler/støvsky"

Innlegg av lille79 »

Hei!
Jeg er helt ny på paranormal , men tror på at det kan finnes mye mer enn vi aner rundt oss.
Men her om dagen filmet jeg min datter i stua da hun danset med ipoden på øret & ser noe merkelig.
Filmet i litt over 3 min. Det jeg opplever er at jeg ser gjennom kamerat at det svever blåe kuler/støvskyer rundt henne i full fart. Jeg er utdannet fotograf & jobber som fotograf å har aldri opplevd eller sett noe i nærheten av dette før. Jeg har visst denne filmsnutten til flere andre fotografer & de kan sammen med meg konstantere at det ikke er blitsen som reflekterer. Har googlet nettet opp & ned , er derfor interessert i om andre kan hjelpe meg med en fortåelse av hva dette er for noe??? Jeg er så spent på svar & håper noen svarer på innlegget mitt!
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Hjelp meg med en forklaring! Lysende "kuler/støvsky"

Innlegg av Heksepusen »

Jeg tror det hadde hvert letter om vi kansje kunne få se fenomen. Jeg har med støste respekt og forståelse hvis du ikke vil hvise den av hensyn til dattern din, men det var et forslag bare.
Antall ord: 39
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Casandra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 131
Startet: 25 Jan 2009 23:19
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Buskerud

Re: Hjelp meg med en forklaring! Lysende "kuler/støvsky"

Innlegg av Casandra »

enig med Heksepusen.
Antall ord: 3
Hilsen Casandra
Det er ikke hvor du starter som er viktig, men hvor du bestemmer deg for å ende opp!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1483
Startet: 09 Nov 2005 15:50
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 30 ganger
Blitt takket: 17 ganger

Re: Hjelp meg med en forklaring! Lysende "kuler/støvsky"

Innlegg av eile-joha »

Jeg opplevde selv en gang å se en blå "orb" sveve mens jeg skulle ta et bilde. så det kun i displayet på kameraet og ikke med det blotte øyet.
Min konklusjon var at det var myyye stearinslys stående på og at det skapte et skinn i kameraet.
Men man skal aldri si aldri heller. Kan jo hende det var noen som var innom. Det var jo julaften. ;)
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
iJoakim
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 02 Jul 2010 23:17
13
Kjønn (valgfri): Alien
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Re: Hjelp meg med en forklaring! Lysende "kuler/støvsky"

Innlegg av iJoakim »

Det er som Heksepusen sier, det er veldig vanskelig og si akkurat hva dette er uten og ha sett det. Men det er ikke sikkert du (som mor) har lyst til og legge ut video av din datter, og dette er jo helt forståelig.
Men det hadde hjulpet, men ingen skal presse deg.

Men vi kan anta at det enten er orber, støv eller muligens blits-reflekt.

Lykke til!
- Joakim
Antall ord: 72
not your plastic doll

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lille79
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 03 Mar 2011 10:10
13

Re: Hjelp meg med en forklaring! Lysende "kuler/støvsky"

Innlegg av lille79 »

Ja, jeg skulle gjene lagt den ut, men det gjør jeg ikke pga datteren min. Litt dumt , men sånn er det.
Jeg lurte på om andre også hadde opplevd noe slik & en mulighet for å finne ut hva det kan være, når andre logiske forklaringer er brukt opp. Merkelig greier. Det var derfor jeg ville høre hva folk her inne tror. Mulig det kan være en naturlig forklaring . Venninnen min anbefalte meg å høre med andre her. Tusen takk for dere som tok dere tid til å svare på innlegget mitt:)
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links