Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderMystiske former og skikkelser???

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
Bruker avatar
iJoakim
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 02 Jul 2010 23:17
13
Kjønn (valgfri): Alien
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Mystiske former og skikkelser???

Innlegg av iJoakim »

Hei, dere! :)

Var ute med to venner her om kvelden, og vi tok bilder (til en blogg) og da jeg tok bildet av hu ene jenta jeg var med ble jeg mildt sakt sjokkert.
Jeg har fundert over det veldig lenge, og det er rart. Det var 0% tåke, og ingen pustet forran kameraet ( det kan jeg garrantere ).
Jeg har selv tenkt at kanskje det var noe på linsen? Men jeg bruker alltid og sjekke slikt, og jeg tok flere bilder før og etter dette, og det var ikke tegn til noe som helst av det samme. Det har jo plaget meg en liten stund. Men det er ingen naturlig forklaring.
Av hensyn til jenta jeg tok bilde av har jeg sensurert det meste av henne.
Bildet kan være litt dårlig pga at jeg har sensurert litt. Men om du ser litt nøye kan du se at det ser ut som skikkelsen 'holder rundt' veninna mi. Og jeg har snakka med henne i ettertid og hun har nylig mistet bestemoren sin, kan det være henne?
Hva er din mening???

Bilde
Antall ord: 185
not your plastic doll

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Mystiske former og skikkelser???

Innlegg av Asbjørn »

Det er nok utpust, - som sprer seg mens den "tynnes ut".
Blitzen lyser opp disse mikro-vannåartiklene, og dermed kommer det frem på bildet.
Dersom hu hadde hatt en sterk lampe tilstede, ville du sett dette med egne øyne også.

A
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links