Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderBilder som dukker opp på kamera/mobil

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
i.a
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 05 Mar 2011 18:20
13

Bilder som dukker opp på kamera/mobil

Innlegg av i.a »

Jeg lurer på om det er noen der ut som plutselig har fått ukjente bilder(men av bekjente/kjærester) inn på kameraet sitt, evt mobil?

Lurer på dette etter en hendelse 13november i fjor, der jeg plutselig fikk4 ukjente bilder inn på mitt kamera, ett vanlig Olympus 8mp.

Også har jeg pratet med min svigermor som også fikk ett bilde inn på mobilen sin i slutten av januar i år, som hun ikke vet hvor kommer fra/ukjent sender, lignende de jeg fikk.(Av et hendelsesforløp som jeg tror angår meg.)

Jeg har en veldig sterk historie å fortelle hvis noen er interessert å vite mere, der jeg var i en selvforskyldt ulykke etter jeg så disse 4 bildene.
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
massiss
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 28
Startet: 19 Feb 2011 22:15
13
Kjønn (valgfri): gutt
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 2 ganger

Re: Bilder som dukker opp på kamera/mobil

Innlegg av massiss »

Jeg er veldig intrisert i å høre historien din :notworthy:
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Bilder som dukker opp på kamera/mobil

Innlegg av GJEST »

Det er dritten med den moderne dataalder. Tullinger tar bilder av dine nære på fest o.l, og kan sende dem rundt, gjerne fra ukjent nr. Tror kanskje dette er mer forbeholdt den unge generasjon, men likevel.
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
i.a
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 05 Mar 2011 18:20
13

Re: Bilder som dukker opp på kamera/mobil

Innlegg av i.a »

Det kan ikke vært sendt fra noen, er det mulig å sende MMS fra ukjent? Enn de bildene jeg hadde på kameraet, de er uforklarlig for meg hvertfall.

Jeg opplevde det hvertfall som veldig forstyrrende opplevelse, og det resulterte i at jeg brant meg selv kraftig i ansiktet/rundt øynene med en oljelampe.

Det som gjør at jeg lurer er at det bildet min svigermor fikk på mobilen, var av en flamme.(Oppe på et bord.)
Dette fortalte hun meg litt over en mnd etter at jeg kom ut fra brannskadeavdelingen ved Haukeland.

Det er jo mere ved historien jeg stusser over, bl.a at søskenbarnet til kjæresten min var med meg hjem to dager før ulykken skjedde. Vi satt ved spisebordet, og der lå den en pizzaeske. Han skrev da et nydelig dikt om livet på denne eska, og før han gikk, så han på den samme oljelampa jeg brant meg med, og sa til meg noe i denne duren; Flammen har mye kraft i seg."
Antall ord: 172

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Bilder som dukker opp på kamera/mobil

Innlegg av GJEST »

Jeg skjønte ikke helt, men du vet vel om bildet på mobilen din ble mottatt som mms/ligger i inbox, eller om du bare fant det på mobilen din i gallerilisten? Hvis det er av noen kjente, er det vel noen av dine da, som har brukt mobilen din til å knipse et bilde, på gøy?

Det med oljelampa skjønte jeg ikke helt. var det et uhell?
Kan det være at dette søskenbarnet til typen din er litt klarsynt? Eller at han nærmest slo en forbannelse på deg? Hvor kommer diktet på pizzaesken inn?
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
i.a
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 05 Mar 2011 18:20
13

Re: Bilder som dukker opp på kamera/mobil

Innlegg av i.a »

Alva26 skrev:Jeg skjønte ikke helt, men du vet vel om bildet på mobilen din ble mottatt som mms/ligger i inbox, eller om du bare fant det på mobilen din i gallerilisten? Hvis det er av noen kjente, er det vel noen av dine da, som har brukt mobilen din til å knipse et bilde, på gøy?

Det var svigermoren min som fikk dette bildet inn på mobilen sin i slutten av januar i år, sa hun. Dette fortalte hun meg da jeg var på besøk til henne i midten av februar, da jeg var på besøk til henne. Hun fortalte dette til meg Før jeg fortalte hva Jeg hadde opplevd.

Jeg fikk 4 bilder inn på kameraet mitt som var veldig vanskelig å takle.

Det med oljelampa skjønte jeg ikke helt. var det et uhell?
Kan det være at dette søskenbarnet til typen din er litt klarsynt? Eller at han nærmest slo en forbannelse på deg? Hvor kommer diktet på pizzaesken inn?
Dette lurer jeg også på, om det kan være en forbannelse.
Det var som om hele min verden raste sammen, jeg så ingen utvei, tok derfor oljelampa, tente på 11 andre lys(hvofor aner jeg ikke) og så inn i flammen. Skjønner at det kan være vanskelig å forstå, men for meg gjorde det ikke vondt fysisk.

Jeg har tatt kontakt med han etter at jeg kom ut fra sykehuset, og den eneste forklaringen han har på hvorfor han sa disse tingene, hvorfor han skrev dette diktet osv, var at han kjente en slagt kraft i lufta, en chakra, og at det virket så mørkt inne i leiligheten, selv om det var veldig lyst utenfor.

Det med diktet synes jeg og er merkelig, fordi det handlet om grunn basisen i livet vårt, at ting går opp og ned som en bølge, og at man bare må følge sitt indre og stole på det.
Og det var jo akkurat det jeg gjorde...
Antall ord: 339

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Bilder som dukker opp på kamera/mobil

Innlegg av GJEST »

Hvis du brant deg selv med vilje, kan man kanskje ikke skylde på han?
Eller...?
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
i.a
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 05 Mar 2011 18:20
13

Re: Bilder som dukker opp på kamera/mobil

Innlegg av i.a »

Ja, jeg følte at jeg ikke hadde noe valg der og da, så i ettertid har jo selvfølgelig fått tanker rundt dette. Hvorfor han sa det han sa osv, og dette med bilder som dukker opp på kamera og mobil. Jeg prøver på ingen måte gi skylden på noen, er bare veldig spørrende om noen andre har opplevd det samme.
Disse bildene jeg fikk på kameraet var av kjæresten min, veldig personlig og dypt skremmende.
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Bilder som dukker opp på kamera/mobil

Innlegg av GJEST »

Det du heller bør fokusere på og tenke over, er vel HVEM som har tatt bildene av kjæresten din. For du vet jo at de ikke dukker opp av seg selv. Hvis det finnes personige bilder du ikke har tatt, av kjæresten din, på ditt kamera, har han jo vært sammen med noen andre og tatt dem.

Ville ikke brukt energi på å tenke på dette søskenbarnet. At han skrev dikt eller sa rare ting betyr ikke noe i denne sammengeng.
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Bilder som dukker opp på kamera/mobil

Innlegg av Kiara »

Alva26 skrev:Det du heller bør fokusere på og tenke over, er vel HVEM som har tatt bildene av kjæresten din. For du vet jo at de ikke dukker opp av seg selv. Hvis det finnes personige bilder du ikke har tatt, av kjæresten din, på ditt kamera, har han jo vært sammen med noen andre og tatt dem.

Ville ikke brukt energi på å tenke på dette søskenbarnet. At han skrev dikt eller sa rare ting betyr ikke noe i denne sammengeng.
Enig med Alva. Var det samme jeg tenkte. Du får undersøke grundig de naturlige årsakene først og fremst. ;)
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
i.a
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 05 Mar 2011 18:20
13

Re: Bilder som dukker opp på kamera/mobil

Innlegg av i.a »

Jeg har undersøkt, men finner ingen logisk forklaring på at disse bildene var på kameraet. Jeg har selvfølgelig spurt kjæresten min, han satt i fengsel når dette skjedde og aner ikke hva jeg snakker om eller forstår denne historien.
Men vi har enda ikke pratet om Hva som var på disse bildene, fordi jeg føler at jeg må "beskytte" han mot noe vondt.
Jeg elsker å ta bilder, er hobbyfotograf, og legger dem over på pc'n og sletter bildene på kameraet daglig.
Det er heller ingen som har vært borti det, eller tukla med det, fordi jeg har det alltid i synet.

Syns det er merkelig at svigermor fikk ett bilde av en flamme på sin mobil, sånn ut av det blå.
Vi satte oss ned sammen og pratet om dette i midten av februar, da jeg var frisk nok til å gå ut fra sykehuset.
Hun fortalte meg dette først, at hun hadde fått et bilde fra ukjent sender, før jeg fortalte min historie og om disse 4 bildene og hvilke konsikvenser det fikk(at jeg brant meg).
Hun sa også at hun kjente en utrolig kvalme da hun så bildet, og kjente at noe ikke stemte, likeså jeg kjente med de 4bildene.

Er det noen som vet noe spesifikt om chakra, og hvordan den "merkes" i lufta?
Antall ord: 229

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Bilder som dukker opp på kamera/mobil

Innlegg av Bearchild »

Jeg vet ikke hvordan chakra skal kunne "merkes i luften" og lurer på om du kanhende blander litt begreper.. "Chakra" er betegnelse på "energisentre" inne i kroppen. :)
Antall ord: 27
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
i.a
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 05 Mar 2011 18:20
13

Re: Bilder som dukker opp på kamera/mobil

Innlegg av i.a »

Har mange spørsmål som er vanskelig å finne svar på omkring denne helga 12-14nov i fjor.
Jeg kan så lite om chakra, vet bare hvor fargene sitter..
Det jeg tenker på er jo om disse bildene kom fra en annen dimensjon rett og slett, er eneste måten jeg kan forklare det på hvertfall.
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
i.a
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 05 Mar 2011 18:20
13

Re: Bilder som dukker opp på kamera/mobil

Innlegg av i.a »

Har undersøkt saken de siste ukene, og om noen har hørt om The black Night of the Soul, tror jeg det var nettopp det jeg opplevde.
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Re: Bilder som dukker opp på kamera/mobil

Innlegg av karina »

Hva vil det si?
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links