Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderBurde æ bli redd?

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Burde æ bli redd?

Innlegg av ludoburgero »

Nei, du burde ikke.
Antall ord: 4
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- - - Burde æ bli redd?

Innlegg av Arven »

Maoula skrev:[. Dåkker gjer ikke uttrykk førr at dettan e ei seriøst sia, spesielt ikke når dere sier folk lyger før dere har sjekket opp hva som er rett og galt..
Vi er seriøse her inne,- det er nettopp derfor vi er skeptiske og stiller spørsmål !
Antall ord: 54
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Burde æ bli redd?

Innlegg av Kiara »

Hei og velkommen hit hvis du vil.. :D Vi tar ting både på alvor, og mindre alvor hvis vi er ganske så sikker/usikker på om det er en spøk! ;)

Et bilde kan være tillaget, uten å være redigert. Så derfor er det ikke mulig å si om det er noe unormalt dere har fanget på bildet. Dere vet det nok best selv, siden det bare er dere som kan kontrollere om dere kan gjenskape samme bilde på noen måte.. Og kanskje dere ellers merker det om det er noe unormalt sammen med dere.

Jeg har selv hatt noen helt spesielle bilder på min mobil. Men det var som om de ikke skulle ut for enhver! Når jeg skulle vise de frem til bekjente som var interessert.. så bare kuttet mobilen ut totalt.. Vi lastet de over på pcen, og rett etter forsvant de i virus med allt annet! Minnebrikken klarte jeg å rote bort da jeg fikk ny mobil rett etterpå. Trodde lenge jeg hadde den, men nei.. Det virker på meg som de bildene ikke skulle ut til alle og enhver.. Kanskje de var der bare for å åpne våre øyne? Men jeg har da enda et håp om at den minnebrikken skal dukke opp igjen.. ;)

Men mener fremdeles, at hvis dere ikke har andre grunner til å være redd, så er det ingen grunn pga. bildet!
Antall ord: 232

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links