Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderBurde æ bli redd?

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
Maoula
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 10 Jan 2010 20:30
14

Burde æ bli redd?

Innlegg av Maoula »

http://s1077.photobucket.com/albums/w46 ... 9979_n.jpg

Image

Bildet er tatt hjemme i stua vårres uta samboeren min, bak han ser du litt av veggseksjon og varmepumpa, og det er det eneste som skal være der.. Bildet er ikke redigert

Endret: endret : hentet frem rett URL til bildet, og brukt riktige tagger.

Admin
Sist redigert av Maoula på 29 Jan 2012 19:51, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 04 Jan 2012 22:06
12
Kjønn (valgfri): Jenta
Lokalisering: Mo i Rana
Har takket: 28 ganger
Blitt takket: 24 ganger

- Burde æ bli redd?

Innlegg av lolah »

får ikke frem noe :(
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
andersnor
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 03 Des 2011 23:51
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Trondheim

- Burde æ bli redd?

Innlegg av andersnor »

Sitter det noen bak der?
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Burde æ bli redd?

Innlegg av Arven »

En mannsperson med ei dokke i bakgrunnen ? Hva ser vi etter ?
Antall ord: 11
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 04 Jan 2012 22:06
12
Kjønn (valgfri): Jenta
Lokalisering: Mo i Rana
Har takket: 28 ganger
Blitt takket: 24 ganger

- Burde æ bli redd?

Innlegg av lolah »

ÆÆÆÆÆÆÆÆ !!!!! takk og pris ser spøkelsene mine mye finere ut en det dær.. om ingen sitter å tuller med ei halloween maske i bakgrunnen da... ???
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- Burde æ bli redd?

Innlegg av lighteren »

vel, siden du(trådstarter) ikke oppfordrer til en diskusjon om hva vi ser på bildet og etterspør direkte om det er noe å frykte så vil jeg da svare, nei.

frykt vil ikke føre til noe godt i dette tilfellet.
mest sannsynlig vil du ende opp mer paranoid og tolke normale "rare" lyder som åndelig aktivitet,
hvis du lar frykten gå inn på deg altså.
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- - Burde æ bli redd?

Innlegg av Arven »

lolah skrev:ÆÆÆÆÆÆÆÆ !!!!! takk og pris ser spøkelsene mine mye finere ut en det dær.. om ingen sitter å tuller med ei halloween maske i bakgrunnen da... ???
Jeg vil nødig være negativ, men jeg heller mot den forklaringen ...
Antall ord: 40
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Burde æ bli redd?

Innlegg av Svartepus »

Ja du burde bli redd! Livredd!
Her på paran har vi noen skumle spøkelser, klebeånder og små sinte demoner som vi pleier å sende til folk som prøver å lure oss med tullebilder av "skumle utydelige ansikter i bakgrunnen"! Du er herved advart! :bat

Men vi er selvsagt diplomatiske nok til å tilby deg en sjanse til å renvaske deg via en god forsvarstale. Du har to dager på deg fra NÅH!
Antall ord: 71
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Burde æ bli redd?

Innlegg av Kiara »

Hvis du ikke er redd.. da er det ikke noe å være redd for!
Hvorfor burde du da bli det nå?
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 04 Jan 2012 22:06
12
Kjønn (valgfri): Jenta
Lokalisering: Mo i Rana
Har takket: 28 ganger
Blitt takket: 24 ganger

- - Burde æ bli redd?

Innlegg av lolah »

Kiara skrev:Hvis du ikke er redd.. da er det ikke noe å være redd for!
Hvorfor burde du da bli det nå?
Hehe veldig godt sakt... veldig mange gode svar her generellt :0) akkurat som om vi er en jeng som kan lures til å tro på allt... det var noe med bildet som fikk meg til å tenke " 65 kr på nille "
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maoula
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 10 Jan 2010 20:30
14

- - Burde æ bli redd?

Innlegg av Maoula »

Svartepus skrev:Ja du burde bli redd! Livredd!
Her på paran har vi noen skumle spøkelser, klebeånder og små sinte demoner som vi pleier å sende til folk som prøver å lure oss med tullebilder av "skumle utydelige ansikter i bakgrunnen"! Du er herved advart! :bat

Men vi er selvsagt diplomatiske nok til å tilby deg en sjanse til å renvaske deg via en god forsvarstale. Du har to dager på deg fra NÅH!

Æ e ikje interessert i å renvaske mæ førr nåkka som helst, trudde dettan va ei sia main kunne legge ut sånne bilda som dettan.. Har sagt ifra at bilde ikke er redigert, å hvis dere ikke tror meg er det virkelig ikke noe jeg bryr meg om.. Dåkker gjer ikke uttrykk førr at dettan e ei seriøst sia, spesielt ikke når dere sier folk lyger før dere har sjekket opp hva som er rett og galt.. Det er verken ei maske, klebebånd?.. Å grunn til at man legger det ut er jo for å kanskje få ett svar på hva dette kan være.. Men DU har jo tydeligvis di mening, å den e æ slettes ikke enig i!!
Antall ord: 195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Burde æ bli redd?

Innlegg av Lilja »

Hei, du :)

Det med å renvaske seg var helt sikkert en spøk fra Svartepusens side, men det kan være forståelig at du som ny bruker ikke tok den. Du kjenner jo ikke Svartepus sånn som vi som har vært her en stund gjør.

Greia er at av alle de bildene som postes på forumet her, er en veldig stor andel bare tull og tøys. Uskarpe bilder med et-eller-annet utydelig som kanskje kan minne om et ansikt som skimtes i bakgrunnen har vi sett et utall ganger før, og det er sjelden det er noe paranormalt med det.

Når personen i bildet i tillegg sitter med hånda strakt ut foran seg så ansiktet er skjult, er det lett å tenke at bildet var planlagt å legge ut på nett før det ble tatt.

Jeg tror ikke det er noe unormalt på bildet ditt. Det er bare noe som kan minne om et ansikt, og da velger hjernen å ta det for det, på samme måte som at du ser figurer i skyene om sommeren ;)
Men hva tror du selv det er, siden du spør om du burde bli redd? Opplever du ting i leiligheten som gjør at du lurer på om det kan være "noe mer" der?

Fortell gjerne! Og heng rundt en stund, så vil du se at det er en veldig fin gjeng som bor her inne! Mye tull og tøys, men også alvor når det er på sin plass :-({|=

Velkommen skal du være, uansett!!


Mvh Lilja
Antall ord: 264

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maoula
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 10 Jan 2010 20:30
14

- - Burde æ bli redd?

Innlegg av Maoula »

Lilja skrev:Hei, du :)

Det med å renvaske seg var helt sikkert en spøk fra Svartepusens side, men det kan være forståelig at du som ny bruker ikke tok den. Du kjenner jo ikke Svartepus sånn som vi som har vært her en stund gjør.

Greia er at av alle de bildene som postes på forumet her, er en veldig stor andel bare tull og tøys. Uskarpe bilder med et-eller-annet utydelig som kanskje kan minne om et ansikt som skimtes i bakgrunnen har vi sett et utall ganger før, og det er sjelden det er noe paranormalt med det.

Når personen i bildet i tillegg sitter med hånda strakt ut foran seg så ansiktet er skjult, er det lett å tenke at bildet var planlagt å legge ut på nett før det ble tatt.

Jeg tror ikke det er noe unormalt på bildet ditt. Det er bare noe som kan minne om et ansikt, og da velger hjernen å ta det for det, på samme måte som at du ser figurer i skyene om sommeren ;)
Men hva tror du selv det er, siden du spør om du burde bli redd? Opplever du ting i leiligheten som gjør at du lurer på om det kan være "noe mer" der?

Fortell gjerne! Og heng rundt en stund, så vil du se at det er en veldig fin gjeng som bor her inne! Mye tull og tøys, men også alvor når det er på sin plass :-({|=

Velkommen skal du være, uansett!!


Mvh Lilja



Dette bildet er tatt med min gamle mobil tlf av samboeren min som tydelig ikke har lyst å bli tatt bildet av, gikk igjennom tlf min før ca ett år siden, skulle slette noen bilder og dette var ett av dem, ble bare litt interesert i d, siden der var noe som jeg ikke har kjennskap til i det hele tatt. Har aldri vorre en som har vært redd for sånne ting, å er det ikke ennå. Har bestandig ment at det er noe mellom himmel og jord, men det er og det eneste jeg har ment.. Men jeg klarer ikke å finne noen logisk forklaring på dette bilde, trudde først det var en maske vi hadde i huset, men den ble kjøpt etter dette bildet så det går heller ikke an, å den hadde slettes ikke horn på seg.. Jeg er ihvertfall ikke ute etter å lure noen, mener man lurer bare seg selv hvis man er ute etter det..
Antall ord: 428

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - - Burde æ bli redd?

Innlegg av Svartepus »

Maoula skrev:
Svartepus skrev:Ja du burde bli redd! Livredd!
Her på paran har vi noen skumle spøkelser, klebeånder og små sinte demoner som vi pleier å sende til folk som prøver å lure oss med tullebilder av "skumle utydelige ansikter i bakgrunnen"! Du er herved advart! :bat

Men vi er selvsagt diplomatiske nok til å tilby deg en sjanse til å renvaske deg via en god forsvarstale. Du har to dager på deg fra NÅH!

Æ e ikje interessert i å renvaske mæ førr nåkka som helst, trudde dettan va ei sia main kunne legge ut sånne bilda som dettan.. Har sagt ifra at bilde ikke er redigert, å hvis dere ikke tror meg er det virkelig ikke noe jeg bryr meg om.. Dåkker gjer ikke uttrykk førr at dettan e ei seriøst sia, spesielt ikke når dere sier folk lyger før dere har sjekket opp hva som er rett og galt.. Det er verken ei maske, klebebånd?.. Å grunn til at man legger det ut er jo for å kanskje få ett svar på hva dette kan være.. Men DU har jo tydeligvis di mening, å den e æ slettes ikke enig i!!
Jeg har ikke sagt at bildet er redigert. Bildet er ekte nok, men ikke noe mer mystisk enn at det er noe der som ligner på et skummelt ansikt hvis man bruker fantasien. Hånda til samboeren din kaster skygge pga blitzen, og denne skyggen kastes over den hvite greia i bakgrunnen. Da konkluderer jeg med at den hvite greia ihvertfall er noe håndfast som var tilstede i rommet på bildet. Altså en gjenstand av noe slag.

Forøvrig er det fint å skrive på bokmål eller nynorsk når man skriver på et forum. Da fremstår man mer seriøs og alle skjønner hva man skriver.
Antall ord: 307
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 04 Jan 2012 22:06
12
Kjønn (valgfri): Jenta
Lokalisering: Mo i Rana
Har takket: 28 ganger
Blitt takket: 24 ganger

- Burde æ bli redd?

Innlegg av lolah »

kanskje er det en orbe nede til venstre i bildet... om det ikke er støv på linsa (noe det ofte er på mobilkamera) skulle det være orbe er det ingenting å være redd for uansett... å føler du deg ikke redd er det vel heller ikke noe du burde bli.. hvorfor skulle du det liksom
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links