Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderHva ser du?

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
Bruker avatar
LilleFm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 12 Des 2005 17:30
18
Blitt takket: 2 ganger

Hva ser du?

Innlegg av LilleFm »

Var på biltur med kjæresten i forrige uke, og ettersom jeg har en viss forkjærlighet for gamle ting, kulturminner og kirker, så var jeg ram på å kjøre inn i samtlige småveger markert med et kulturminneskilt.

Så kom jeg over ei kirke i nord-trøndelag, ved navn Gløshaug kirke. Jeg knipsa et par kjappe bilder før vi kasta oss i bilen for ikke å bli spist av knott. Når jeg kom hjem skulle jeg se på bildene, og på ett av dem dukker det opp en litt morsom figur.

Jeg skal ikke sitte her og påstå at det ER en mann, men jeg har veldig stor glede av å TRO at det er en mann. Hva ser du?

http://i45.tinypic.com/2a8nadw.jpg
(Nederst i høyre hjørne)

Jeg tenkte at det kanskje bare var øynene mine som spilte meg et puss, så jeg justerte kontrastene og fargene i et simpelt redigeringsprogram, og kom frem til det samme resultatet. Det STÅR en rar (sint?) mann der.

http://i45.tinypic.com/9b9hsh.jpg
Nå ville det nok ha vært enkelt å si at dette var en knott eller en mygg, men på et par andre bilder en annen plass fikk jeg med meg en hel skokk med knott, så hvis noen lurer på hvordan en knott ser ut på et bilde, så er det bare å gi beskjed :) Det kan forresten oppklare en del orb-bilder.

Edit: Bildene ble litt store, så jeg får nøye med meg link.
Antall ord: 256

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Hva ser du?

Innlegg av Svartepus »

Jeg ser verken en mann eller knott/mygg, til tross for at jeg stirret iherdig. Når du justerte kontrasten skjønte jeg hvilken figur du så, men jeg ser fremdeles ikke en mann. Det ligner mer på en tegneseriefigur eller en alien, men er tydeligvis en åpning i bladverket på treet (samme blåfargen på denne figuren som på fjellet rett ved).
Men morsom tanke da! ;)
Antall ord: 67
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
LilleFm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 12 Des 2005 17:30
18
Blitt takket: 2 ganger

- - Hva ser du?

Innlegg av LilleFm »

Svartepus skrev:Jeg ser verken en mann eller knott/mygg, til tross for at jeg stirret iherdig. Når du justerte kontrasten skjønte jeg hvilken figur du så, men jeg ser fremdeles ikke en mann. Det ligner mer på en tegneseriefigur eller en alien, men er tydeligvis en åpning i bladverket på treet (samme blåfargen på denne figuren som på fjellet rett ved).
Men morsom tanke da! ;)
Slå fantasien løs nå, det er jo det som er morsomt. Legg litt godvilje til, så kan du få alle bilder til å bli noe overnaturlig. Likte forsåvidt teorien om en alien! :lykkelig
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links