Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderOrbs hjemme?

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
alexandrapk
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 04 Jul 2012 14:15
11

Orbs hjemme?

Innlegg av alexandrapk »

Hver gang jeg er hjemme alene å tar bilder kommer dt alltid opp disse runde sirklene, å jeg to ikke det er støv.jeg tar flere bilder og av og til er den samme sirkelen der samme plass i flere minutt.har bilde. men vet ikke hvordan jeg legger ut bilder. :thumbdn
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Orbs hjemme?

Innlegg av jeditrond »

alexandrapk skrev:Hver gang jeg er hjemme alene å tar bilder kommer dt alltid opp disse runde sirklene, å jeg to ikke det er støv.jeg tar flere bilder og av og til er den samme sirkelen der samme plass i flere minutt.har bilde. men vet ikke hvordan jeg legger ut bilder. :thumbdn
Hvordan legge ut bilder på paranormal.no finner du en god innføring i her: https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... =1&t=19155

Og det er mye mulig det er orber du fanger opp med kameraet ditt, der mye aktivitet om dagen. Det er mange i kjeller'n min av en eller annen grunn :)
Antall ord: 108
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
L123
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 10 Feb 2013 17:12
11

- Orbs hjemme?

Innlegg av L123 »

Har ikke fotografert noe sånt hjemme :-(
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Orbs hjemme?

Innlegg av Nephandi »

Har du prøvd å ta bilder med andre kameraer for det kan være en skade på din linse eller kamera, men hvis sirkelene dukker opp på bilder tatt med andre kameraer eller ikke dukker opp når du tar bilder andre steder med samme kameraet så kan det hende det er orber.

Jeg ser orber med øynene mine hjemme, eller rettere sagt jeg har gjort det en gang, men jeg har aldri greid å ta bilder av dem.
Antall ord: 78
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links