Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & Bildernoen som ser hva dette er?

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
kim1988
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 11 Jan 2013 19:39
11

noen som ser hva dette er?

Innlegg av kim1988 »

For noen dager siden så dro jeg og en kompis til ett gammelt hus som det skulle spøke i. Etter å ha vært der noen timer samt tatt opptak og filmet litt så dro vi hjem. Fant ingenting utenom dette bildet. Tok mange bilder men spesielt på dette bildet ser jeg noe på kjøkkenet rundt den gamle ovnen. På de andre bildene så ser jeg ikke noe mistenkelig men på dette såg jeg det med en gang. Grunnen til at det er litt blått lys er av at i gangen til venstre satt vi opp bevegelses sensorer med blått lys og det hadde skrudd seg på slik at det kunne ha lyst opp litt

http://i1326.photobucket.com/albums/u65 ... ae0b48.jpg
Sist redigert av kim1988 på 05 Apr 2013 21:19, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- noen som ser hva dette er?

Innlegg av jeditrond »

kim1988 skrev:For noen dager siden så dro jeg og en kompis til ett gammelt hus som det skulle spøke i. Etter å ha vært der noen timer samt tatt opptak og filmet litt så dro vi hjem. Fant ingenting utenom dette bildet. Tok mange bilder men spesielt på dette bildet ser jeg noe på kjøkkenet rundt den gamle ovnen. På de andre bildene så ser jeg ikke noe mistenkelig men på dette såg jeg det med en gang. Grunnen til at det er litt blått lys er av at i gangen til venstre satt vi opp bevegelses sensorer med blått lys og det hadde skrudd seg på slik at det kunne ha lyst opp litt

http://s1326.photobucket.com/user/kim19 ... sort=3&o=0
Får ikke sett bildet ditt;
Har du forsøkt å lime inn "direct link" fra photobucket i rimg-tag'en? :)
Antall ord: 157
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kim1988
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 11 Jan 2013 19:39
11

- - noen som ser hva dette er?

Innlegg av kim1988 »

jeditrond skrev:
kim1988 skrev:For noen dager siden så dro jeg og en kompis til ett gammelt hus som det skulle spøke i. Etter å ha vært der noen timer samt tatt opptak og filmet litt så dro vi hjem. Fant ingenting utenom dette bildet. Tok mange bilder men spesielt på dette bildet ser jeg noe på kjøkkenet rundt den gamle ovnen. På de andre bildene så ser jeg ikke noe mistenkelig men på dette såg jeg det med en gang. Grunnen til at det er litt blått lys er av at i gangen til venstre satt vi opp bevegelses sensorer med blått lys og det hadde skrudd seg på slik at det kunne ha lyst opp litt

http://s1326.photobucket.com/user/kim19 ... sort=3&o=0
Får ikke sett bildet ditt;
Har du forsøkt å lime inn "direct link" fra photobucket i rimg-tag'en? :)
da skal det være i orden
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- noen som ser hva dette er?

Innlegg av Svartepus »

Jeg ser ikke noe annet enn et gammelt, skittent kjøkken. Men så ser jeg jo bare med øynene mine og ikke med en synsk evne.
Antall ord: 26
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- noen som ser hva dette er?

Innlegg av Bearchild »

Jeg tror jeg ser hva du mener- men har ingen forslag til hva det er. Elendig oppløsning på bildet! Er det beskjært/ komprimert? Har du isåfall en original?
Antall ord: 31
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- noen som ser hva dette er?

Innlegg av galaxy - sluttet »

Mener du "noe" over det som ser ut til å være en vekt?
Har du et tilsvarende bilde altså samme motiv, men et annet bilde ..
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kim1988
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 11 Jan 2013 19:39
11

- noen som ser hva dette er?

Innlegg av kim1988 »

For meg og alle andre som har sett på bildet så ser det ut som en tynn mann som sitter der det er litt blått. En gjennomsiktig tynn mann som du tydelig kan se ett hode og armer på. det ser ut som han sitter der. Kvaliteten kan skyldes at jeg tok det med mobilen min. Det står en ovn der og til venstre for ovnen står det et lite bord, og ett stativ som kan ligne på en vekt ja og det kan se ut som at det sitter noen på det bordet.

sjekk ut disse bildene, der kan du se det blåe detektor lyset lyse i gangen, men du ser ikke noe skygge sitte på bordet slik som i bilde nr 1

http://i1326.photobucket.com/albums/u65 ... 3f5510.jpg

http://i1326.photobucket.com/albums/u65 ... 5624f0.jpg
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- noen som ser hva dette er?

Innlegg av Svartepus »

Nå ser jeg hva du mener. Men jeg ser antydning til samme figuren på bilde nr 1 i det andre innlegget ditt. Det ser ut som noe i veggen som bulker seg og som blir ekstra fremtredende på bildet i første innlegg, antakelig på grunn av vinkelen/retningen bildet er tatt i. Denne "bulken" ser med litt fantasi ut som omrisset av skuldre og et litt bøyd hode, og på bildet i åpningsinnlegget forsterkes uttrykket av at krakken fullfører kroppen på en måte. I tillegg faller lyset på en sånn måte at bulken i veggen kommer tydligere frem.
Antall ord: 104
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kim1988
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 11 Jan 2013 19:39
11

- - noen som ser hva dette er?

Innlegg av kim1988 »

Svartepus skrev:Nå ser jeg hva du mener. Men jeg ser antydning til samme figuren på bilde nr 1 i det andre innlegget ditt. Det ser ut som noe i veggen som bulker seg og som blir ekstra fremtredende på bildet i første innlegg, antakelig på grunn av vinkelen/retningen bildet er tatt i. Denne "bulken" ser med litt fantasi ut som omrisset av skuldre og et litt bøyd hode, og på bildet i åpningsinnlegget forsterkes uttrykket av at krakken fullfører kroppen på en måte. I tillegg faller lyset på en sånn måte at bulken i veggen kommer tydligere frem.

Skjønner hva du mener, er bare litt rart at på de andre bildene jeg har så er veggen fin, altså ingen bulk eller merker. Veggen ser hel ut med unntak av bilde i innlegg nr 1.
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kim1988
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 11 Jan 2013 19:39
11

- noen som ser hva dette er?

Innlegg av kim1988 »

Skal stikke dit i mårgen og ta ett nytt bilde fra eksakt samme vinkel, samt sjekke at lyset i gangen står på eksakt likedann plass.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- noen som ser hva dette er?

Innlegg av Svartepus »

Kanskje du kan ta bilde av bare selve veggen også? Litt nærmere? Og både med og uten blits.
Sist redigert av Svartepus på 06 Apr 2013 08:44, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 20
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- noen som ser hva dette er?

Innlegg av Arven »

Vet du noe om historien til huset ? Av en eller annen grunn får jeg opp bilde av et gammelt ektepar. Hun dør først. Mannen leter etter henne
får også opp 1950

hmmm kanskje jeg bare trenger en kaffe
Antall ord: 42
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links