Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderKan dette være ett gjenferd?

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
Borte..

- - - - Kan dette være ett gjenferd?

Innlegg av Borte.. »

sonjaera skrev:
Vermilion Oriol skrev:
sonjaera skrev:Ikke så rart det er stille på dette forumet når folk blir møtt av uinteresserte og flåsete svar.

Ikke første gangen jeg ser det.

Hva om du bidrar du også da? Sånn i stedet for å kommentere på det.


Hvis du har et langt bedre svar, så er jeg sikker på at trådstarter vil høre det.
Jeg lot i det minste være å gjøre narr av trådstarter.

Du har bare et behov for å heve deg selv med andre ord...forventer du en gullmedalje?
Du har enda ikke kommet med det bidraget ditt. Forresten, jeg gjorde ikke narr av trådstarter om, jeg var en av dem du siktet til. Jeg prøvde bare å komme med et poeng. Forøvrig så den første var den versjonen jeg gav, den versjonen jeg ville ha gitt.


Vi burde kanskjei kke spore av, slik at tråden blir redigert sanseløs.




chrisern: jeg har ikke så veldig mye nyttig informasjon om slikt, men det kommer nok noen etterhvert som kan gi deg råd. Jeg har aldri vært borti det feltet for å si det sånn.
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gjest_3

- - - - - Kan dette være ett gjenferd?

Innlegg av gjest_3 »

Vermilion Oriol skrev:
sonjaera skrev:
Vermilion Oriol skrev:

Hva om du bidrar du også da? Sånn i stedet for å kommentere på det.


Hvis du har et langt bedre svar, så er jeg sikker på at trådstarter vil høre det.
Jeg lot i det minste være å gjøre narr av trådstarter.

Du har bare et behov for å heve deg selv med andre ord...forventer du en gullmedalje?
Du har enda ikke kommet med det bidraget ditt. Forresten, jeg gjorde ikke narr av trådstarter om jeg var en av dem du siktet til.


Vi burde kanskjei kke spore av, slik at tråden blir redigert sanseløs.




chrisern: jeg har ikke så veldig mye nyttig informasjon om slikt, men det kommer nok noen etterhvert som kan gi deg råd. Jeg har aldri vært borti det feltet for å si det sånn.
Hvor mange ganger skal du redigere innlegget ditt? Sliter du med å bestemme deg?
Forresten så bidrar du selv veldig til denne avsporingen.

Jeg syns bare det var trist at trådstarter skulle få sånne svar. Syns det er litt gjennomgående på dette forumet.
Antall ord: 192

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Høretil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 21 Jun 2013 21:36
10
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- Kan dette være ett gjenferd?

Innlegg av Høretil »

Jeg ville prøvd en husrens, kan hjelpe de over til den andre siden slik at de slipper å lage så mye uro for dere som bor i huset. Ikke godt å si slik ut i fra bilder som du legger ut her, men en som driver med husrens ser nok med en gang om det er noen form for aktivitet i huset ditt.
Antall ord: 62
Be Happy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Borte..

- - - - - - Kan dette være ett gjenferd?

Innlegg av Borte.. »

sonjaera skrev:
Vermilion Oriol skrev:
sonjaera skrev:
Jeg lot i det minste være å gjøre narr av trådstarter.

Du har bare et behov for å heve deg selv med andre ord...forventer du en gullmedalje?
Du har enda ikke kommet med det bidraget ditt. Forresten, jeg gjorde ikke narr av trådstarter om jeg var en av dem du siktet til.


Vi burde kanskjei kke spore av, slik at tråden blir redigert sanseløs.




chrisern: jeg har ikke så veldig mye nyttig informasjon om slikt, men det kommer nok noen etterhvert som kan gi deg råd. Jeg har aldri vært borti det feltet for å si det sånn.
Hvor mange ganger skal du redigere innlegget ditt? Sliter du med å bestemme deg?
Forresten så bidrar du selv veldig til denne avsporingen.

Jeg syns bare det var trist at trådstarter skulle få sånne svar. Syns det er litt gjennomgående på dette forumet.

Nei, jeg sliter ikke. Det hender av og til at man skriver for fort og plutselig vil endre på det.
Jeg har redigert det en siste gang. Så les igjen om du føler for det...

Jeg rettet på det. Jeg skrev vi, men det var du som startet det. Det var unødvendig av deg å komme med dette i første omgang. Spesielt når du ikke bidrar selv. Skal vi fortsette dette i en annen tråd kanskje?

Du kan lage en tråd, hvor du kan lufte høylytt om din mening i forhold til forumet. Jeg stopper her.
Antall ord: 259

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Kan dette være ett gjenferd?

Innlegg av Lilja »

Har man ingen ting å bidra med i diskusjonen, står man fritt til å la være å svare! Hold dere til topic! :vismann


Og et tips: Hvis man mener at det er svar som ikke hører hjemme i en tråd, bør man bruke rapporteringsknappen framfor å kommentere det i tråden, da det bare fører til ytterligere avsporing og ødelegger diskusjonen!


Mer fjas vil føre til at tråden tas ned for rydding og sanseløs redigering.
Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres her. Bruk evnt. pm-funksjonen.


Lilja, mod.
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
chrisern
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 09 Des 2013 20:15
10

- - Kan dette være ett gjenferd?

Innlegg av chrisern »

Svartepus skrev:Jeg tror du har kjørt over gaffelen med bilen fordi det var så dårlig sikt og at katta di rømte ned i kjelleren fordi du har for mye spindelvev og støv i spisestua.

Og så tror jeg at du bør endre IMG-tagene til RIMG-tager.
Teit svar. bilen får ikke plass inne på kjøkkenet uansett. og gaffelen er ikke brukt som noe verktøy eller kjørt over. :haha

vi som spiste der 100% sikre på att gaffelen ikke var sånn før vi spiste. men den ble sånn når vi kom tilbake på kjøkkenet. og mamma så slags hvite øyer nede i kjelleren etter hun hadde satt på kles vask og kom en slags kald vind mot henne. Hvorfor skal man dikte opp ting for å søke oppmerksomhet.. det ville vært idioti. så jeg ser heler att folk som ikke har tro på dette feltet heler burde forlate dette forumet. eller att admin kicker useriøse folk
Antall ord: 172

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
gjest_3

- - - Kan dette være ett gjenferd?

Innlegg av gjest_3 »

chrisern skrev:
Svartepus skrev:Jeg tror du har kjørt over gaffelen med bilen fordi det var så dårlig sikt og at katta di rømte ned i kjelleren fordi du har for mye spindelvev og støv i spisestua.

Og så tror jeg at du bør endre IMG-tagene til RIMG-tager.
Teit svar. bilen får ikke plass inne på kjøkkenet uansett. og gaffelen er ikke brukt som noe verktøy eller kjørt over. :haha

vi som spiste der 100% sikre på att gaffelen ikke var sånn før vi spiste. men den ble sånn når vi kom tilbake på kjøkkenet. og mamma så slags hvite øyer nede i kjelleren etter hun hadde satt på kles vask og kom en slags kald vind mot henne. Hvorfor skal man dikte opp ting for å søke oppmerksomhet.. det ville vært idioti. så jeg ser heler att folk som ikke har tro på dette feltet heler burde forlate dette forumet. eller att admin kicker useriøse folk
Et lite tips. Det er noen seriøse grupper på facebook innen dette og som også er flinke til å lese bilder.

Søk på kontakt med den andre siden.
Antall ord: 203

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
_Chrome_
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 02 Jan 2013 01:47
11
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 34 ganger

- Kan dette være ett gjenferd?

Innlegg av _Chrome_ »

Jeg tror på gjenferd og ånder og alt mulig rart, men seriøst? Et gjenferd som spiser maten din? Det er jo ikke det gjenferd er kjent for å gjøre. Uansett, du kan ringe Ghostbusters hvis du vil bli kvitt problemet ditt :)
Antall ord: 42
Don't believe everything you think.
The voices in my head may not be real, but they have some good ideas!
Some people hear voices. Some see invisible people. Others have no imagination whatsoever.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Kan dette være ett gjenferd?

Innlegg av Lilja »

chrisern skrev: Hvorfor skal man dikte opp ting for å søke oppmerksomhet.. det ville vært idioti. så jeg ser heler att folk som ikke har tro på dette feltet heler burde forlate dette forumet. eller att admin kicker useriøse folk
Den som tror på spøkelser har på ingen måte noen større rett til å være på dette forumet enn den som ikke tror!

Jeg forstår at det er frustrerende å få fjase-svar. Men samtidig gir du veldig lite informasjon i hovedinnlegget ditt, og det er dermed dårlig grunnlag for en utenforstående å kunne gjøre seg opp en mening. Dessuten er det faktisk utrolig mange som dikter opp ting for oppmerksomhet. Dessverre!

Prøv å skrive et innlegg hvor du selv er tydeligere, og gi mer informasjon om hva som skjer rundt deg, så skal du se at det dukker opp bedre svar også!
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
chrisern
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 09 Des 2013 20:15
10

- - Kan dette være ett gjenferd?

Innlegg av chrisern »

Lilja skrev:
chrisern skrev: Hvorfor skal man dikte opp ting for å søke oppmerksomhet.. det ville vært idioti. så jeg ser heler att folk som ikke har tro på dette feltet heler burde forlate dette forumet. eller att admin kicker useriøse folk
Den som tror på spøkelser har på ingen måte noen større rett til å være på dette forumet enn den som ikke tror!

Jeg forstår at det er frustrerende å få fjase-svar. Men samtidig gir du veldig lite informasjon i hovedinnlegget ditt, og det er dermed dårlig grunnlag for en utenforstående å kunne gjøre seg opp en mening. Dessuten er det faktisk utrolig mange som dikter opp ting for oppmerksomhet. Dessverre!

Prøv å skrive et innlegg hvor du selv er tydeligere, og gi mer informasjon om hva som skjer rundt deg, så skal du se at det dukker opp bedre svar også!
ok den er grei;) takk.
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - - Kan dette være ett gjenferd?

Innlegg av Svartepus »

chrisern skrev:
Svartepus skrev:Jeg tror du har kjørt over gaffelen med bilen fordi det var så dårlig sikt og at katta di rømte ned i kjelleren fordi du har for mye spindelvev og støv i spisestua.

Og så tror jeg at du bør endre IMG-tagene til RIMG-tager.
Teit svar. bilen får ikke plass inne på kjøkkenet uansett. og gaffelen er ikke brukt som noe verktøy eller kjørt over. :haha

vi som spiste der 100% sikre på att gaffelen ikke var sånn før vi spiste. men den ble sånn når vi kom tilbake på kjøkkenet. og mamma så slags hvite øyer nede i kjelleren etter hun hadde satt på kles vask og kom en slags kald vind mot henne. Hvorfor skal man dikte opp ting for å søke oppmerksomhet.. det ville vært idioti. så jeg ser heler att folk som ikke har tro på dette feltet heler burde forlate dette forumet. eller att admin kicker useriøse folk
Hvorfor svarer du på samme innlegg to ganger?

Jeg tror på mye innen dette feltet og har min del av opplevelser, men det betyr ikke dermed at jeg tror alt av rare bilder er noe overnaturlig ved eller at alle historier er sanne. Både jeg, du og alle medlemmer her har like stor rett til å være på paran uansett hva vi mener og tror om overnaturlige hendelser og evner. Hvis du mener noen skal få en advarsel eller i verste fall kastes ut herfra foreslår jeg at du bruker den fine rapporteringsknappen.

Hvis noen skal kickes ut foreslår jeg heller at moderatorene plukker bort brukere med flere brukernavn...
Antall ord: 286
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !