Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderEt lite spørsmål.

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
MystiqueAkasha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 03 Jan 2014 02:18
10
Kjønn (valgfri): Female
Lokalisering: Kristiansund
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 5 ganger

Et lite spørsmål.

Innlegg av MystiqueAkasha »

Jeg har en venninne som har et veldig gammelt speil. Hver gang hun tar bilde og det blir med på bildene så kan du se en tegnet fisken forandrer for på de forskjellige bildene. Hun har flyttet på speilet uten at det forsvinner. Noen som har en ide' om hva det kan være.
Antall ord: 54
Hvis jeg kan varme ditt hjerte. Hvis jeg kan få deg til å smile. Da vil jeg kalle det en god dag.
Klem

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
11
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Et lite spørsmål.

Innlegg av xyrea »

Mener du at det ser ut som det er noe i selve speilet som synes best på bilder? Hvis det er gammelt er glasset ofte ujevnt, eller det kan være noe på baksiden av selve speilglasset som skinner gjennom på en måte.
Antall ord: 44
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MystiqueAkasha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 03 Jan 2014 02:18
10
Kjønn (valgfri): Female
Lokalisering: Kristiansund
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 5 ganger

- Et lite spørsmål.

Innlegg av MystiqueAkasha »

Det er som om noen har tegnet en grønnselvlysende fisk på speilet. Ser det kun på bilder. Hun har tatt mange bilder etter hverandre mens hun står på samme sted og fisken forandrer form og plass i speilet. Noen ganger har den finner andre ganger er den tynn andre ganger tykk,lang, kort.
Antall ord: 55
Hvis jeg kan varme ditt hjerte. Hvis jeg kan få deg til å smile. Da vil jeg kalle det en god dag.
Klem

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Et lite spørsmål.

Innlegg av Lilja »

Det er litt vanskelig å mene noe uten å få se bilde(r). Kan du ikke legge ut noen?
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Et lite spørsmål.

Innlegg av Borte.. »

Enig med lilja! Gjerne bilder hvor man ser forandringer. Kanskje da kan vi komme med våre meninger. :)
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MystiqueAkasha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 03 Jan 2014 02:18
10
Kjønn (valgfri): Female
Lokalisering: Kristiansund
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 5 ganger

- Et lite spørsmål.

Innlegg av MystiqueAkasha »

Skulle gjerne lagt ut bildene men jeg har de ikke. Å hun vil ikke ha de offentlig gjort. Så beklager. Skal høre med henne igjen. Neste gang jeg snakker med henne.
Antall ord: 31
Hvis jeg kan varme ditt hjerte. Hvis jeg kan få deg til å smile. Da vil jeg kalle det en god dag.
Klem

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1382 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- Et lite spørsmål.

Innlegg av Asbjørn »

Dersom det er et ganske gammelt speil, vil det alltid være ujevnheter i glasset. Glasset i seg selv hadde dengang også et grønnskjær.

Eneste måte å ta mange bilder etterhverandre for å se om det forandrer seg, er å bruke stativ med selvutløser, - fordi selv små forandringer i vinkel / posisjon vil få slike ujevnheter i glasset til å forandre seg.

Så uten å vite at man har brukt stativ, og enten tidsinstilling, eller fjernutløser, så er jeg skeptisk til at "bildet forandrer seg".
Nettopp fordi små variasjoner i vinkel med håndholdt kamera kan få store utslag i selve bildet...

A
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MystiqueAkasha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 03 Jan 2014 02:18
10
Kjønn (valgfri): Female
Lokalisering: Kristiansund
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 5 ganger

- Et lite spørsmål.

Innlegg av MystiqueAkasha »

Takk for svar skal høre med henne litt mer og om jeg kan få tatt bilde med stativ. De bildene de har tatt er tatt med vanlig kamera med film for tyve år siden og nyere bilder med mobilen så tror ikke hun har tatt med stativ. Gir beskjed videre når jeg vet mer.
Antall ord: 56
Hvis jeg kan varme ditt hjerte. Hvis jeg kan få deg til å smile. Da vil jeg kalle det en god dag.
Klem

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links